کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نظر وزیر اقتصاد درباره ورود پدیده به بورس


کد خبر : ۲۵۸۰۶شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵:۰۹۷۹۴ بازدید

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نظر ما برای ورود شرکت پدیده به بورس مثبت است و حداکثر انعطاف و نرمش را در رویه‌ها و ...

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نظر ما برای ورود شرکت پدیده به بورس مثبت است و حداکثر انعطاف و نرمش را در رویه‌ها و دستورالعمل‌ها برای حل مشکل این شرکت سرمایه‌گذاری انجام خواهیم داد.

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در مشهد گفت: از سازمان بورس هم خواسته ایم که با نظر مثبت این موضوع را بررسی کرده و شرایط لازم برای حل مشکل شرکت پدیده را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه فرآیند پذیرش شرکت پدیده در بورس مراحلی دارد که باید به صورت قانونی و منطقی طی شود اظهار کرد: در وهله نخست باید صورت‌های مالی مورد بررسی و حسابرسی قرار گیرد که این امر مراحل نهایی را طی می کند.

وی گفت: در مرحله بعد صورت های مالی نهایی شده به بورس ارائه می شود و بورس هم بر اساس معیارهای موجود نظر نهایی خود را اعلام می‌کند.

طیب نیا در زمینه استفاده از خط اعتباری ویژه برای حل مشکل موسسه منحله میزان نیز افزود: تا همین حد از کار نیز از خط اعتباری بانک مرکزی برای استرداد وجوه سپرده گذاران این موسسه استفاده شده است.

وی اظهار کرد: با وجود تمام حساسیت هایی که نسبت به انضباط مالی، جلوگیری از رشد نقدینگی و مهار تورم وجود داشت با بانک صادرات همکاری لازم صورت گرفته و این همکاری در آینده نیز در صورت نیاز استمرار خواهد یافت.

وی گفت: برنامه دولت در سال جاری، کمک به رفع مشکلات، محدودیت ها و موانع بخش تولید کشور به ویژه بنگاه‌های کوچک و متوسط است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: برای این منظور یک بسته سیاستی طراحی و تنظیم شده که از طریق آن مشکلات واحدها شناسایی و تلاش می شود، این مشکلات رفع شود.

وی ادامه داد: در این راستا منابع و تسهیلات لازم نیز برای احیای واحدهای تولیدی و رونق کسب و کار در اختیار قرار داده شده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر خود به مشهد ضمن شرکت در سی امین نشست شورای گفت‌وگوی بخش دولتی و خصوصی خراسان رضوی با آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نیز دیدار کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها