کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

اولین تجربه رانندگی با پژو 308 محصول جدید ایران خودرو

کدخبر:۲۵۶۳۸یکشنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸:۴۷۴۷۸۰۰ بازدید

نسل جدید پژو 308 همانند مدل‌های دیگر تولید شده توسط شیر فرانسوی در تیپ‌های مختلف به فروش میرسد که خودروی مورد بررسی در رده میانه به بالا ...

نسل جدید پژو 308 همانند مدل‌های دیگر تولید شده توسط شیر فرانسوی در تیپ‌های مختلف به فروش میرسد که خودروی مورد بررسی در رده میانه به بالا قرار میگرفت تا تنها مدلهای GTi فراتر از آن باشند. از آن جایی که سلیقه مشتریان ایرانی بیشتر به سمت رنگ های روشن خصوصا سفید متمایل است، Line-308GT نیز به رنگ سفید صدفی وارد کشور شده تا حداقل در نگاه اول، مطابق با نظر خریدار به حساب آید! از آنجایی که قبال نسل اولیه 308 را از نزدیک مشاهده کرده بودیم، طراحی نسل دوم این خودرو به شکل مشهودی زیباتر و اسپرت‌تر به چشم می آید تا در ظاهر دیگر خبری از یک خودروی خسته کننده فرانسوی نباشد و در عوض با یک هاچ بک جذاب رو به رو باشیم که تقریبا تمام نگاه‌ها را هنگام حرکت به سوی خود جلب میکند. یکی از موارد قابل توجه که در این خودرو در همان وهله اول به سرعت به چشم می آید، ارتفاع کمتر بدنه در مقایسه با مدل پیشین است تا با در نظر گرفتن طول و عرض تقریبا یکسان نسبت به قبل، با یک هاچ بک اسپرت‌تر مواجه باشیم به خصوص این که اضافه شدن رده تجهیزات Line-GT بر شدت این امر نیز افزوده است. به هر صورت، در دیدار اول با این خودرو به راحتی میتوان سیر تحول طراحی در پژو را مشاهده کرد تا در بازارهای مختلف از جمله ایران، 308 یک رقیب جدی برای مطرح ترین خودروهای این کلاس باشد. 

پژو 308 ایران خودرو

طبق آمار منتشر شده در سال جاری و پارسال بیشترین تعداد فروش پس از خودروهای متوسط متعلق به مدل های کوچک شامل کراس اوورها، سدان ها و هاچ بک های بوده که در این بین اروپا به عنوان دومین بازار بزرگ جهان پس از چین، بیشترین رشد فروش را نیز به خود اختصاص داده است. هر چند در قاره سبز رویه افزایش تقاضای خودروهای شاسی بلند مانند بازارهای دیگر به شدت در حال گسترش است، اما همچنان نرخ فروش هاچ بک‌های متوسط و کوچک در این بازار در مقایسه با سایر کشورها بسیار بالاست تا خودروسازان فرانسوی نقش پر رنگی در آن دارا باشند. پژو 308 یکی از هاچ بک‌های جذاب و پر فروش نه تنها در اروپا بلکه سایر بازارهای جهان به حساب می آید که به واسطه ابعاد بزرگتر در مقایسه با برادر خود 208 ،حتی خانواده های کم جمعیت را نیز به سوی خود می‌کشاند. از زمان معرفی در سال 2007 تاکنون، مجموع فروش دو نسل این خودرو از مرز دو میلیون دستگاه گذشته تا به نوعی از موفقیت آن در بین خریداران خبر دهد. همچنین نسل دوم 308 در سال 2014 به عنوان خودروی سال اروپا شناخته شد تا رقبایی مانند ب ام و i3 و تسلا مدل S در پس آن قرار گیرند، اما راه یابی این خودرو به بازار داخلی پس از برجام خبر خوبی بود تا برای دوست داران هاچ بک های داغ و با کیفیت یک نقطه عطف باشد البته بر خالف سه محصول دیگر پژو (208 – 2008 – 301) تولید و مونتاژ این مدل همچنان صد در صدی نیست، اما شنیده ها حاکی از آن دارد که واردات آن به کشور محتمل تر از مونتاژ آن است. به هر صورت چندی پیش فرصتی پیش آمد تا تنها پژو 308 موجود در کشور که اتفاقا پسوند Line-GT را نیز به خود می بیند و در نمایشگاه سال گذشته خودروی تهران در معرض دید عموم قرار گرفته بود را طی چند روز مورد بررسی قرار دهیم. آن چه در ادامه میخوانید نخستین تجربه رانندگی با این هاچ بک متوسط اسپرت است. 

peugeot 308 gt

بدنه:

با نگاهی به بدنه 308 جدید به راحتی میتوان دریافت که خط سیر فلسفه طراحی پژو در این هاچ بک متوسط نیز به صراحت دنبال شده تا حتی از فاصله دور نیز نتوان آن را با خودروی دیگری اشتباه گرفت. البته توجه به خصوصیات اسپرتی در این خودرو اندکی در فضای داخلی کابین تاثیر منفی داشته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، اما پیش از این موضوع باید به سلیقه پژو در خصوص شکلدهی به 308 تبریک گفت چرا که بدون شک نه تنها یکی از زیباترین مدلهای این شرکت تا به حال حساب می آید بلکه در بازارهای مختلف نیز در مقابل رقبای چون گلف نیز زیباتر و خشنتر احساس میشود چیزی که در باطن این مدل نیز البته وجود دارد! در نمای جلو، این چراغ های دوگانه متصل به هم هستند که بیشترین توجه را به خود جلب میکنند. پژو علاوه بر طراحی خشن و اخموی این چراغ ها از تکنولوژی کامل LED نیز در آنها استفاده کرده تا به خوبی متمایز بودن خود در مقابل بیشتر مدلهای هم سطح را نشان دهد. در بخش بالایی چراغ‌های اصلی، نوار LED چراغ های روشنایی در روز قرار گرفته و همچون قبل در طرفین حاشیه های سپر نیز مه شکن ها تعبیه شده اند که در مجموع بر زیبایی خودرو موثر بوده است.
 

چراغ پژو 308

برای افزایش جلوه های بصری اسپرت – لوکسی، پژو در Line-GT 308 استفاده وسیعی از کروم داشته که در این بخش جلو پنجره بزرگ در کنار تزیینات کرومی اطرف محل قرارگیری مه شکن‌ها بسیار جلب توجه میکند. همچنین نشان بزرگ پژو که در سمت راست آن Line-GT نیز به صورت کوچک قرار گرفته از موارد قابل ذکر هستند. در نهایت در خصوص طراحی اسپرت کاپوت مدل‌های جدید پژو از جمله این خودرو نیز باید اشاره داشت که تکمیل کننده چهره خشن 308 از جلو است. اگر از نمای جانبی به این هاچ بک نگاه کنید، خط کمربند شانه‌ای عضلانی که تا روی چراغ های عقب کشیده شده، مهمترین المان در این بخش محسوب میشود. پانل درها با توجه به پروفیل کوتاه شیشه های جانبی ساده در نظر گرفته شده‌اند تا جلوه بیشتری به خودرو دهند هر چند که براگیر جانبی تاثیر خود را در افزایش خصوصیات اسپرتی به خوبی ایفا میکند. در عین حال با توجه به پکیچ Line-GT ،رینگ های پنج پره 18 اینچی آلومینیومی با لاستیک های رادیال میشلین پایلوت اسپرت از نوع دیواره کوتاه برای 308 به کار گرفته شده تا دیگر چیزی در این بخش دچار کاستی نباشد. در نمای عقب نیز به راحتی می‌توان توجه پژو در اسپرت‌تر جلوه دادن این هاچ بک را مشاهده کرد تا طراحی متمایز و خشن چراغ های عقب در کنار شیشه کوچک عقب از جمله این موارد باشد.

همچنین دو خروجی اگزوز استیل به صورت چهار ضلعی در این بخش به کار گرفته شده که وظیفه تولید صدای خشن پیشرانه را به خوبی عهده دار باشد!

کابین :

به طور کلی اگر طراحی ظاهری پژو 308 را پسندیده باشید با نشستن در داخل کابین این خودرو همان احساس لذت و اسپرت گرایی را در این فضا نیز به خوبی درک خواهید کرد تا اولین چیزی که به ذهن میرسد هماهنگی میان ظاهر و باطن خودرو باشد. اتمسفر کابین Line-GT 308 یک دست مشکی در نظر گرفته شده تا در همان وهله اول به راننده و سرنشینان از قرارگیری در یک مدل اسپرت را خبر دهد که البته تا حدود زیادی نیز این احساس واقع گرایانه است. از طراحی ساده و هر چند جذاب داشبورد که بگذریم به محض نشستن در کابین، این غربیلک فرمان سه شاخه فوق العاده کوچک 308 است که به سرعت هر چه تمام تر به واسطه ضلع پایینی تخت، شاخه دوگانه کرومی خود و حک نشان -GT Line بر روی آن احساس راننده را به بازی گرفته و به نوعی پیش از حرکت باعث افزاش آدرنالین در بدن میشود! به این بخش باید طراحی بسیار اسپرت نشانگر پشت فرمان را نیز اضافه کرد که دقیقا مانند ابر خودروها حرکت مخالف جهت عقربه سرعت و دور موتور در آن خود نمایی میکند.
 

کابین پژو 308

پژو در طراحی کابین این خودرو تقریبا قابلیت تنظیم تمام بخش ها را تنها از طریق صفحه نمایش 7.9 اینچی بالای کنسول مرکزی امکان پذیر کرده که طبیعتا نیاز به تمرین و حتی عادت برای کار کردن با آن دارد. تمامی صندلی ها به علاوه غربیلک فرمان در Line-GT 308 دارای پوشش چرم طبیعی ناپا با دوخت قرمز رنگ هستند ضمن این که میتوان موکت اسپرت مختص مدل های GT در کنار پدال های آلومینیومی را در آن مشاهده کرد. در کل کابین این مدل از 308 به واسطه برخی آپشن های در نظر گرفته شده برای آن متفاوت از مدل های استاندارد است که تاثیر قابل توجهی بر خصوصیات اسپرتی آن داشته و در مجموع باید امتیاز بالایی به لحاظ طراحی و توجه به جلوه های بصری به آن داد که مطمئنا هر فردی را راضی نگه خواهد داشت.

پیشرانه و قوای محرکه :

به غیر از دو مدل پرچمدار GTi در پژو 308 ، در سایر تیپ های این هاچ بک میتوان پیشرانه های مختلف را سفارش داد که شامل نمونه های دیزلی و بنزینی میشود. از این رو اگر آشنایی قبلی با پیشرانه های پژو که همگی در رده 2.1 تا دو لیتر به لحاظ حجمی متغیر هستند نداشته باشید امکان وقوع اشتباه در تعیین نوع موتور در آن بسیار بالاست، اما Line-GT 308 مورد بررسی از پیشرانه 1600 سی سی مجهز به سیستم توربو بهره میگرفت که میتوانست بیشترین قدرت 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه تولید کند، همچنین حداکثر گشتاور آن نیز برابر با 240 نیوتن متر است که از 1400 تا 5000 دور در دقیقه به صورت تقریبا خطی در اختیار راننده قرار میگیرد. جعبه دنده مورد استفاده در این خودرو از نوع شش سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض تیپ ترونیک (مجهز به حالات برفی و اسپرت) است که نیروی تولیدی پیشرانه را به چرخ های جلو منتقل میکند.


موتور پژو 308


تجربه رانندگی :

پس از انجام تمام بررسی ها مورد نیاز نوبت به روشن کردن پیشرانه و تجربه اولین رانندگی با Line-GT 308 میرسد. برای این کار کافی است تا با در دست داشتن سوییچ الکتریکی خودرو در حالی که پا را بر پدال ترمز فشار میدهد و دنده در حالت P قرار گرفته، دکمه استارت پایین کنسول مرکزی را فشار دهید. با مکث اندکی پیشرانه روشن شده و در همان لحظه هر دو عقربه سرعت سنج و دور موتور یک بار تا انتها رفته و مجددا به وضع اولیه خود بر میگردند تا در کنار رنگ قرمز نشانگرها و کلیه ادوات داخلی، احساس نشستن در یک هاچ بک اسپرت تر شده به راننده دست دهد. 308 مورد بررسی همچنین در هر دو صندلی جلو مجهز به گرم کن، حافظه و سیستم ماساژور بوده که پیش از شروع حرکت به همراه هر سه آیینه تنظیم شدند تا بیشترین راحتی و تسلط برای راننده ایجاد شود. دنده را در حالت درایو قرار داده و با خلاص کردن ترمز دستی الکترونیکی، خودرو شروع به حرکت میکند. نکته قابل توجه در همان ابتدا، عدم ورود صدای پیشرانه در دورهای پایین به داخل اتاق است تا تکنولوژی نوین پیشرانه پژو در کاهش مصرف سوخت به سرعت در ذهن تداعی شود. البته این موضوع تا زمانی صادق است که پدال گاز را به صورت آنی تا انتها فشار نداده باشید چرا که در آن زمان گشتاور 240 نیوتن متری خودرو به واسطه عملکرد سیستم توربو به سرعت وارد مدار شده و علاوه بر تولید صدای غرش وار پیشرانه، این هاچ بک 1200 کیلوگرمی همانند یک گلوله به جلو شلیک میشود.


308 ایران خودرو

به طور کلی هاچ بک‌های پژو احساس تند راندن را به راحتی به راننده منتقل میکنند که این رویه حتی در 206 نیز وجود دارد، به همین دلیل به صورت حسی نباید به نحوه راندن و شتابگیری توجه کرد. طی چندین نوبت تست شتابگیری برای 308 در نهایت بهترین رکورد 9.3 ثانیه برای آن به دست آمد که البته با ایده آل تر کردن شرایط احتمالا بتوان اندکی این عدد را نیز بهتر کرد. در کنار شتابگیری اولیه، تمایل خودرو به شتابگیری های ثانویه به خصوص در سرعت های 60 تا 120 کیلومتر در ساعت بسیار بالاست تا به توان آن را گزینه عالی در سبقت های جاده ای دانست. با وجود توانایی حرکتی بسیار خوب، باید انتظار ترمزهای قدرتمندی را نیز برای این هاچ بک داشت که در زمان بررسی مدوام حتی با وجود فشار زیاد به خودرو، باز هم به خوبی از پس متوقف کردن آن در تمامی شرایط بر آمده و امتیاز بسیار بالایی در این بخش از آن خود میکند. انجام مانورهای سریع و حتی حرکات نمایشی با 308 به راحتی قابل انجام است تا فرمان دقیق و تیز خودرو در کنار سیستم تعلیق اسپرت و لاستیک های فوق العاده میشلین پایلوت اسپرت، اثرات خود را به وضوح در آن نشان دهند، اما در کنار حس منحصر به فردی که رانندگی با Line-GT 308 به راننده و سرنشینان منتقل میکند چند نکته قابل توجه نیز میتوان یافت. اول این که به دلیل ماهیت اسپرتتر به نسبت مدل استاندارد، عملکرد کمک ها با خشکی بسیار بیشتری همراه است و تایرهای دیواره کوتاه نیز این کوبش های وارد به کابین را نیز تشدید میکند. شاید این موضوع در کوتاه مدت به چشم نیاید ولی رانندگی مستمر با این مدل در شهری مثل تهران با دست اندازهای بسیار، به هیچ وجه خوشایند نخواهد بود.

مورد دوم به فضای محدود کابین به خصوص در ردیف دوم مربوط میشود تا نتوان 308 اسپرت تر شده را یک خودروی مناسب خانواده‌های پرجمعیت و افراد بلند قد دانست مگر اینکه در مورد گزینه دوم، صندلی جلو را برای نشستن انتخاب کرده باشید! و، اما مورد آخر به نحوه کار کردن با سیستم چند رسانه ای پژو مربوط میشود که عملا راننده را به چالش میکشد چرا که حتی تنظیم شدت و درجه حرارت داخل کابین تنها از طریق آن و طی چند مرحله انجام میشود. شاید برای دفعات اول این موضوع حتی لذت بخش باشد، ولی به طور حتم در استفاده های روز مره هیچ چیز جایگزین دکمه های فیزیکی سیستم تهویه مطبوع نخواهد بود تا پژو در طراحی نسل جدید کابین مدل های آینده خود این موضوع را نیز به خوبی در نظر داشته باشد. فضای صندوق عقب در حالت استاندارد در حدود 470 لیتر است تا نتوان آن را یک هاچ بک فاقد فضای لازم برای وسایل یک سفر خارج شهر در نظر گرفت ولی به هر صورت همچنین نمی توان انتظار یک سدان راحت به ویژه در داخل کابین را از آن داشت. در مدل مورد بررسی در عین حال سان روف یا سقف پانورامایی وجود نداشت که البته میتوان آن را به صورت آپشن بر روی خودرو نصب کرد. در پایان به عنوان اولین تجربه رانندگی با -GT Line 308 باید این هاچ بک را یکی از بهترین مدل های موجود در بازارهای جهانی دانست که تعادل بسیار عالی میان جنبه های اقتصادی و اسپرتی در آن وجود دارد. عملکرد خودرو در همه شرایط بسیار مناسب است و از این حیث پیشرانه 1.6 لیتری THP آن جای هیچ بحثی را باقی نمی گذارد.

به هر صورت باید دید در آینده، هاچ بک متوسط پژو در چه تیپ هایی و با چه قیمتی در بازار کشورمان به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است این نسل از پژو 308 در کشور امارات حدود 80 هزار درهم قیمت دارد و رقیب مستقیم این خودرو در بازار جهانی رنو مگان و مزدا3 می باشد.


مشخصات پژو 308

تست پژو 308

- هفته‌نامه ایران‌خودرو

همراه مکانیک



دیدگاه ها

بختیار: 1395/5/321:18:07،
229
24
مارک ایران خودور فتوشاپ نیست؟
نیما: 1395/5/400:05:00،
159
33
شرکت ایرانخودرو یعنی یک فتوشاپ کار ندارید که انقدر ضایع پلاک رو تغییر ندید ؟!
کدخدا: 1395/5/400:41:48،
109
24
اون قسمت گلوله و شلیک خیلی بامزه بود !!!
خخخخخ
حسین: 1395/5/400:49:48،
132
32
تمام کشورها از صنعت خودروسازی خود حمایت میکنند ... مثلا اوباما ۶۰ میلیارد دلار پول مفت از خزانه داد به خودرو سازهای در حال نابودی آمریکا !!! البته ایران بی دریغ ترین حمایت ها را از لگن سازی های خود دارد !!! کره و فرانسه هم هر کاری برای صادر کردن گاری های خود میکنند !!! ازجمله هم دست شدن با متقلبان جهان در کشورهای عقب افتاده !!! چینی ها هم که اصلا وجدان ندارند و دست به هر تقلبی میزنند !!! «« اگر این کارها رو نکنند در رقابت برابرآلمان و ژاپن دخل همه آنها را خواهد آورد»»
خودشم: 1395/5/400:55:40،
33
45
308 ؟؟ مگه قرار نبود 301 بیارن؟
mili: 1395/5/400:59:07،
83
29
قالپاقه پژو پارس از زیر قطار معلومه هم عکسه اولی هم دومی
مهندس مکانیک: 1395/5/401:30:06،
53
22
تو اون عکسی که کاپوت رو نشون داده بدجور تازه کار بودن فوتوشاپ کارشون مشهوده و تو عکس کوچکی که چراغ های جلو و عقبو نشون داده یادش رفته پلاکو فوتوشاپ کنن
دم ایران خودرو گرم که ماشینیو که هنوز ندیدن تحلیل میکنن!
ملت عزیز همیشه در صف هم همینطور
امیر: 1395/5/401:44:42،
38
20
تو یکی از عکس ها که از پشت گرفته شده 308 نوشته شده هست و یادشون رفته ایران خودرو رو بزارن به جاش.
احسان: 1395/5/409:16:51،
43
20
فكر كن مانيتور وسط خراب بشه ، عملا بر ميگردي به عصر حجر حتي كولر و بخاري هم نداري...تعميركار ايراني هم كه طبق معمول ميگه قطعه اش نيست بايد ٢/٣ ماه باهاش بسازي تا نوبتت بشه واست درستش كنيم خخخ
301: 1395/5/410:39:23،
43
26
308 اصلا تو برنامه های ایران خودرو نیست این عکسها هم تو ایران نیست وپلاک فوتوشاپه

301 -208 و 2008 در ایران تولید میشه
از ماست که بر ماست: 1395/5/412:31:10،
43
22
ایران خودرو چون 308 محصول جدیدیه و همه کشورهای دیگه استفاده می کنن از این مدل صرف نظر کرده و مثل همیشه مدل عقب افتاده ترش که 208 باشه و دیگه خریداری نداره رو به می خواد بیاره به قیمت خون پدرش به ملت بی گناه بفروشه بعدش تازه ایرانیزه کنه
علی: 1395/5/412:32:31،
48
28
ایشالا 10 سال دیگه تازه میاد رو خط تولید لنگ ساز وطنی
کارمند ایران خودرو خراسان: 1395/5/413:00:23،
35
26
ایران خودرو چکارست, پولشو ایرانجیب گرفته یه مقاله براش چاپ کنه, اگه پول نده, فردا ایرانجیب یه مقاله میزنه با تیتر ویران خودرو, پلاک عقبش هم می کنه, ویران خودرو
امیر: 1395/5/415:39:01،
41
23
ایرانخودرو و سایپا با تولید 30 سال از چند پژو قدیمی باعث بدبین شدن مردم نسبت به پژو و مسخرش کنن

درحالی که خودرو های فرانسوی از کره ای ها با کیفیت تر هستن کارشون تو ایران به جایی رسیده که همه ماشینای چینی رو با کیفیت تر از فرانسوی می دونن!!!

دوستانی که میگین جرمی کلارکسون به پژو گفته آشغال
آره گفته ولی نه ّژو های ایرانی تو یکی از برنامه هاش راجع بهپژو برنامه ساخته بو و به شدت از پژو های 504 و 505 و 405 و 205 و 206 و ... (قدیمیاش که تو ایران هم اکثرا اینا هستن) تعریف کرد ولی بعدش گفت که پژو از سال 2000 تا 2010 آشغال تولید میکرد (407 و 307 و 1007 و ...) ولی در قسمت های بعدی تو معرفی 208 کلی ازش تعریف کردن
منم میگم باید ماشینای ژاپنی و آمریکایی تولید شه ولی خداییش پژو خیلی از چینی و کره ای بهتره
پژو خیلی نو آوری داره خیلی هم ماشیناش خوشگل طراحی میشه (مقایسه کنین )
همش تقصیر ایران خودروه
منطقی: 1395/5/417:01:36،
44
22
نه آفا فتو شاپ نیس
تو یکی از عکسا قالپاق پارس مشخصه
ایقد با بی دقتی دروغ نبندید به ملت
ناشناس: 1395/6/1916:56:47،
24
13
شما باید یکم بیشتر دقت کنی قالپاق پژو پارس و.. تو عکس اولی و دومی پیداس
مهدیییییببی: 1395/10/2613:33:08،
6
7
و باز هم به قیمت های نامعقول برای یه از رده خارج شده در اروپا و بازاره داغ برای دلالان
معین: 1395/5/321:27:18،
70
30
این کلاس از خودرو ها نه به درد شهر (مخصوصا تهران) میخورن
و نه واسه ی مسافرت خوبن فقط هندلینگ خوبی دارن و برای جوونا جذابن
رضا: 1395/5/321:28:34،
50
18
چند دراومده؟
محمد: 1395/5/412:33:56،
28
28
هر ماشینی رو سه برابر قیمت جهانیش کن
اسدالله: 1395/5/321:28:54،
73
53
از لحاظ تیپ و طراحی که خیلی خوبه انصافا... موتورش هم نسبت ب این بدنه مناسبه...
فقط میمونه قیمت؟!! امیدوارم عادلانه قیمت گزاری بشه.. ی چیزی در حد ۳۰.. ۳۵
اشكان: 1395/5/400:12:05،
71
27
داداش ٢٠٧ دنده رو قيمت زدن ٤٠ بعد اين ماشين ٣٥؟
احسان: 1395/5/913:29:14،
24
19
تاریخ ورود و قیمت؟؟؟؟
نظر سنجی: 1395/5/321:30:29،
35
123
BYD S6 ++++++++++++++++++++++++
پژو 2008 -----------------------------------------------------
xbm: 1395/5/321:38:51،
49
23
عجب !!
بهزاد : 1395/5/321:41:54،
50
20
چه فایده قيمتش مناسب باشه!
دزدستان : 1395/5/321:46:34،
93
22
قیمتش هم حتماً به اندازه شیش هفتا کُلیه هستش :

به زبون خودتون بگم شاید فهمیدید :
لعنت الله الی القوم الضالمین
عدالت کجاست : 1395/5/321:47:41،
71
22
قیمت 308 اندازه ای هست خیلی ها نتونن بخرن. اما ما مردم ایران به درجاتی رسوندن که فکر نان و سر پناه و حقوق بخور نمیر اونم با پول بی ارزش دیگر به چیزی فکر نکنیم.
محمد جواد: 1395/5/400:34:29،
34
172
خودت رو با دیگران جمع نزن
شما نداری خب نخر خیلیا هم میتونن بخرن
خود من بابام میتونه 7 تا از اینا با رنگ های مختلف واسم بخره تا هر روز هفته با یکیش برم بیرون
احسان: 1395/5/409:04:01،
68
29
عدالت جان خب باباي شما چون دزدي نكرده و شرافتمندانه زندگي كرده نمي تونه ٧ تا از اينا با رنگ هاي مختلف برات بخره كه هر روز با يكيشون بري بيرون ، اكثريت مردم ايران هم مثل شما ادمهاي سالمي اند ولي ايشالا با كار شرافتمندانه بلاخره ميتوني ١ دونه شو بخري ، هر چند من كلا از ديدن ارم پژو هم بدم مياد البته
امین: 1395/5/321:51:30،
64
26
قیمت چند ؟چقد قراره جیب مردم رو خالی کنن بخاطرش......
Aba3: 1395/5/321:52:20،
59
27
ظاهرش بد نيست مهم قيمته كه بايد ديد چند في ميخوره
سامان: 1395/5/321:56:16،
50
25
نام ایران خودرو به صورت فتوشاپ روی پلاک درج شده.

علی: 1395/5/321:59:30،
42
20
قیمت چند ؟
کرمانشاه: 1395/5/322:07:53،
50
107
والا من چینی(لیفان و ام وی ام و...) میخرم ولی پولمو نمیریزم جیب فرانسویا
ارشد مکانیک: 1395/5/402:21:40،
42
59
به نظر من محصولات جکs5 و لیفانx60از پژو 2008 بهتره
حالا بعدا میفهمید
.: 1395/5/408:45:33،
54
21
كيفيت خودروهاي فرانسوي نسبت به آلماني و ژاپني ضعيف تره ولي سگش ميارزه به خودروهاي چيني
محمود: 1395/5/322:12:24،
66
21
مگر قراره 308 به ایران میاد ؟معمولا مدل های از رده خارج پژو مورد علاقه ایران خودرو بوده
سینا: 1395/5/322:12:30،
32
79
هر خودرو خارجی به جز چینی ها بیان قیمتشان نجومیه. چری از بهترین خودروساز های چینه. دو سالی میشه که ام وی ام 530 گرفتم. من که راضیم بسیار پرشتاب و کم مصرف است و بسیار با کلاس و راحت. تا حالا 900000 تا کار کرده و فقط هزینه روغن و بنزین بوده. دنبال جیلی و یا جک نرید اصلا کیفیت چندانی نداره. دوستان نصیحت بنده را بپذیرید
وحید: 1395/7/1823:19:58،
14
17
آقا شما پارک ات رو عوض کن همه چی درست میشه. اولا این لگنی که شما میگی ممکنه تو تصادف به دو قسمت تقسیم شه (تو مشهد شده بود). دوما عمده ملت میگن جک خوبه. سوما کلا چینی تا به الان خوب نبوده و همش ساخته ذهن هموطنان هست. اخه پژویی که خودروهاش میره واسه خودروی برتر سال اروپا رو شما با چی مقایسه میکنی. چهارما طرفدار پژو نیستم و طرفدار منطق ام.
حسین: 1395/5/322:20:23،
80
26
پژو جزئ برند های درجه ۲ است و در تمام دنیا ماشین کم طرفدار و ارزان قیمتی است ولی در کشوری که ۹۹ درصد مردم لگن هایی مانند ؛ پراید ، پی کی ، پیکان ، آردی ، روا ، تیبا ، سمند ، ۴۰۵ ، ال ۹۰ ، و چینی های آشغال مثل ، ام وی ام ، لیفان ، جک و پک و . .... سوار میشن غنیمت است ، به شرطی که در بدو ورد توسط خودروسازان کلاهبردار چینی زاسیون نشود .
سینا: 1395/5/408:12:44،
32
19
از سه خط اخرت معلومه هیچی از امار فروش پژو تو اروپا نمیدونی که هیچ هیچی از پژو نمیدونی
علی: 1395/5/410:21:53،
30
17
تو همه دنیا میگن پژو آشغاله ، چون تو بقیه دنیا مردم بنز و بی ام و و تویوتا سوار میشن و مثل ما ماشین ندیده نیستند....
حسین: 1395/5/322:31:40،
75
23
فرانسه در خودروسازی همیشه از آلمان و ژاپن عقب افتاده تر است وعلت آن عدم تعصب بر روی صنعت و تولیداتش و هم دست شدن با خودروسازان جانی در کشور های عقب افتاده است !!! نه فقط ایران بلکه کشور های فقیر آمریکای جنوبی هم همین طور !!!!
واقع نگر: 1395/5/323:57:32،
49
94
نمیدونم چرا پژو بدلم نمیشینه
اصلا بدم میاد ازش
با اجازه ی هموطنا و جسارتا لیفانx60رو ترجیح میدم
علی: 1395/5/410:18:43،
32
26
به قول جرمی کلارکسون ، پژو آشغاله ....
ناصر: 1395/5/322:39:52،
50
29
مظنه چنده اون مهمه! با تعریف و تمجید سعی نکن این ماشینهای درجه دو-سه اروپا رو به 100 میلیون برسونی!
محمد: 1395/5/322:44:29،
32
53
چقدر جلو پنجره اش شبیه پیکانهای دهه چهله
مهدی: 1395/5/322:45:04،
47
19
نکته جالب اینجاست که ایران خودرو ترجیح داده پژو 208 رو که خط تولیدش از سوی پژو متوقف شده رو بیاره تو ایران ولی خودرو درحال تولید و بروز پژو 308 رو بصورت واردات بفروشه! نتیجه اینکه پس از این همه مذاکرات فشرده و محرمانه ایرانخودرو با فرانسوی ها از تولید خودروی بروز محروم موندیم! البته خوشبختانه برعکس اواخر دهه هفتاد شمسی که فرانسویها 405 رو با بیش از یک دهه اتمام خط تولید (در کشور خودشون) به ما دادن، این بار تولید 208 و 2008 رو با تنها چند سال تاخیر و فاصله به ما سپردند!
آفرودر حرفه ای اصل: 1395/5/322:51:47،
41
30
یه جور محصول جدید ایران خودرو کرد گفتیم الان از پ تا واو رو قراره رو خط تولید ببرن! این مدل با این قیافه که تو فرانسش 2 ساله اومده! آخر آخرش ایران کامل وارد میشه به قول یه مسوول پیچ صندوق عقبشو اینجا سفت کنن بگن تولید داخل!
دقیقا میشه مثل مورانو(مونتاژ) یا پژو 407.
محمد: 1395/5/410:31:53،
35
26
آقا اون وقت صندوق عقبش وسط جاده نیفته کف خیابون ضایه شیم!
ماشین باز: 1395/5/322:54:02،
45
18
اینو ایران خودرو تا خرابش نکنه به بازار نمیدتش.
مجید: 1395/5/323:08:15،
42
27
هر دفعه یه مدل جدید چینی توو بازار میبینیم پس کی قراره ماشینای جدید بیارن توو بازار!!!
مجتبی : 1395/5/323:12:56،
29
26
هنوز نیامده قیمتش مشخص هست بین پنجاه تا شصت. میلیون کی میره بخره خوردی کوچک و گران قیمت اگه سی میلیون بدن خودش را در بازار خودرو نشون میده
ali: 1395/5/323:16:54،
56
33
عجب فرمون خوشگلی داره.کلا فرمونهای پژو از اول زیبا بودن.فرمون 206 سال 1380 هم خیلی زیبا بود.الان هم فرمون 206 خیلی بهتر از این کره ای های اسباب بازی هست
علی: 1395/5/323:18:55،
41
22
خوبه.مخصوصا که موتور ۲۰۶ روشه و گیربکسشم ۲۰۶ هست و یه توربو فقط اضافه کردن بازارش تو ایران با قیمت احتمالا ۱۲۰ میلیونیش بطور کل مثل بقیه پروژه های داخلی شکست خورده است.
موفق باشیذ در مونتاژ.
ضمنا از فکر ایرانی استفاده نکنید.
امیر: 1395/5/323:25:47،
42
39
اگر پژو آشغال تولید میکنه خدایی یک دونه به من بدید.
حسین: 1395/5/400:39:10،
58
28
آشغالش مجانی نیست ... آشغال ۷۷ میلیونی میخوای برادران خودروساز درخدمت شما هستند
حیدر: 1395/5/323:28:54،
50
20
عجججب! (چه تبلیغاتی!)
سر قیمت که بحث نمیشه کرد چون وارداتی هست و بالای 100 تومن قیمت میخوره.
موضوع قابل بحث اون کارشناسان مجله هستند!!!
لوکیشن تست ماشین هم جای خوبیه و با آخرین تجهیزات میتونند ماشین رو تست فنی و برسی کنند.
خدا قوت
امیر: 1395/5/323:37:59،
49
30
به پیر به پیغمبر ماشین های پژو سیتروئن درجه 3 جهان به حساب میاد و فقط تو خود فرانسه فروش میرن.تو کدوم یکی از کشور های دیگه این ماشین ها فروش میره؟به جای این ماشین ها باید ماشین های ژاپنی و آلمانی و آمریکایی تولید بشه.هم برای کلاس مملکتمون خوبه هم میتونیم به منطقه و کشور های عربی صادر کنیم.هم تعداد زیادی صاحب شغل میشن.
یادم نبود خودرو سازان معتبر دنیا حاضر نمیشن که اصولشون رو زیر پا بگذارند و فقط به فکر سود بیشتر باشند و با هر قطعه ی بی کیفیت ماشین تولید کند و اجازه بدند به هر بهانه ای به مبلغ ماشین اضافه بشه.
ناشناس: 1395/5/323:44:23،
46
38
موتور tu5 دیگه
حسین سلیمانی: 1395/5/409:03:31،
26
28
اره همونه
خریدار: 1395/5/323:51:16،
39
42
آپشن هاش تو حلقم
کاظم: 1395/5/400:04:15،
33
35
مسخره است موتور 1.6
ایرانی: 1395/5/415:02:01،
32
16
شما تراکتور بخر قدرتش زیاذه
ف: 1395/5/401:02:16،
31
30
راجع به بیرونش نظر خاصی ندارم ولی داخلش که خیلی زشته عینه بچه منگلاس
sam: 1395/5/403:14:47،
34
33
به قول جرمی کلارکسون:

مزخرفه!
حميد: 1395/5/403:15:58،
32
31
بابا ماشين مياريد ٤ تا سدان درست حسابى بياريد
لابد اينم مى خوان اس دى بزنن بعدش
سیاوش فرنگی: 1395/5/403:24:32،
39
28
به نسبت تولیدات داخل ماشین خیلی بهتریه ولی نه با این قیمت های گزاف که واسش مثل گرگ دندون تیز کردید!
ولی یه سوال دارم...خواستید با این گذارش بازارگرمی کنید و بازخورد افکار عمومی رو بسنجید ببینید مردم چی میگن نسبت به ماشین های فرانسوی؟؟
خب اینجوری که بدتر ابروتون (آبروی نداشتتون) رفت!
با این کار ثابت کردید پژو ماشین های از رده خارجش رو داده واسه مونتاژ ولی خوباش رو خودش می خواد وارد کنه!!! خخخخخ
حميد: 1395/5/403:26:33،
33
19
قيمت تو دبى
٣٠٨ معمولى ٨٥ هزار درهم
٣٠٨ جى تى لاين ١٠٥ هزار درهم
فكر كن بياد ايران زير ١٠٠ تومن بدن
حتى تو ايران مونتاژ بشه زير ١٠٠ در نمياد واسشون
شروین: 1395/5/409:34:44،
27
20
ولی نگارنده تبلیغ خوبی واسه ایران فرغون کردا.یه سهمی هم میبره احتمالا.ضمنا ماشین خوبیه با این اوصاف ولی قطعا سری اولش وگرنه مهندسین غیور ایران فرغون پس از مدتی کاوش توموتور با شیوه های نوین دزدی تمام قطعات رو با قطع چینی تعویض میکنن و به جای لاستیک رادیال میشلین لاستیک وطنی بارز و کویر میندازن روش!!!
یکه زارع مدیر عامل ایران خودرو: 1395/5/409:36:07،
32
22
جهت اطلاع دوستان از این مدل 2008فقط یکی تو ایران خودرو هست که موتورش گازوییلی هست و دنده دستی تو نمایشگاه ها میارن نمایش میدن.قراره با موتور 1600 تی یو5 بندازن به مردم این عکسا و مشخصات از یه سایت دیگه کپی شده گذاشتن اینجا
سام: 1395/5/409:45:13،
31
16
فرمان D ?!!!ايران خودرو؟؟؟ نه بابااااااااا
آرش66: 1395/5/409:57:44،
25
34
لگن فرانسوی. در صورت ورود به بازار ایران، رقیب جدی MVM 315 خواهد شد!
صفدرقلی: 1395/5/414:24:07،
40
27
احتمالا خودت یه MVM 315 داریا.چطور روت شد نظر بدی؟چطور ماشین آشغال مدیران خودرو رو سوار میشی؟خخخخخخخخ
110: 1395/5/410:06:42،
30
21
مردم چندساله كه به بازار فرغون بي اعتماد شدن و در عوض پرداخت پول ، لگن و فرغون بي كيفيت تحويل گرفتن!!
طول ميكشه تا دوباره اعتماد كنن و فرغون بخرن.
كيفيت رو بالا ببريد.

كليد هم نتونست مشكل ماشين رو حل كنه!!

قيمت بالاس و كيفيت پايين

مچكريم
دکتر: 1395/5/410:39:08،
39
19
تورو خدا فقط هر ماشینی میارید، شما توش دست نبرید!
راضی نیستیم به زحمت بیفتید... به همون وارداتی راضی تریم
ن ن ن : 1395/5/410:43:21،
40
20
"همچنین نسل دوم 308 در سال 2014 به عنوان خودروی سال اروپا شناخته شد تا رقبایی مانند ب ام و i3 و تسلا مدل S در پس آن قرار گیرند"

اگر منظورتون پرفروش ترین خودروهای 2014 هست که اصلا 308 تو ده تا هم نبوده و 208 هفتم بوده
اگر منظورتون بهترین خودرو اروپا از لحاظ فنی بوده آخه برادر من تسلا مدل s یه سدان لوکس فول سایزه و بی ام و i3 هم یه هاچبک جمع و جور برقی .اصلا قابل مقایسه با هم نیستن که 308 بخواد این دوتا رو پشت سر بگذاره.
یه چیزی می نویسین لااقل منبع رو هم ذکر کنین.
شهاب : 1395/5/418:30:45،
33
28
بعضی از شما زیادی حرف می زنید آخه پژو کجا ش اشغال ماشین به این خوبی بهتر از چینی های خراب شده
مسعود: 1395/5/419:33:46،
30
24
ما اگه نخوایم ایران خودرو ماشین تولید کنه باید کی رو ببینیم.
jasem: 1395/5/602:32:56،
27
16
ایرانی بدبخت : ایول حالا به جای 206 اینو سوار میشیم
ممل: 1395/5/701:20:23،
26
21
بابا چرا نمیرین با خودرو ساز های ژاپن مثل نیسان قرارداد ببندین، چیه چون اونا مثل شما و فرانسوی ها دزدی بلد نیستن ها
آرمین: 1395/7/1421:25:17،
21
14
جدا کسایی که میگن ماشين چینی واقعا ماشین های دیگر نشدن
راکی: 1395/10/1318:27:23،
6
5
به این بنزای قدیمی سوار میشم ولی به خودرو های جدید پول نمیدم 100سالم کار میکنه تازه .امنیتش .پولش
Bib: 1396/1/1307:39:48،
2
3
چرا قابلمه بشقاب پرت میکنید سمت هم دیگه بچه چهار ساله هم میدونه کدوم برند های ماشین سرتر هستن الان شما کشور خودتو حساب کن نه دیگر کشورهارو آمریکاییام دارن سوار بنز و بی ام دبلیو آئودی ولف و پورش آلمانی میشن خب آلمان تولید خودروش حرف نداره اما تو خود آلمانم خیلیا پژو و کیا سوار میشن ضمنا واحد پول اونا دلار و یورو هستش ما ریال و تومن و یه گمرک داریم ما که از جنس مفتیم که بهت رسیده پول میکشن بیرون چه رسه خودرو چند هزار تایی آئودی آر ایت تو بازار جهانی هشتاد هزارتاس به عبارتی تقریبا سیصدو بیست میلیون بعد شما داری بی ام دبلیو زد پونصدو سی مدل دوهزارو چهارده رو چهل تومن بالاتر از یه آئودی آر ایت صفر میخری بعد میگید خودرو چی خوبه چی بد آخه قربونت همه میدونن چی خوبه چی بهتره چی عالیه اما بسته به وسعشون خرید میکنن به شخصه پول داشتم جا خودرو شصت تومنی ایکس6سوار میشدم اما الان درحد انتظارم راضیم

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

نتایج انتخابات ریاست جمهوری - 30 اردیبهشت 96 / نتایج شمارش آرا به تدریج اعلام خواهد شد
مکانیک به زبان ساده / عواقب تاخیر در تعویض تسمه ها
شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - خرداد 96
بیانیه حجت الاسلام رئیسی؛ بعد از اعلام نتیجه انتخابات
بازی خطرناک چری برای بازار ایران!
جدول شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو - خرداد 96
احتمال پیش‌فروش خودروی جدید پژو 2008 از سوم خردادماه
شرايط پيش‌فروش محصولات پارس‌خودرو به مناسبت آزادسازی خرمشهر
شرایط ویژه فروش نقدی و اقساطی خودروهای سراتو، چانگان و آریو - اردیبهشت و خرداد 96
تولید 2 خودروی سواری در کشور به صفر رسید
شرايط فروش نقدی، اقساطی و ليزينگی محصولات شركت سايپا - خرداد 96
قیمت مدل‌های صفر پرفروش‌ترین خودروهای تولید داخل + جدول
شرایط جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو - خردادماه 96
خودروهای روسی که به ایران می‌آیند، چه شکلی هستند؟
لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو در خردادماه 96
آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا
بلیط هواپیما