کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هجوم برند‌های معروف مشروبات الکلی به سوپرمارکت‌های ایران


کد خبر : ۲۵۶۴۳دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸:۰۸۱۳۱۵۶ بازدید

با وجود اینکه هنوز گشایش بانکی مناسبی برای فعالان اقتصادی حاصل نشده، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد بازار کشور پس از اجرای برجام ...
هجوم برند‌های معروف مشروبات الکلی به سوپرمارکت‌های ایرانهجوم برند‌های معروف مشروبات الکلی به سوپرمارکت‌های ایران

با وجود اینکه هنوز گشایش بانکی مناسبی برای فعالان اقتصادی حاصل نشده، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد بازار کشور پس از اجرای برجام بازار کالاهای مصرفی خارجی شده و بیش از محصولات ایرانی برندهای معروف تولید مشروبات الکلی در یخچال مغازه‌ها جا خوش کرده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم، یکی از اثرات منفی که بعد از اجرای برجام برای کشور قابل پیش‌بینی بود و به‌طور مرتب توسط مسئولان و دلسوزان نظام به دولت تذکر داده می‌شود ورود هجوم‌گونه کالاهای مصرفی خارجی به کشور است. در شرایطی که هنوز در شرایط پس از اجرای برجام امکان تبادلات بانکی برای بازرگانان و فعالین اقتصادی فراهم نشده است، شاهد ورود گسترده کالاهای مصرفی خارجی در بازار هستیم که در سال‌های گذشته اثری از آنها وجود نداشت یا سهم اندکی از بازار را در اختیار داشت.

بنابراین گزارش، در تابستان امسال به‌یک‌باره شاهد هجوم گسترده برندهای مختلف خارجی از آب‌میوه گرفته تا انواع ماءالشعیر خارجی بدون الکل هستیم که به کشور وارد می‌شود و در یخچال سوپرمارکت‌ها قرار می‌گیرد و در میان محصولات داخلی به قیمت‌های بالایی فروخته می‌شود.

اما اخیراً مشاهده‌ شده برخی از برندهای معروف تولیدکننده مشروبات الکلی و آبجوسازی از جمله EFES نیز مشروبات بدون الکل خود را به‌شکل گسترده به بازار ایران آورده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها