کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

با 16 گوشی برتر جهان آشنا شوید


کد خبر : ۲۵۶۹۷سه شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹:۰۰۴۹۶۴ بازدید

در این مطلب قصد داریم تا 16 گوشی که با هم در رقابت هستند را به شما معرفی کنیم تا بدانید کدام مدل‌ها به نبرد با هم می‌پردازند. حال به سراغ ...

در این گزارش قصد داریم تا 16 گوشی که با هم  در رقابت  هستند را به شما معرفی کنیم تا بدانید کدام مدل‌ها به نبرد با هم می‌پردازند. حال به سراغ معرفی این غول‌ها می‌رویم تا ببینیم که چه محصولاتی آماده ورود به رینگ مبارزه هستند.

اپل آی‌فون 6S Plus
 

اپل آی‌فون 6S Plus


غول پیکرترین گوشی تولید شده توسط کمپانی مشهور اپل که با نمایشگر ۵.۵ اینچی، بدنه فلزی و سیستم عامل معروف iOS برای سایر مدل‌ها خط و نشان می‌کشد. این گوشی در حال حاضر وارد آزمایشگاه آی‌تی‌رسان شده و در بین محصولات پرشمار اندرویدی، محاصره گشته است!
 



سونی اکسپریا Z5 Premium
 

سونی اکسپریا Z5 Premium


اولین گوشی دنیا با نمایشگر ۴K که هر آنچه سونی در چنته داشته، برای برتر بودنش به کار برده است. این اسمارت فون ضد آب، با رنگی آمیخته به عشق (مشکی) در گوشه‌ای آرمیده و چشم امید به یاری طرفداران متعصب سونی دارد.
 



هواوی P9
 

هواوی P9


آخرین پرچم‌دار هواوی که کمپانی سازنده ادعای زیادی در برتر بودنش داشته و از همین الان، آن را یکی از کاندیداهای قهرمانی می‌داند. این گوشی که از لنز ساخته لایکا برای دوربینش بهره می‌گیرد، دیزاینی دلپذیر داشته و با چشمان باریکش، به رقبا خیره شده است.
 



سامسونگ گلکسی نوت 5
 

سامسونگ گلکسی نوت 5


با آنکه زمزمه‌های ورود جدیدترین گوشی نوت که احتمالا آن را با نام گلکسی نوت ۷ خواهیم شناخت، به گوش می‌رسد اما همچنان نوت ۵ به عنوان پرچم‌دار این سری از محصولات سامسونگ شناخته شده و برای خودش برو و بیایی دارد.
 



ال‌جی G5
 

ال‌جی G5


بسیاری آن را به‌خاطر ماژولار بودنش می‌شناسند و بعضی دیگر به علت آنکه دو لنز در پشتش کار گذاشته شده، را تحسینش می‌کنند. حال این گوشی نقره‌ای رنگ همه جا را به دقت تحت نظر گرفته و خودش را برنده می‌نامد!
 



اچ‌تی‌سی 10
 

اچ‌تی‌سی 10


قدرتمندترین گوشی اچ‌تی‌سی، با چهره‌ای مصمم و رنگ خاکستری، بسیار مصمم به نظر می‌رسد تا بلکه بتواند خاطره قهرمانی اچ‌تی‌سی وان M7 در اولین دوره رقابت بین گوشی‌ها را دوباره زنده کند. آیا می‌تواند؟
 



ایسوس ذن‌فون زوم
 

ایسوس ذن‌فون زوم


با اینکه تلاش زیادی کردیم تا جدیدترین محصول کمپانی ایسوس یعنی ذن‌فون ۳ را به این مسابقات برسانیم، اما موفق نشدیم و به همین خاطر گوشی ذن‌فون زوم که توانایی بسیار بالایی در عکاسی دارد، نماینده این کمپانی تایوانی لقب گرفت.
 



هواوی میت 8
 

هواوی میت 8


فبلت تمام فلزی و غول پیکر هواوی، یکی دیگر از حاضران در این مسابقات است که مجهز به سخت‌افزاری قدرتمند از همین کمپانی بوده و می‌خواهد تا مثل یک تانک، رقبا را در زیر پا له کند!
 



سونی اکسپریا ایکس
 

سونی اکسپریا ایکس


جدیدترین رده از محصولات سونی هم دارای یک نماینده ویژه و خوش رنگ در کارزار ماست. اکسپریا ایکس با رنگ لیمویی و چهره‌ای آشنا، قصد دارد تا در آی‌تی‌رسان کاپ خودش را به عنوان یک پدیده مطرح کند و از آنجایی که نسخه پرفورمنس وارد کشور ما نخواهد شد، به عنوان نماینده این سری حضور داشته باشد.
 



ال‌جی V10
 

ال‌جی V10


محصول خاص ال‌جی که دارای دو نمایشگر بوده و دیزاین نسبتا متفاوتی با سایر محصولات دارد، از دیگر شرکت کنندگان در این رقابت نفس گیر است، جایی که به طور حتم رقبا، نفس کشیدن را برای این محصول زیبا سخت خواهند کرد.
 



بلک‌بری پریو
 

بلک‌بری پریو


شاهکار بلک‌بری در طراحی و تنها محصولی که مجهز به صفحه کلید فیزیکی است، از دیگر حاضران در این رقابت خواهد بود. این محصول که پرچم‌دار شرکت کانادایی نیز به حساب می‌آید، تلاش زیادی خواهد کرد تا بلکه نام سازنده‌اش را دوباره بر سر زبان‌ها بیندازد.
 



سامسونگ گلکسی S7 Edge
 

سامسونگ گلکسی S7 Edge


یکی از کاندیداهای اصلی قهرمانی که سازنده برایش سنگ تمام گذاشته است! این گوشی که دارای دو انحنای زییا در دو طرف نمایشگرش است، از نظر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به بهترین‌ها مجهز شده تا هم‌گروه‌هایش از همین الان ترس بر اندام‌شان مستولی شود!
 



گوگل نکسوس 6P
 

گوگل نکسوس 6P


نماینده شرکت بزرگ گوگل در این رقابت، قدرتمندترین ساخته آن‌ها نیز است که به تازگی اندروید نسخه N بتا را دریافت کرده و به دلیل آنکه همیشه آپدیت است، سایرین را به مبارزه دعوت می‌کند.
 



مایکروسافت لومیا 950 XL
 

مایکروسافت لومیا 950 XL


تنها نماینده ویندوزی‌ها، گوشی مشهور مایکروسافت است که علاوه بر دوربین توانمند همیشگی و سیستم عامل متفاوتش، از حسگر عنبیه چشم جهت ورود نیز بهره می‌گیرد و بایستی منتظر شگفتی آفرینی آن در آی‌تی‌رسان کاپ باشیم.
 



شیائومی Mi5
 

شیائومی Mi5


یک محصول خاص از یک کمپانی خاص که به تازگی وارد بازار کشورمان شده و طرح باندلینگ آن با بزرگ‌ترین اپراتور کشورمان، حسابی خبرساز بوده است. بایستی دید این گوشی جدید در مواجهه با رقبا چه عکس العملی را از خود نشان خواهد داد.
 



هواوی P9 Plus
 

هواوی P9 Plus


این گوشی که همراه با P9 معرفی شد، از نظر کارکرد تفاوت‌های نسبتا زیادی با آن داشته و از تجهیزات پیشرفته‌ای چون نمایشگر حساس به میزان فشار برخوردار است. به طور حتم می‌توان این محصول هواوی را یکی از قدرتمندترین‌ها در بازار امروز دانست.

- آی تی رسان



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها