کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش قیمت شیرینی در راه است


کد خبر : ۲۵۶۶۵دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۳۸۱۰۵۲ بازدید

رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات گفت: افزایش نرخ شکر و اعمال مصوبه دولت مبنی بر افزایش 9 درصدی روغن بر نرخ شیرینی تاثیرگذار است.
افزایش قیمت شیرینی در راه استافزایش قیمت شیرینی در راه است

علی بهره‌مند رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات با اشاره به تاثیر افزایش قیمت شکر بر بهای تمام شده شیرینی، اظهار داشت: در طول 2 ماه اخیر نرخ شکر از کیلویی 2 هزار و 400 تومان به 3 هزار و 600 الی 700 تومان افزایش یافته و از این رو تولیدکنندگان وضعیت مناسبی ندارند.

وی با بیان اینکه شکر یکی از کالاهای اساسی مصرف صنایع شیرینی است، گفت: ضمن افزایش نرخ شکر، مصوبه دولت مبنی بر افزایش 9 درصدی روغن بر افزایش قیمت شیرینی اثرگذار بوده اما تاکنون مصوبه افزایش قیمت به دست اتحادیه نرسیده است.

بهره مند با تاکید بر اینکه از سال 93 تاکنون هیچ گونه افزایش قیمتی را در این مورد نداشتیم، بیان کرد: با توجه به افزایش هزینه های جانبی، اتحادیه درخواست افزایش 20 درصدی قیمت را به اتاق اصناف ، سازمان حمایت از مصرف کننده، تولید کننده و سازمان صنعت و معدن ارسال کرده و امیدواریم کمیته نظارت هرچه سریع تر با این امر موافقت نماید تا بر مشکلات تولیدکنندگان افزوده نشود.

رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات در پایان، خاطرنشان کرد: با توجه به گلایه‌های مکرر تولیدکنندگان به محض موافقت با افزایش 20 درصدی نرخ شیرینی به فوریت این امر اجرایی خواهد شد، اما تا زمان اعلام رسمی اتحادیه واحدهای تولیدی حق هیچ گونه افزایش قیمت را ندارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها