کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

مقایسهٔ پژو 206 و 208 به بهانه عرضه در ایران

کدخبر:۲۵۲۴۷جمعه، ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۱۵۱۰۷۵۷ بازدید

پژو 205 یکی از محصولات موفق پژو در سطح جهانی محسوب می‌شد که در ایران هم عرضه گشت اما برخلاف بازارهای جهانی موفقیت چندانی ...

پدال- پژو 205 یکی از محصولات موفق پژو در سطح جهانی محسوب می‌شد که در ایران هم عرضه گشت اما برخلاف بازارهای جهانی موفقیت چندانی کسب نکرد. تولید این خودرو در سال 1998 به پایان رسید و پژو قصد معرفی جانشین شایسته‌ای برای آن‌را داشت. بدین ترتیب در همین سال مدل جدید 206 به‌عنوان جایگزین 205 معرفی شد. 206 از طراحی نوین و متفاوتی سود می‌بُرد که آغازگر سبک طراحی جدید پژو بود به‌نحوی‌که مدل‌های 107، 307، 407 و 607 نیز در طراحی دنباله‌رو 206 بودند. با قاطعیت می‌توان گفت پژو 206 جانشین بسیار شایسته‌ای برای 205 بود و به موفقیت و محبوبیت شگفت‌انگیزی دست پیدا کرد.

پژو 206 استیشن:

پژو 206 استیشن


206 در انواع گوناگون هاچبک 3 و 5 در، کانورتیبل و استیشن بتولید رسید و در کشورهای گوناگونی عرضه شد. درحالی‌که در سال 2006 مدل جدید 207 به‌عنوان جایگزین 206 معرفی شد اما همچنان تولید 206 در فرانسه تا سال 2010 ادامه داشت و نزدیک به 7 میلیون دستگاه از آن ساخته شد. این در حالی بود که 207 هیچ‌گاه نتوانست به موفقیت و محبوبیت 206 دست پیدا کند. محبوبیت 206 به حدی بود که پژو در سال 2009 آن‌را مورد فیس‌لیفت قرار داده و ظاهرش به 207 نزدیک نمود. تولید این نمونهٔ جدید که 206+ نام داشت تا سال 2012 ادامه یافت و 417 هزار دستگاه از آن ساخته شد.

پژو 207 :

پژو 207

پژو 206 پلاس:

پژو 206 پلاس
 

علاوه بر این تولید پژو 206 در کشورهای دیگری چون مالزی همچنان تا سال‌ها بعد ادامه داشت به‌گونه‌ای که تولید آن در مالزی توسط شرکت مالزیایی نازا انجام‌گرفته و همچنان بانام نازا 206 در این کشور تولید می‌شود. گروه PSA (پژو-سیتروئن) در چین نیز خودرویی را بر اساس پژو 206 بانام سیتروئن C2 عرضه نمود که تا سال 2013 تولید می‌شد.

نازا 206 در مالزی:

نازا 206 در مالزی

سیتروئن C2 که در چین براساس پژو 206 ساخته می‌شد :​

سیتروئن C2

پای این هاچبک فرانسوی محبوب به ایران نیز باز شد و مونتاژ آن در سال 1380 توسط ایران‌خودرو و تحت عنوان تیپ 1 آغاز شد. سپس رفته‌رفته طیف مدل‌های 206 گسترش‌یافته و در تیپ‌های 2، 3، 4، 5 و 6 به بازار عرضه شدند. پژو 206 در ایران با دو موتور TU3 به حجم 1400 سی‌سی و TU5 به حجم 1600 سی‌سی و با گیربکس‌های دستی و اتوماتیک ارائه شد. سپس در سال 2006 (1384) نسخهٔ صندوقدار 206 به‌عنوان عضو پنجم خانوادهٔ این خودرو با سرمایه‌گذاری و همکاری مشترک میان ایران‌خودرو و پژو طراحی و تولیدشده و بانام 206 SD در ایران و دیگر کشورها عرضه گردید. در سال 1389 نیز همان نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ 206 یعنی پژو 206+ بانام پژو 207i با موتور TU5 و در دو نوع دستی و اتوماتیک در ایران عرضه شد.

پژو 206 SD :

پژو 206 SD


اما در سال 1390 و وضع تحریم‌ها علیه صنعت خودروی ایران، پژو روابط خود را با ایران‌خودرو قطع نموده و تولید 206 که هنوز به‌طور کامل داخلی نشده بود با مشکل مواجه گردید. به همین دلیل ایران‌خودرو برای اینکه تولید این محصول موفق متوقف نشود داخلی سازی آن را آغاز نموده و پژو 206 تمام داخلی (بخوانید چینی) را به بازار عرضه نمود. در 206های داخلی ECU و سیستم برق خودرو تغییر کرده و گیربکس آن نیز با نمونهٔ متعلق به پژو 405 تعویض شده است. به همین دلیل پژو 206های داخلی کیفیت نمونه‌های سابق را نداشته و بسیاری از آپشن‌های آن نیز حذف‌شده است.
 

پژو 206

در سوی دیگر پژو در سال 2012 مدل جدید 208 را به‌عنوان جایگزین 207 معرفی نمود. خودرویی که طراحی آن تا حدودی با نگاه به گذشته و مدل محبوب 206 انجام‌گرفته است. حال با توجه به لغو تحریم‌ها و برقراری ارتباط دوباره میان ایران‌خودرو و پژو، وعدهٔ عرضهٔ مدل‌های جدید 301، 208 و 2008 پژو در ایران داده‌شده و طبق اعلام ایران‌خودرو سال آینده به بازار عرضه خواهند شد. البته فعلاً این خودروهای به‌صورت وارداتی و نه مونتاژ به ایران راه پیدا می‌کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به بهانهٔ عرضهٔ پژو 208 در بازار ایران مقایسه‌ای داشته باشیم میان آن و پدربزرگش 206؛ بنابراین در ادامه پژو 208 را در برابر پژو 206 تیپ 5 به‌عنوان کامل‌ترین مدل حال حاضر 206 در ایران قرار خواهیم داد.
 

مقایسهٔ پژو 206 و 208

این مقایسه تا حدودی غیرمتعارف و غیرمعمول است چراکه طراحی 206 به سال 1998 و 208 به 2012 بازمی‌گردد و این یعنی 14 سال اختلاف؛ اما در رابطه با صنعت خودروی ایرانْ اوضاع متفاوت است و خودروها همچنان تا چندین دهه و درحالی‌که چندین نسل بعد از آن‌ها در بازارهای جهانی عرضه‌شده‌اند در ایران بتولید می‌رسند. هنگامی‌که دو خودرو را در کنار یکدیگر قرار می‌دهیم شباهت طراحی آن‌ها خصوصاً در قسمت عقب کاملاً مشخص است و پژو سعی کرده با بکار بردن فرمول طراحی موفق 206 در 208، موفقیت آن را تکرار کند.

مقایسهٔ پژو 206 و 208


در قسمت جلوی 208 شاهد طراحی عضلانی‌تر با جلوپنجره و چراغ‌های بزرگ‌تری هستیم که به‌وضوح مدرن‌تر از 206 بوده و اختلاف 14 ساله میان آن‌ها را نشان می‌دهد. بااین‌وجود درحالی‌که حدود 20 سال از طراحی 206 می‌گذرد و این سال‌ها کاملاً تکراری شده اما همچنان طراحی زیبا، هماهنگ و چشم‌نوازی داشته که هنوز هم جذاب به نظر می‌رسد. در قسمت عقب 208، قوس درِ صندوق، شیشهٔ عقب، چراغ‌ها، اسپویلر و پروژکتوری که در میانهٔ سپر نصب‌شده است، همه و همه 206 را تداعی می‌کنند. البته هنگامی‌که دو خودرو در کنار هم قرار می‌گیرند رشد ابعاد 208 کاملاً مشهود است به‌گونه‌ای که 14 سانتیمتر کشیده‌تر، 9 سانتیمتر عریض‌تر و 3 سانتیمتر بلندتر است درحالی‌که حدود 9 سانتیمتر نیز فاصلهٔ محوری بیشتری از سلف خود دارد.
 

مقایسهٔ پژو 206 و 208


همین افزایش طول و فاصلهٔ محوری اندک موجب شده که فضای داخلی 208 جادارتر از 206 باشد. نتیجه اینکه در 208 فضای تنگ و عذاب‌آور عقب 206 وجود نداشته و اکنون افرادی با قد 180 سانتیمتر هم می‌توانند به‌راحتی در صندلی‌های عقب بنشینند. همچنین ارتفاع سقف خودرو نیز بیشتر شده و همین افزایشِ اندکِ ارتفاع، فضای سرِ وسیعی را پدید آورده است. البته برخلاف طراحی بیرونی، طراحی داخلی 208 شباهتی به 206 نداشته و نه‌تنها فضای بزرگ‌تری داشته بلکه آرگونومیک‌تر نیز هست. مفهوم پیشرفت چشمگیر را می‌توان در داشبورد و کنسول 208 مشاهده کرد. جایی که تجدیدنظری کلی در طراحی آن صورت گرفته و نمایشگر مرکزی به همراه طراحی کاملاً جدید داشبورد، فضای داخلی 208 را بسیار مدرن‌تر و بروزتر از 206 کرده است.
 

مقایسهٔ پژو 206 و 208


صندلی‌های جلو و فرمان 208 در جهات بیشتری قابلیت تنظیم دارد درحالی‌که فرمان 206 فقط در جهت عمودی حرکت می‌کند. مجموعهٔ این عوامل موجب شده 208 راحتی و احساس امنیت بیشتری داشته باشد. صندوق بار 208 نیز با 285 لیتر حجم، 45 لیتر حجم بیشتری از صندوق 240 لیتری 206 دارد. البته در 208 نسخهٔ استیشن وجود ندارد و کراس‌اوور کوچک 2008 جایگزین نمونهٔ استیشن شده است. درحالی‌که ابعاد 208 نسبت به 206 افزایش‌یافته است اما با مهندسی جدید وزن آن افزایش چندانی نداشته و حتی در نمونه‌های پایه وزن کمتری نسبت به 206 دارد.
 

مقایسهٔ پژو 206 و 208

مقایسهٔ پژو 206 و 208


موتور سه سیلندر 1 لیتری 208 نیز که ایران‌خودرو وعدهٔ عرضهٔ آن را داده است قدرتی برابر با 68 اسب بخار دارد که تا حدودی مشابه 206 تیپ 2 با موتور 1400 سی‌سی 75 اسب بخاری خواهد بود. پیشرانهٔ 3 سیلندر 1.2 لیتری 208 هم 109 اسب بخار قدرت دارد که ازلحاظ قدرت با 206 تیپ 5 تناسب دارد. طبق اعلام ایران‌خودرو، نمونهٔ 1600 پژو 208 با گیربکس 5 سرعتهٔ دستی عرضه خواهد شد که از این لحاظ با 206 شباهت دارد اما به دلیل اختلاف قدرت دو خودرو، در تست شتاب، 208 کاملاً بر 206 غلبه نمود. سیستم فرمان نیز در 208 دستخوش جهش کیفیت بالایی شده است به‌گونه‌ای که دقت بسیار بهتری نسبت به 206 داشته و کاملاً نشان از پیشرفت و پختگی نوه نسبت به پدربزرگ را دارد. سیستم تعلیق 208 در حد و اندازهٔ رقیب مستقیمش رنو کلیو بوده و موجب اعتمادبه‌نفس راننده در سرِ پیچ‌ها می‌شود درحالی‌که همین حس تا حدودی در 206 هم وجود دارد.
 

مقایسهٔ پژو 206 و 208

ازلحاظ امکانات و تجهیزات نیز اوضاع کاملاً به نفع 208 است چراکه بسته به تیپ آن از انبوهی از تجهیزات سود می‌برد که امکاناتی چون سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، چهار ایربگ، ستون فرمان قابل‌جمع شدن، صندلی راننده باقابلیت تنظیم ارتفاع و کروز کنترل در آن به‌صورت استاندارد وجود دارد و البته خوشبختانه به دلیل وارداتی بودن، ایران‌خودرو فعلاً قادر به حذف آن‌ها نیست! بعلاوه کیفیت 208 نیز خصوصاً در مقایسه با 206 های موسوم به ایرانیزه کاملاً برتر است. این در حالی است که 206 ایرانیزه بسیاری از آپشن‌های کاربردی خود را ازدست‌داده و ازلحاظ کیفیت نیز واقعاً ضعیف و ناامیدکننده است.
 

مقایسهٔ پژو 206 و 208


البته نکتهٔ کلیدی در مقایسهٔ میان 208 و 206 بحث قیمت است. قیمت 206 تیپ 5 کد 26815 (بالاترین و کامل‌ترین مدل) هم‌اکنون در حدود 37 میلیون تومان است درحالی‌که قیمت 208 هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست. بااین‌حال قیمت این هاچبک مدرن از سوی ایران‌خودرو حدود 60 تا 70 میلیون تومان اعلام‌شده است که به نظر می‌رسد خودروی موردنظر ما (1600 با گیربکس دستی) قیمتی در حدود 65 میلیون تومان داشته باشد؛ بنابراین شاهد 28 میلیون تومان اختلاف قیمت میان 206 و 208 هستیم که باید دید آیا ارزش پرداخت دارد یا نه. خصوصاً در حال حاضر که تولید 207i یا همان 206+ مجدداً در حال آغاز شدن است و با تغییراتی جزئی، قیمتی در حدود 40 میلیون تومان دارد.
 

مقایسهٔ پژو 206 و 208


البته از تمامی جهات 208 بر 206 برتری دارد تا جایی که می‌توان آن‌ها را غیرقابل مقایسه دانست و در بازار فعلی ایران، خودروهایی چون کیا پیکانتو، MG 3 و رنو سیمبل از رقبای 208 بشمار می‌روند که به نظر می‌رسد از توانایی رقابت با آن‌ها برخوردار باشد. بااین‌حال بیش از این نمی‌توان در رابطه با 208 اظهارنظر کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم ایران‌خودرو این خودرو را دقیقاً با چه قیمت‌ها، تجهیزات و موتورهایی به بازار عرضه خواهد کرد؛ بنابراین درنتیجهٔ این مقایسه می‌توان گفت از تمامی جهات با قاطعیت پژو 208 بر 206 خصوصاً از نوع ایرانیزه برتری دارد اما زمانی بحث قیمت و اختلاف حدود 30 میلیون تومانی میان آن‌ها مطرح می‌شود کمی با شک و تردید روبرو می‌شویم.
 

مقایسهٔ پژو 206 و 208


مشخصات فنی
 

  پژو 206 پژو 208
پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری 4 سیلندر 1.6 لیتری
قدرت 110 اسب بخار 165 اسب بخار
گشتاور 142 نیوتن متر
گیربکس 5 سرعته دستی 5 سرعته دستی
محور محرک جلو جلو
شتاب صفرتا صد 11.6 ثانیه 7.4 ثانیه
حداکثر سرعت 185 کیلومتر در ساعت 215 کیلومتر در ساعت
فاصلهٔ بین دو محور 2.44 متر 2.54 متر
طول/عرض/ارتفاع 3.83/1.65/1.42 متر 3.96/1.83/1.46 متر
وزن خالص 1054 کیلوگرم 1165 کیلوگرم
حجم صندوق بار 240 لیتر 285 لیتر
مصرف سوخت 6.6 لیتر 5.6 لیتر
ظرفیت باک 50 لیتر 50 لیتر
قیمت 37 میلیون تومان حدود 65 میلیون تومان
کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

Ali: 1395/4/2510:49:25،
216
22
الان میگن ۶۵ میلیون. فردا یه چیز دیگه میشه.
صث: 1395/4/2512:34:50،
145
25
"شاهد 28 میلیون تومان اختلاف قیمت میان 206 و 208 هستیم که باید دید آیا ارزش پرداخت دارد یا نه. خصوصاً در حال حاضر که تولید 207i یا همان 206+ مجدداً در حال آغاز شدن است و با تغییراتی جزئی، قیمتی در حدود 40 میلیون تومان دارد"
جک میگی! اونم همین 206 آشغال شده است که داشبورد و رودریش از جنس آفتابس و گیربکس افتضاح روش نصبه. شتاب تیپ 5 قبل از چینی ایرانی شدن حدودا 9.8 بودحالا شده 11.6. ایران خودرو واقعا خسته نباشه که عرضه هیچی نداره.
حسین: 1395/4/2512:46:24،
172
73
پژو ودر کل فرانسوی ها جز آشغال ترین ماشینهای جهان هستند ، چینی ها هم اصلا ماشین نیستند و ماشین آشغال هم حساب نمیشن ، بیشتر لگن حساب میشن ، ایران شده آشغال دونی دنیا !!!!
جواب به حسین: 1395/4/2514:03:00،
78
88
دوست عزیز
یه سر برو ژاپن ببین چقدر پژو سوار میشن.نکنه ماشین ژاپنی هم آشغاله!؟!
شما حتما پژو آردی سوار شدی پسند نکردی!!!
اتومات این رو بدن 70 تومن هیچکس i20 که 85 میلیونه یا پیکانتو 75 میلیونی رو نمی خره با شتاب بالای 13 ثانیه!!
معین: 1395/4/2515:15:14،
68
38
به هیچ وجه با قیمت 65 میلیون ارزش خرید ندارد
به زودی مزدا 2 توسط گروه بهمن مونتاژ میشه که هزار بار بهتر از اینه و احتمالا قیمتی در همین حدود داشته باشه
مرتضی: 1395/4/2516:09:17،
32
35
من موندم چرا باید با 206 یا 208 اون همه نوشابه بار کرد حالا شاید منظورشون حجم صندوق عقبه که چشمی میشه فهمید هر دو تقریبا هم حجمند!
مجبور: 1395/4/2516:22:58،
53
21
در اینکه قیمت ماشین ها خیلی بیشتر از ارزششون هست شکی نیست اما شما بگید منی که 30 میلیون پول دارم چه ماشینی بخرم ؟
یا باید پراید بخرم که مال سی سال پیشه یا باید سمند بخرم
یعنی حتی پولم به 206 هم نمیرسه حالا شما بگید اشغال ،توی این رنج قیمت مگه ما چند تا حق انتخاب داریم؟
نت: 1395/4/2600:57:17،
28
24
افتضاح ترین اسمی که در صنعت خودرو به گوشم می خوره
پژو هست.تو فرانسه خودرو ساز سوم شناخته شده تو جهانم که هیچی به حساب میاد.البته مسوولان ما مجبور به همکاری با پژو بودن وگرنه مدیر عامل پژو گفت پته مسوولان ایرانی رو میریزه رو اب....خیانت کاران به کشور
سهیل: 1395/4/2602:00:07،
27
27
208 عالیه البته و صد البته از 206 تیپ 5 ایرانیزه شده، 20 - 30 تومن بیشتر می ارزه
خدا وکیلی اگه وسعتون نمی رسه به 208 کامنت های بد ندید و به جای منفی دادن برید یه 206 مدل 90 و یا قبل از 90 بخرید که خدا وکیلی یه سیستم برق والئو و یا سیستم چرخ هاش می ارزه به کل 206 های جدید
امیر: 1395/4/2510:49:29،
107
27
گویی پژو شده است جزیی از اقتصاد و فرهنگ کشورمان!!
ایران خودرو نمی خواهد دست از تبلیغ و مونتاژ خودروهای
فرانسوی بردارد و مثلا سراغ مزدا و تویوتا یا حتی
کیا و هیوندا برود که خودروهایشان به درد جاده و اب و هوای منطقه خاورمیانه بیشتر کاربرد دارد تا خودروهایی
که فقط به درد قاره اروپا می خورند!!؟
سعید: 1395/4/2517:39:07،
37
33
با قیمت 60 تا 70 میلیون بهتره آدم کیا پیکانتو و یا میتسوبیشی میراژ و یا خودروی مشابه کلا وارداتی بخره لااقل مطمینی که از امکاناتش ندزدیدن.

تازه جک اس5 هم هست.
tomi: 1395/4/2511:04:53،
106
26
خجالت داره یه خودروی روز دنیا رو با یه مدل قدیمی مقایسه کنیم .البته ما سابقه دراز در مقایسه چیزهایی که هیچ سنخیتی باهم ندارن داریم مثل پیشرفت علم و آبادانی و تجهیزات در دوره کنونی با دوره طاغوت.
جاوید: 1395/4/2511:55:24،
46
97
منکه پولی که بخوام بدم به این لیفان میخرم
این خیلی گرونه
مجتبی: 1395/4/2512:11:06،
56
18
فقط چون قیافه دو ماشین به نسبت شبیه هم هستش باهم مقایسه شدن
اصلا این دو تا ماشین در یک حد نیستن و این مقایسه از پایه اشتباهه

همونطور که ذکر شد 208 قابل مقایسه با کیا پیکانتو و MG 3 و رنو سیمبل هستش و به احتمال زیاد از نظر فنی و قدرت موتور از این سه خودرو بهتر خواهد بود.

امیدوارم ایرانیزه نشه و با کیفیت وارد بشه.

حتی با همین قیمت 65 میلیون به راحتی خودرویی مثل پیکانتو رو از دور خارج میکنه

پی نوشت بی ربط: دلار ارزانم آرزوست :)
H O: 1395/4/2511:07:29،
87
23
البته موتور 1.6لیتری از نوع توربو هستش...ولی بازم قیمت نجومی...65میلیون خیلی بالاست...درکل هرچی باشه از آشغالای تولید داخل بهتره...
راوی*: 1395/4/2511:08:52،
111
26
به محض ورود دیسکهای ترمز چرخ های عقبش لنتی میشه سیستم پایداریش هاپولی میشه لاستیک هاش بارز موتورش هم موتور محبوب و پرقدرت TU5
رامتین: 1395/4/2512:36:37،
63
28
نه داداش. مدل فول 208 با گیربکس دستی همین 65 تومن بیشتر قیمت نداره. چون گیربکسش دستیه. از هیچ آپشنش هم نمیزنند. برای کسی که اتومات دوس نداره بهترین گزینه است. شتاب 208 توربوی مذکور، بینظیره و براحتی سوناتا را جای میزاره. حتی نسخه 201 اسبی با شتاب 6 هم داره که اون وارد نمیشه. در کل وقتی چری آریزو با موتور 115اسبی و شتاب 18 ثانیه، قیمت 72 تومن داره، ارزش خرید 208 خوبه.
saeed: 1395/4/2511:19:12،
41
38
چرا ماشینی که واسه ۲۰سال قبله با ماشین که ۴سال تولید میشه مقایسه میکنی که بگی عجب ماشینی ایرانخررو منتاژ میخواد کنه برو با ماشینی که تو همین سال ۲۰۱۲ تولید شده مقایسه کن ببینی ۲۰۸چقدر آشغاله...
خار مغیلان: 1395/4/2511:19:12،
42
22
206 تمام ایرانی (بخوانید چینی)
بفرمایید پایان 206 در ایران
دیگران: 1395/4/2511:28:45،
58
17
ماشین 12 هزار دلاری 65 میلیون؟؟؟
مابءتفاوتش کجا میره؟
مابء تفاوت: 1395/4/2518:41:56،
26
19
اونی که گفتی میره جایی که دولت قیمت دلارو پایین نگه میداره
saeed: 1395/4/2511:36:24،
63
21
خجالت که چه عرض کنم، وقاحت داره. اوتومبیل هاچ بک کوچک آنهکم با گیربکس دستی که تقریبا تو هیچ کشور پیشرفته ای مشتری نداره. با احتساب اینکه قراره تو داخل مونتاژ بشه و اید قیمتش پایین تر بیاد... 20,000دلار؟!!!! آخه چی از جون این مردم می خواهید؟ دزدی تا چه حد؟! بهر حال واقعا هر کس ماشین را با این قیمت بخره نمی دونم دیگه باید بهش چی گفت؟؟؟؟ لااقل به خودتان احترام بگذارید و اصلا فکرش هم نکنید.
رضا: 1395/4/2511:42:37،
55
33
دوستان با قیمت این ماشین می توانید اتومبیل چهارسیلندر کم مصرف مزدا2 ژاپنی اتوماتیک کیا پیکانتو 2016 و یا 2016MG3 را که همگی جزء خودروهای روز دنیا هستند را تهیه نمایید. نه خودروی 2012 با گیربکس دستی؟!
حسین: 1395/4/2514:19:40،
47
22
شما میای یه ماشین ۱۶۵ اسب بخاری با شتاب ۷ ثانیه و سرعت ۲۲۰ کیلومتر فرانسوی را با پیکانتو مقایسه میکنی . عمو پول نداری بخری مجبوزی کامنت بذاری . ۲۰۸ فرانسوی عالیه عرضه بشه با قیمت ۶۵ ارزش داره نسبت به قورباغه ای مثل پیکانتو با ۱۵۰ تا سرعت و ۸۰ اسب بخار و قیمت ۷۲ میلیونیش .
مسعود: 1395/4/2511:45:24،
80
31
بازم ظاهر 206 قشنگتره
هم نمای عقب و هم جلو
محمدحسین: 1395/4/2512:08:12،
62
26
عقبش که خیلی زشته ولی جلوش بد نیس.
با این قیمت اصلا ارزش خرید نداره مخصوصا اینکه به محض ورود، یه سری از امکاناتش توسط اساتید ویرانخودرو به سرقت میره.
عليرضا: 1395/4/2512:13:37،
59
21
اگر با گيربكس دستى عرضه شود و با توجه به قيمتش با استقبال روبرو نخواهد شد
پرهامک: 1395/4/2512:38:17،
45
22
ماشین غیر اتومات کم کم داره منسوخ میشه، حتی تو ایران!
یا اتوماتش را هم عرضه کنید، یا شکست کامل ...
منوچهر: 1395/4/2513:14:58،
32
25
با توجه به قیمتی که داره شانسی واسه بازار ایران نداره.پژو 206سال 80اومد داخل ایران تازه یادمه مدل 79ام بود.انموقع 206رقیبی نداشت ماشین های بازار یا پیکان بود یا پراید بهمین خاطر تو ایران جا باز کرد واسه خودش. اما 208شانسی نداره با توجه به این همه خودرو جور واجور که قیمتشون خیلی پایینتر از 208
علی: 1395/4/2513:22:47،
28
38
با ۶۵تومن یه هیوندا کوپه ۲۰۰۸میشه خریدیا مزدا 3 که سگش به این ۲۰۸شرف داره.....آخه این چی ادم توش مچاله است ویه مسافرت نمیشه باهاش رفت تورو خدا نخرید تا قیمتش بیارن پایین.این فوقش ۴۰تومن ارزش خرید داره نه بیشتر.....
حسین: 1395/4/2519:22:13،
34
25
واقعا برات متاسفم . ۲۰۸ با اون شتاب و سرعت حرف نداره چند تا ماشین از رده خارج را با ۲۰۸ مقایسه میکنی !!!
وحید یوسفی: 1395/4/2513:34:04،
37
21
206 عالی بود. من یه مشکیشو داشتم معرکه بود. شتابش عالی و کولر قوی.
خیلی معرکه بود
بهنام: 1395/4/2513:47:09،
31
21
به دلیل وارداتی بودن، ایران‌خودرو فعلاً قادر به حذف آن‌ها نیست!

گریه حضار
ali: 1395/4/2513:54:58،
41
22
شتابش خیلی خوبه!! 7.4 ثانیه.
زیر 100 میلیون همچون شتابی تو بازار نیست.
تو بازار صفر کیلومتر ها شاید زیر 200 میلیونم نباشه.
از پیکانتو و ام جی اینا که خیلی بهتره.فقط ایرانخورو نام پژو رو در ایران خراب کرده.والا پژو ماشین خیلی خوبی در اروپا هست.در خود ژاپن که این همه خودرو داره باز هاچبک های پژو خیلی زیاد هستن.
حسین : 1395/4/2515:11:33،
27
28
منتظر میمونم دولار هزار تومان بشه پونرده میلیون تومان میخرمش
رضا: 1395/4/2516:33:09،
31
20
ماشین خوبیه.الان یه i305سال کار کرده رو70میگند
ali: 1395/4/2518:43:16،
26
19
دقیقا.
این کجا i30 کجا!!
اصلا صفرش هم یه قیمت باشه باز من اینو میخرم.
البته قیافه رنو کلیو از این هم اسپرت تر و شیکتتر هست.کاش اونم به این قیمت بدن.همزمان با کپچر رونمایی کردن ولی فعلا نیومده.
مهدی: 1395/4/2518:45:00،
33
23
به تمام هاچبک های زیر 100میلیون شرف داره.
شتاب 7.4 عالیه.
صمد: 1395/4/2522:44:20،
28
20
خوراک ماشین بازاست البته اگه با این موتور خفن بدن بیرون بچه سوسولا هم پیکانتو بگیرن لاین کندرو اتوبان حرکت کنن یه وقت جیز نشن
انجمن: 1395/4/2601:15:41،
25
20
با قیمت ها نمیصرفه... 208
گزینه ای مثل هیوندای i20 وجود داره
به روز تر مدرن تر اورجینال وارداتی...
مهدی: 1395/4/2609:08:21،
27
25
I20 قابل مقایسه با ۲۰۸ نیست .
۲۰۸ بسیار سرتره
سعید: 1395/4/2611:56:40،
27
20
ماشین با این قیمت دستی به درد نمیخوره

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل