کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

ایتالیا در ایران بزرگراهی به طول 1200 کیلومتر می‌سازد

کدخبر:۲۵۲۵۷جمعه، ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷:۴۸۵۶۹۰ بازدید

خبرگزاری رویترز دیروز (پنجشنبه 24 تیر) از رم پایتخت ایتالیا خبر داد که دولت ایران و سازمان دولتی بزرگراه‌های ایتالیا (آناس)، قراردادی 3 میلیارد و ...

خبرگزاری رویترز دیروز (پنجشنبه 24 تیر) از رم پایتخت ایتالیا خبر داد که دولت ایران و سازمان دولتی بزرگراه‌های  ایتالیا (آناس)، قراردادی 3 میلیارد و ششصد میلیون یورویی برای ساخت و مدیریت بزرگراهی به طول 1200 کیلومتر امضا کردند.

آناس اعلام کرد که اولین قطعه این بزرگراه که 350 کیلومتر طول دارد تا سال 2022 و با هزینه 600 میلیون یورو ساخته خواهد شد.

بزرگراه مذکور، بندر جنوبی امام خمینی را به شهر مرزی بازرگان که در شمال غرب کشور قرار دارد متصل می کند. 

به گزارش رویترز، ایتالیا پس از توافق هسته ای پارسال به سختی در تلاش است تا قراردادهای عمده ای با ایران منعقد سازد. ژانویه گذشته( بهمن 1394)، ایتالیا اولین مقصد اروپایی حسن روحانی رئیس جمهوری ایران بود و پس از آن ماتئو رنتزی نخست وزیر آن کشور در ماه آوریل (فروردین) از ایران دیدار کرد.

آناس اعلام کرد قراردادی که روز پنج شنبه با وزارت راه ایران امضا کرده است، در پی تفاهمنامه ای بود که ماه فوریه گذشته به تائید طرفین رسید.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

احمد: 1395/4/2516:43:25،
57
200
آفرین اینو میگن اقتصاد مقاومتی در جهت حمایت از جوانان ایتالیایی
14: 1395/4/2520:59:53،
141
7
از مشهد به گناباد یه قسمتیش رو ایتالیایی ها ساختن ، سی و چند سال بعد روکش کشیدن
لیوان اب لب پر رو داشبورد میزاشتی نمیریخت اینقدر اصولی ساخته شده بود، مقایسه کنید با اسفالت کردن اینا....
به احمد: 1395/4/2521:11:30،
97
6
فقط بلدین توی هر چیزی غر بزنید ، حداقل از سد گتوند که مدیر جهان چند هزارمیلیارد تومان به قرارگاه خاتم داد تا بدون کار کارشناسی درستش کنن بهتره که الان باید چند هزارمیلیارد تومان هزینه بشه که نابودش کنن وگرنه کل کشاورزی خوزستان رو از بین می بره.
سامان: 1395/4/2522:31:08،
20
126
یه کار هم که از پس جوانان ایرانی بر میومد، سپردن به ایتالیایی ها... واقعا یه اتوبان هم بلد نیستن بسازن؟
با تشکر از دولت و برجام که تمام فکرش جوانان فرانسوی و ایتالیایی هست. معنی اقتصاد مقاومتی رو هم فهمیدیم
حمید : 1395/4/2600:27:55،
46
13
مستقیم که جوانان ایرانی نمیتونند این پروژه رو بگیرن .. باید به واسط شرکتهای امثال س پ . . . باشه بعدشم 100 سال طول میکشه اونم با کیفیت کوچه خیابونهای تهرون .. . .
civil eng!: 1395/4/2609:34:21،
21
13
دوستان نوع و شرایط قرارداد میتونه مهمتر از سیاست کلی وزارتخانه باشه، فقط کاش نگاهی به آمار شرکتهای پیمانکاری و مطالبات آنها و ... داشتیم
پینوکیو: 1395/4/2516:47:30،
49
12
30 سال بعد....................
ف: 1395/4/2516:55:59،
36
71
اگه فاینانس شده که چه خوب ولی اگه قراره ایران هزینشو بده حتما یه داستانیه . اینهمه شرکت داخلیه خوب که تخصص دارن در زمینه راه سازی چشون بود که با ایتالیا ؟
علی: 1395/4/2521:14:04،
79
7
اولا که شرکت ایتالیایی خودش خیلی از کارها رو به شرکت های ایرانی داخلی واگذار می کنه اما خودش مدیریت می کنه ، دوما فکر می کنی اگه می خواستن به شرکت داخلی بدن به کی می دادن ؟ صد در صد قرارگاه خاتم بود که اونم تا بیست سال لفتش می داد ده برابر این هزینه تموم می شد آخرش هم معلوم می شد هزارجاش ایراد داره.
شروین: 1395/4/2517:07:37،
110
9
اگر دلواپسان بزارن البته !
عجب: 1395/4/2517:08:00،
58
7
چه عجب یه قرارداد بسته شد
حالا مونده اجرا
علی: 1395/4/2517:23:55،
42
13
اولش دیدم نوشته ایتالیا خوشحال شدم بعد که کل متن رو خوندم دیدم برای 350 کیلومتر 6 سال طول میگشه حالم گرفته شد...
منصور: 1395/4/2612:47:33،
26
11
علی اقا
اون 350کیلومتر اول اگر از بندر امام شروع بشه بسیار سخته و ارتفاعات بسیار صعب العبوری داره
حقیقت: 1395/4/2517:28:58،
23
56
به سلامتی مشکلات همه جا حل شد و فقط نیاز به بزرگراه داشتیم!کاش این پول رو صرف از بین بردن بیکاری و فقر میکردند تا دگر شاهد جنایاتی که همه از فقر هست نباشیم...
ایرانی: 1395/4/2521:17:48،
48
10
شما اول مشکلتون رو با خودتون حل کنید هر کاری که می شه یک نقی باید بزنید و جز نق زدن هم هیچ هنری ندارید ، اگه هر ایرانی به جای نق زدن رفتار خودشو درست می کرد الان ما سوییس بودیم .
فرید: 1395/4/2600:56:08،
30
9
اینم کاره دیگه از ایتالیا که نیروی کار نمیارن منطقیش اینه که خوشون طراحی و نظارت کنن چون فاینانسه و بعد از اتمام از عوارضش پولش باید برگرده پس دو تا نتیجه:1- با حداقل هزینه و حداکثر سرعت اجرا میشه پس نیروی اجراییش قطعا ایرانیه 2-به بهترین شکل اجراش می کنن که تو مرحله استفاده حداقل هزینه رو داشته باشن. یکسری هم فقط هرچی میگن مخالفت می کنن البته مشکلی نداره خواهش می کنم 10 در صد مخالفت فکر کنید
فرید: 1395/4/2601:00:01،
29
10
بزرگرا یک زیر ساخت است که یکی از معیار های پیشرفت یک کشور طول بزرگ راه هاش هست. خیلی خوب میشه کمی با تعقل نظر بدیم. خیلی سر انگشتی میشه منافعش رو در نظر گرفت و بعد نظرات منفی و توام با مخالفت ارائه داد.البته هر نظری محترمه و ما گفت و گو می کنیم می گیم و می شویم هیچ کس نباید بی دلیل کسی رو نقد ویا متاسفانه نقض کنه.
امير: 1395/4/2602:18:48،
31
10
واقعا با نظر ايراني موافقم. يك عده اي نشستن تو خونه هر حركت رو به جلو رو مسخره مي كنن فكر ميكنن قراره فردا از اينجا برن بشن مدير يك شركت موفق تو يك كشور پيشرفته. دوستان عزيز هر آدمي توي يك كشور به دنيا مياد و بخواد يا نخواد يك وطن بيشتر نداره. قرار هم نيست فردا اروپايي يا ژاپني بشيد. نهايتش ميتونيد با بدبختي مهاجرت كنيد بعد كلي دوندگي توي يك كشور ديگه تو سن ٤٠ سالگي ١ كارمند معمولي بشيد با يك زندگي متوسط. پس بهتره حداقل همين جايي كه هستيد رو دوست داشته باشيد و سعي كنيد حتي به اندازه اندكي بهترش كنيد. اگر توان ساختن و توسعه نداريد مثلا حداقل ميتونيد آشغال توخيابون نريزيد، بوغ بي دليل نزنيد و...
محمود: 1395/4/2517:31:55،
29
15
بزرگراه رو هم باید از خارجیا کمک بگیریم
رضا: 1395/4/2521:15:22،
33
7
قطعا متخصصین داخلی توان ساختشو دارن اما وقتی قراردادهای کلان فقط با رانت به شرکت های وابسته به این و آن داده می شه بهتره که به خارجی ها داده بشه.
Arash: 1395/4/2517:51:41،
21
22
آقا این هواپیما ها که تازه از بویینگ و ایرباس آوردن را من دیشب (تو خواب) سوار شدم. نمیدنین چه حالی داد. لطفا به شعور ما توهین نکنید. شما اول مشکلتون را با دنیا حل کنید ما نه جاده میخواهیم نه چیز دیگه.
احمد: 1395/4/2518:08:55،
30
41
سلام ،
با عقد این قرار داد کاملا جناب اخوندی تکلیف خود با مردم را روشن کرد!
مگر تا به امروز جاده های ما را خارجیها اسفالت کرده بودند ، که این دومین ان باشد
کشوری که هیچ منبعی برای تولید قیر و مواد اولیه اسفالت ندارد ، تعهد اسفالت کشور ما را با قیر و مصالح خودمان بعهده میگیرد ، دل نگرانی شما برای رفع بیکاری ایتالیایها قابل ستایش است
این چه نگرشی برای این وزارتخانه استراتژیک کشور است که ایشان ایجادکرده، از خرید 100 هواپیما عاجز
شده اید ، این چه گشایش پی در پی است که در اثر ان در عمق حفره گشاد ان افتاده ایم
کارخانه های اسفالت داخلی به خاطر عدم پرداخت کارفرمایان دولتی در حال تعطیلی هستند ، با این وضع موجود
با چه نگاهی جرات مطرح چنین قرارداد خنده داری را به خود داده اید ، شما صبح که از لواسان به سمت وزارتخانه خود که تشریف میبرید ، نگاهی به کارگران بیکار بکنید ،شاید تجدید نظر کنید ، شاید،
رامین: 1395/4/2607:24:38،
41
12
چطور وقتی به لبنان بصورت بلاعوض داده می شه امثال شما صداشون در نمی آید ؟؟؟؟؟؟؟؟ اما حالا که پول می دیم که اتوبان درجه یک داشته باشیم فریادتان بلند شده ؟
وحید ر: 1395/4/2707:10:18،
24
9
احمد آقا میدونی فاینانس چیه؟ ما میتونیم بزرگرا بسازیم در صورتی که پول داشته باشیم و به قرارگاه کار رو نسپاریم
جکی : 1395/4/2519:37:37،
49
9
با پولی که زنجانی برد میشد مشکل راه های کشور رو حل کرد وسالانه از کشته شدن ده ها هزار هم وطن و هزاران میلیارد خسارت جلو گیری کرد
حقیقت: 1395/4/2523:34:03،
15
16
واقعا علت این همه منفی را نفهمیدم.پس احتمالا مشکل فقر هم حل شده و بنده بی اطلاع بودم
امير: 1395/4/2602:25:21،
32
10
جناب حقيقت عزيز. نگراني شما براي رفع فقر در جامعه قابل احترامه. ولي روش درستش تامين زيرساخت ها و ايجاد شغل و منابع پايداره كه راه سازي كلان هم يكي از اونهاست. نه اينكه پول ساخت راه رو پخش كنيم بين فقرا تا چند صباحي عمرشون بگذره و وقتي تموم شد دوباره روز از نو و روزي از نو
مهدی: 1395/4/2600:22:19،
26
6
جونم براتون بگه که از زمان هیتلر به اینور همه میگن آلمانی ها متخصص راه سازی هستن،حالا ما چرا رفتیم سراغ ایتالیا بماند!
سمندون: 1395/4/2600:53:15،
24
14
آقای وزیر راه ، خواستم یه توصیه به شما داشته باشم و آن اینکه تجربه نشون داده که ایتالیایی ها تو راهسازی در ایران کم کار میذارن ، مخصوصا تو پل ها ، از ناظرها بخواهید که حواسشونو جمع کنن ، اینقدر وسط پل را نازک میگیرن که بعد از 4-5 سال ترک میخوره و مجبور میشید جاده زیر گذر واسه ماشینای سنگین بزنید. و بعد هم پل از وسط میشکنه اینکارو تو زمان شاه چند بار کردن . یه تحقیق بکنید به حرفم خواهید رسید !
علی: 1395/4/2611:04:29،
24
12
اگر کارگران و تیم مهندسی اصلی ایرانی باشند و ایتالیایی ها فقط بحث نظارت را انجام دهند، موافق هستم

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل