کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دکمه Home در آی‌فون7 تغییر می‏کند؟


کد خبر : ۲۵۸۲۱یکشنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸:۲۲۴۳۲ بازدید

اگر شما هم از طرفداران قدیمی اپل و آی‌فون هستید و آی‌فون 2جی یا 3جی هم داشته ‏اید، حتما با دکمه Home این موبایل به مشکل خورده‌‏اید. اکثر کاربران ...

اگر شما هم از طرفداران قدیمی اپل و آی‌فون هستید و آی‌فون 2جی یا 3جی هم داشته ‏اید، حتما با دکمه Home این موبایل به مشکل خورده‌‏اید. اکثر کاربران آی‌فون یا حتی آی‏پد از خراب شدن این دکمه شکایت دارند.

دکمه Home-آی‌فون7

پس از گذشت مدتی استفاده این دکمه اگر کامل از کار نیفتد، حتما سفت می‏شود و به درستی کار نمی‏کند. البته این مشکل در آی‌فون‏‌های جدید تا حد زیادی برطرف شده است. حالا آی‌فون7 شاید راهکار تازه‏ای برای این دکمه داشته باشد. گفته‌‏ها حکایت از این دارد که شاید دکمه Home در آی‌فون7 از قابلیت فورس ‏تاچ بهره ‏مند باشد. یعنی این دکمه دیگر حرکت فیزیکی نداشته باشد تنها با لمس کردن کار کند و با کمی فشار بیشتر (مانند صفحه نمایش‏ آی‌فون 6 اس) کارهای دیگری را انجام دهد.

این موضوع زمانی مطرح شد که عکسی منتشر شد و خیلی ‏ها یقین پیدا کردند که آی‌فون بعدی با دکمه فورس ‏تاچ عرضه خواهد شد. البته با توجه به تصاویر و ویدئوهای لو رفته از آی‌فون جدید تقریبا اپل محصول جدیدی برای رونمایی ندارد، مگر اینکه با معرفی ساعت جدید یا دکمه با فورس ‏تاچ همه را غافلگیر کند. در غیر این صورت، احتمالا باید سال 2017 منتظر باشیم تا آی‌فون 7 اس با این دکمه وارد بازار شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها