کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود فایل‌های ارزان به بازار اجاره شهر تهران + جدول


کد خبر : ۲۵۴۵۰چهارشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۸:۴۷۱۸۹۵ بازدید

شواهد بازار اجاره مسکن از ورود فایل‌های قیمت مناسب و ارزان‌تر از عرف منطقه، به این بازار خبر می‌دهد.

شواهد بازار اجاره مسکن از ورود فایل‌های قیمت مناسب و ارزان‌تر از عرف منطقه، به این بازار خبر می‌دهد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دنیای‌اقتصاد، علاوه بر اینکه با پیشروی در فصل تابستان و افزایش فایل‌های عرضه شده در بازار اجاره مصادف با فصل طلایی جابه‌جایی‌ها، هم اکنون مستاجران برای انتخاب واحدهای مورد نظر خود با انتخاب‌های بیشتری رو‌به‌رو هستند این تنوع در نرخ‌های اجاره‌بها هم قابل رویت است.

اگر چه امسال، بروز یک تحول عمده یعنی تغییر وزن اجاره‌بهای ماهانه در مقایسه با رهن دشواری‌هایی برای متقاضیان واحدهای اجاره‌ای ایجاد کرده اما به هر حال می‌توان فایل‌هایی را جست‌و‌جو کرد که ارزان‌تر از عرف اجاره‌بهای منطقه‌ای که در آن واقع شده‌اند به متقاضیان معرفی می‌شوند. فایل‌های اجاره مسکن ارزان‌تر، در مقایسه با نرخ‌های عرف مناطق مختلف شهر تهران، هم اکنون هر چند به تعداد محدود اما در اغلب گروه‌های مساحتی، قیمتی و منطقه‌ای قابل رویت است.طوری که هم اکنون آپارتمان‌های اجاره‌ای با نرخی ارزان‌تر از عرف مناطق مختلف در بازار مسکن این منطقه‌ها قابل جست‌و‌جو شده‌اند.

هر چند ممکن است تعداد این فایل‌ها در مقایسه با فایل‌های با اجاره‌بهای متناسب با عرف مناطق محدود باشد اما در مقایسه با واحدهایی که نرخ اجاره آنان غیرمنطقی تعیین می‌شود، بیشتر است. به این ترتیب می‌توان گفت هم‌اکنون بازار اجاره مسکن در مقایسه با سال‌های قبل که معمولا در فصل تابستان به بازاری ملتهب تبدیل می‌شد، بازاری آرام و با ثبات است. اغلب فایل‌های موجود در این بازار با نرخی واقعی و تعداد محدودی هم ارزان‌تر از نرخ عرف مناطق، قابل جست‌و‌جو هستند. هر چند هنوز هم نمونه‌های محدودی از فایل‌های گران‌قیمت در بازار اجاره به چشم می‌خورد.
 

mi7pkjpog27zsuwgtewa.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها