کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ویدیو جدید منتسب به آیفون 7 منتشر شد


کد خبر : ۲۵۳۵۸یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳:۱۸۳۸۱۷ بازدید

با نزدیک شدن به تاریخ احتمالی معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که هفته‌ی دوم شهریور ماه خواهد بود، هر روز شاهد تصاویری درز کرده از ...
ویدیو جدید منتسب به آیفون 7 منتشر شدویدیو جدید منتسب به آیفون 7 منتشر شد

با نزدیک شدن به تاریخ احتمالی معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که هفته‌ی دوم شهریور ماه خواهد بود، هر روز شاهد تصاویری درز کرده از منابع رسمی و بعضاً غیررسمی هستیم و به طور کلی بازار شایعات برای آیفون 7، مانند هر دستگاه دیگری پیش از تاریخ معرفی آن، بسیار داغ است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فارنت، در این ویدیو شاهد یک آیفون 7 با صفحه نمایش 4.7 اینچی هستیم که شایعات پیشین را تأیید می‌کند: دوربین جدید و بزرگتر، خطوط آنتن بازطراحی شده، حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون و در عوض داشتن یک فضای مشبک بلندگوی اضافه. این ویدیو آیفون 7 را با آیفون 6 اس مقایسه می‌کند.

قاب نشان داده شده در این فیلم به رنگ Space Gray است، یعنی درست همان رنگی که در آیفون 6 اس هم شاهد آن بوده‌ایم. ظاهراً شایعات مربوط به جایگزینی رنگ خاکستری با رنگ مشکی درست از آب در نیامده است! همچنین تحدب دوربینی که در تصاویر هفته گذشته نیز شاهد آن بودیم، سر جایش است؛ مجموعه‌ی دوربین آیفون 7 همراه با یک برآمدگی ملایم در بدنه‌ی فلزی آیفون جا خوش کرده‌است. همچنین دوربین در آیفون جدید بیش از پیش به لبه‌ی گوشی نزدیک شده و برخلاف آیفون 6 اس با کمی فاصله از حاشیه نیست. اندازه‌ی دوربین نیز حدود 25 درصد بیشتر شده که می‌تواند نویدبخش پیشرفت دوربین آیفون 7 نسبت به پیشینیانش باشد.

آیفون 7 پلاس که البته در این ویدیو خبری از آن نیست، دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و گفته می‌شود در پشت خود دارای دوربینی دوگانه، 12 مگاپیکسل برای هر سر سنسور، می‌باشد.

همانطور که در این ویدیو می‌بینید، حذف شدن جک 3.5 میلی‌متری هدفون که به نظر خیلی‌ها غیرمنطقی‌ست، بار دیگر تأیید می‌شود و در عوض به جای این جک اسپیکری دیگر قرینه‌ی اسپیکر قبلی قرار گرفته که احتمالاً باعث استریو خواندن آیفون 7 توسط اپل خواهد شد. البته در این ویدیو برخلاف ادعاهای پیشین مبنی بر حذف سوییچ بی‌صدا کردن آیفون، این سوییچ را در جای همیشگی‌اش شاهد هستیم.

قبلاً هم گفته بودیم که در آیفون 7 احتمالاً شاهد بازطراحی خطوط آنتن روی بدنه آیفون هستیم و این ویدیو نیز آن را تأیید می‌کند. در قاب پشتی آیفون جدید دیگر شاهد خطوط سابق نیستیم و این خطوط به حاشیه‌های بالایی و پایینی منتقل شده که باعث می‌شود در پشت دستگاه به غیر از دوربین و لوگوی اپل، شاهد قابی کاملاً یکنواخت، یکدست و یک‌رنگ باشیم.

از نقطه نظر طول و عرض بدنه، به نظر نمی‌رسد تفاوت چندانی بین آیفون جدید و آیفون 6 شاهد باشیم و اگر هم تفاوتی وجود داشته باشد، کاملاً قابل چشم‌پوشی خواهد بود. حذف خروجی 3.5 میلی‌متر هدفون باعث شده که احتمالاً آیفون 7 جدید، بر اساس برخی شایعات، ضد آب و ضد گرد و غبار شده باشد.

طبیعتاً انتظار نداریم با مشاهده‌ی یک ویدیو از مشخصات سخت‌افزاری و قطعاتی که در درون گوشی از آن‌ها استفاده شده خبردار شویم. اما بر اساس سایر شنیده‌ها و مطابق با چیزی که عقل حکم می‌کند، در آیفون 7 شاهد استفاده از نسل ارتقایافته‌ی پردازنده‌های سری A اپل خواهیم بود؛ پردازنده‌ای که احتمالاً A10 نام دارد و توان پردازشی و گرافیکی آیفون امسال را افزایش می‌دهد.

همچنین شایعاتی درباره‌ی ارتقای RAM آیفون جدید از 2 گیگابایت به 3 گیگابایت شنیده شده و علاوه بر این شایعات متعددی نیز وجود دارد که می‌گوید اپل از ارایه مدل 16 گیگابایتی منصرف شده و پایین‌ترین مدل آیفون 7، دارای حافظه‌ی 32 گیگابایتی خواهد بود. در مورد بالاترین مدل آیفون 7 نیز 256 گیگابایت حافظه داخلی پیش‌بینی می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها