کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گزارش جدید رئیس پلیس راهور


کد خبر : ۲۵۵۱۸پنجشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۵۱۶۷۹۴ بازدید

جریمه 200 هزار تومانی برای رانندگانی که قبل از دوربین‌ سرعت کم می‌کنند / خودروهای پلاک دولتی در ساعات غیراداری متوقف می‌شوند ...
گزارش جدید رئیس پلیس راهورگزارش جدید رئیس پلیس راهور

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از متوقف کردن خودروهای پلاک دولتی در ساعات غیراداری توسط پلیس و همچنین جریمه 200 هزارتومانی برای رانندگانی که قبل از دوربین‌ سرعت کم می‌کنند خبر داد.

سردار حسین مهری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در بخشی از گفت وگو با مشرق با اشاره به عملیاتی شدن نسل جدید دوربین‌های سنجش سرعت جاده‌ای گفت: خوشبختانه مشکل استخراج اطلاعات به صورت آفلاین از دوربین‌های جاده‌ای در نسل جدید دوربین‌ها حل شده و دوربین‌های جدید به صورت آنلاین با مرکز کنترل عملیات پلیس راهور و اجرائیات راهور در ارتباطند و سازمان راهداری نیز مکلف به ارسال اطلاعات دوربین‌ها به صورت آنلاین شده است.

رئیس پلیس راهور در ادامه به ویژگی های دوربین های ثبت سرعت تخلفات جاده ای اشاره کرد و افزود: البته این دوربین‌ها علاوه بر آنلاین بودن و ثبت اطلاعات در دقیقه که باعث کاهش زمان برای صدور قبض و ارسال آن در کمتر از 24 ساعت برای متخلفین شده است. 

وی تاکید کرد: دیگر ویژگی این دوربین‌ها که تا حد بسیاری می‌تواند مقابل تخلفات را بگیرد، محاسبه سرعت متوسط خودرو هنگام عبور از بین دو دوربین نصب شده در راه است. این دوربین‌ها با محاسبه سرعت متوسط خودروها، رانندگانی که در مواجهه با دوربین در جاده سرعت خود را کم کرده و با عبور از آن با سرعت غیر مجاز رانندگی می کنند را 200 هزار تومان جریمه خواهد کرد.

سردار مهری خاطرنشان کرد: به امید خدا با نصب هزار و 888 دوربین ثبت تخلف در 34 هزار کیلومتر از جاده‌های شریانی کشور، رانندگانی که حتی در مسافتی کوتاه اقدام به تجاوز از سرعت مجاز کنند، جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راهور ناجا در بخش دیگری از این گفت وگو در پاسخ به این سئوال که یکی از موضوعات مورد توجه مردم، کارنامه راهور در برخورد با استفاده غیرمجاز از پلاک‌های دولتی است، در این زمینه چه توضیحاتی دارید؟ گفت: ما با این تخلف به شدت برخورد می‌کنیم‌. البته من آمار دقیقی از برخوردهای صورت گرفته در اختیار ندارم اما کسانی که از وسایل نقلیه دولتی استفاده شخصی می‌کنند و در ساعات غیر اداری بدون دراختیار داشتن حکم ماموریت با خودروهای پلاک دولتی تردد می‌کننند توسط پلیس متوقف و با جدیت با آنها برخورد می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها