کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید سیم کارت دائمی با اقساط 3500 تومانی


کد خبر : ۲۵۵۳۳جمعه، ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۳۳۵۱۱۵ بازدید

اپراتور اول ارتباطی ایران برای فروش اقساطی سیم‌کارت‌های دائمی خود شرایطی در نظر گرفته که طبق آن علاقمندان می‌توانند این سیم‌کارت‌ها ...

اپراتور اول ارتباطی ایران برای فروش اقساطی سیم‌کارت‌های دائمی خود شرایطی در نظر گرفته که طبق آن علاقمندان می‌توانند این سیم‌کارت‌ها را با اقساط 36 ماهه خریداری کنند.

طبق آنچه شرکت ارتباطات سیار اعلام کرده، علاقمندان به این شیوه خرید می ‌توانند ابتدا مبلغ پیش پرداخت که معادل ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده را واریز کرده و پس از آن مابقی مبلغ را در ۳۶ قسط ۳۵۰۰ تومانی پرداخت کنند. البته پیش از این نیز همراه اول سیم کارت‌های دائمی خود را با شرایط خاصی به صورت اقساطی واگذار می‌کرد و بدین ترتیب در دوره‌ای در دو قسط و پس از آن در اقساط شش ماهه امکان خرید اقساطی سیم‌کارت وجود داشت، اما این بار این اپراتور شرایط ویژه‌ ای را برای این طرح در نظر گرفته است.

بدین ترتیب، جهت ثبت نام در این طرح می توان پس از مراجعه به دفاتر یا فروشگاه‌های همراه اول  نسبت به خرید سیم کارت به مبلغ ۲۰ هزار تومان اقدام کرد. سپس با پرداخت مبلغ ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان سیم کارت را فعال کرده و الباقی وجه سیم کارت (قیمت کل سیم کارت ۱۶۶ هزار و ۸۰۰ تومان است) به صورت اقساط با شرایط فوق قابل پرداخت است.

نکته قابل توجه آنکه گفته شده این سیم کارت‌ها در تمامی رنج شماره‌ها قابل عرضه هستند و پس از فعال‌سازی سیم‌کارت طرحی تشویقی نیز روی خط فعال خواهد شد. البته طبیعی است که مشترک می تواند به صورت همزمان یک یا چند قسط و در صورت تمایل کلیه اقساط را در یک زمان پرداخت کند.

نحوه دریافت اطلاعات از میزان اقساط پرداخت شده و مابقی اقساط نیز به این صورت است که پیامک های پرداخت اقساط در زمان مقرر ۷۲ ساعت قبل از سر رسید، جهت یادآوری و پرداخت آن از سوی سیستم ارسال می شود. همچنین اطلاع از پرداختی های انجام شده از طریق دفاتر خدمات مشتریان و سیستم های دفاتر و منوی پیگیری اقساط در سایت همراه اول قابل پیگیری است.

نکته دیگر آنکه خرید سیم‌کارت به شیوه اقساطی محدودیتهایی نیز به دنبال دارد. به عنوان مثال عدم امکان نقل و انتقال سیم کارت، عدم امکان مکالمه رومینگ و قطع کامل درصورت عدم پرداخت اقساط تا سه ماه از جمله این محدودیت‌ها به شمار می‌رود.

میزان ودیعه این سیم‌کارت‌ها نیز به میزان ۸۰ درصد مبلغ پیش پرداخت بوده و خریداران این سیم‌کارت‌ها قادر به استفاده از ترابرد پذیری (MNP) نخواهند بود. در صورت عدم پرداخت اقساط در موعد مقرر نیز خط به طور کامل قطع می شود و جهت وصل می بایست کلیه اقساط معوقه به صورت یکجا پرداخت شود.

البته باید توجه داشت که در صورت عدم تسویه پس از سه ماه، خط تخلیه می شود و چنانچه تا شش ماه پس از تخلیه، مبالغ بدهی پرداخت نشود، خط عودت داده شده و غیر قابل استرداد می شود. در نهایت کلیه سرویس‌های همراه اول دائمی به جز امکان ترابرد و رومینگ و نقل و انتقال روی سیم‌کارت‌های اقساطی نیز قابل فعال سازی است.  

این طرح از ابتدای آذرماه ۱۳۹۴ آغاز شده و بنا بر اعلام شرکت ارتباطات سیار تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها