کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ادامه ساخت هتل آرینا در حریم رودخانه جاجرود + عکس


کد خبر : ۲۵۳۹۱دوشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۱۵۴۴۰۵ بازدید

در حالی که کمیسیون ماده 99 و وزارت کشور تخریب هتل آرینا را به دلیل مشکلات زیست محیطی در دستور کار خود قرار داده‌ است، ساخت این هتل ...

در حالی که کمیسیون ماده 99 و وزارت کشور تخریب هتل آرینا را به دلیل مشکلات زیست محیطی در دستور کار خود قرار داده‌ است، ساخت این هتل بدون هیچ مشکلی ادامه دارد و بنای بلندمرتبه ان در حال تکمیل است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فارس، در حالیکه بارها از سوی مقامات مسؤول بر تخریب هتل آرینا در منطقه فشم (منطقه حفاظت شده ورجین) تأکید شده و وزارت کشور نیز تخریب این هتل را در دستور کار قرار داده است ساخت این هتل بدون توجه به احکام صادره ادامه دارد.

سیدحسن هاشمی استاندار تهران در اردیبهشت ماه سال 93 با بیان اینکه به علت پیچیدگی، رسیدگی به پرونده تخلف هتل آرینا در فشم به وزارت کشور ارجاع خواهد شد گفته بود که در حال بررسی ابعاد مختلف پرونده هستیم و به علت وجود پیچیدگی در پرونده پس از جمع‌بندی نهایی پرونده را به وزارت کشور خواهیم فرستاد.

بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس در روز پنج‌شنبه هفته گذشته، عوامل زیادی در ساخت این هتل مشغول هستند و نکته جالب آن این است که سازنده این هتل و افرادی که مجوز ساخت این هتل را دادند به این نکته توجه نکرده‌اند که این منطقه،منطقه حفاظت شده است و در روزهای پرتردد در منطقه ورجین به دلیل قرار گرفتن نامناسب این هتل در حریم و پیچ رودخانه ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود.

ادامه احداث هتل آرینا در بستر رودخانه جاجرود

ادامه احداث هتل آرینا در بستر رودخانه جاجرود

نکته جالب این که 100 متر پایین تر از این هتل تابلویی نصب شده که بر روی آن سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرده که این منطقه،منطقه حفاظت شده ورجین است. بر روی این تابلو نیز علاوه بر اینکه مطلب ممنوعیت شکار و صید درج شده، نوشته شده است که از بین بردن رستنی‌ها و تصرف و تخریب ممنوع است.

در اوسط تیر ماه جاری نیز ارتقایی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفته بود که این شرکت مخالف ساخت هتل آرینا در حریم رودخانه جاجرود بوده است و تخریت هتل آرینا در حال حاضر در دستور کار کمیسیون ماده 99 وزارت کشور قرار دارد.

وی اعلام کرده بود که در تمام جلساتی که بنده با حضور مسؤولان محیط زیست شرکت کردم اعلام کردم که این هتل باید تخریب شود و اینکه مسئولیت این موضوع به ما برگردد باید اذعان کنم که این هتل در حریم کیفی رودخانه جاجرود است و موقعیت هتل در پیچ رودخانه قرار دارد و در بستر و حریم کمی ما نیست.

حال مشخص نیست که علیرغم این همه مخالفت با ساخت این هتل چرا این پروژه بدون توجه به این هشدارها و احکام صادره همچنان ادامه دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها