کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرکت مخابراتی ورایزون، یاهو را خرید


کد خبر : ۲۵۷۱۲سه شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۴۶۱۱۹۰ بازدید

سرانجام بحث‌های چندین ماهه بر سر فروش شرکت اینترنتی یاهو به پایان رسید. شرکت مخابراتی ورایزون با پرداخت حدود پنج میلیارد دلار مالکیت ...
شرکت مخابراتی ورایزون، یاهو را خریدشرکت مخابراتی ورایزون، یاهو را خرید

سرانجام بحث‌های چندین ماهه بر سر فروش شرکت اینترنتی یاهو به پایان رسید. شرکت مخابراتی ورایزون با پرداخت حدود پنج میلیارد دلار مالکیت یاهو را به دست آورد. ورایزون امیدوار است با ادغام یاهو و AOL رقیبی برای گوگل شود.

شرکت ورایزون، یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای مخابراتی جهان با پرداخت 4.8 میلیارد دلار مالکیت شرکت بزرگ اینترنتی یاهو را از آن خود کرد. ورایزون اعلام کرده که در نظر دارد یاهو و AOL را درهم ادغام کند.

ورایزون با اعلام این خبر شایعه‌‌های متعددی که در رسانه‌ها در این باره آمده بود را تایید کرد. این شرکت مخابراتی امیدوار است با ادغام یاهو و AOL امکان رقابت با شرکت گوگل را بوجود آورد. ورایزون در سال 2015 AOL را با پرداخت 4.4 میلیارد دلار خریده بود.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس به این ترتیب بحث‌های چندین ماهه بر سر فروش یاهو به پایان رسیده و با این معامله فعالیت ماریسا میر، مدیرعامل شرکت یاهو نیز که قول داده بود این شرکت اینترنتی را بار دیگر به روزهای اوج خود نزدیک کند، پایان می‌یابد.

مدیرعامل شرکت یاهو البته در ماه فوریه سال جاری میلادی پس از خسارت‌های میلیاردی موافقت کرده بود که اقدامات لازم را برای فروش این شرکت به جریان اندازد. کارشناسان چندی پیش ارزش یاهو را حدود شش تا هشت میلیارد دلار ارزیابی کرده بودند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها