کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویری از نمونه نهایی آیفون 7 پلاس و آیفون 7 رزگلد


کد خبر : ۲۵۲۰۳چهارشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱:۰۵۹۵۶۳ بازدید

روز گذشته عکس‌هایی واضح از آیفون 7 طلایی منتشر شد و حالا عکس‌هایی از آیفون 7 پلاس خاکستری منتشر شده که به نظر می‌رسد نمونه ...

روز گذشته عکس‌هایی واضح از آیفون 7 طلایی منتشر شد و حالا عکس‌هایی از آیفون 7 پلاس خاکستری منتشر شده که به نظر می‌رسد نمونه نهایی آن باشد. همچنین در این عکس‌ها پنل جلویی آیفون 7 پلاس نیز به خوبی مشخص است. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رسما تا دو ماه دیگر یعنی تا ماه سپتامبر معرفی می‌شوند، اما این دلیل نمی‌شود که تصاویر نمونه‌های ساخته‌شده از آنها فاش نشود.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از جی‌اس‌ام، روز گذشته تصویری از بدنه آیفون 7 طلایی رنگ را دیدیم و امروز عکس‌های دیگری منتشر شده که آیفون 7 را در رنگ رزگلد نشان می‌دهد. همچنین در تصاویر جدید نمونه‌ای از آیفون 7 پلاس نیز حضور دارد که سرانجام ما را از نزدیک با این گوشی آشنا می‌کند.

لنز دوربین دوگانه و کانکتور هوشمند بیش از هر چیزی در بدنه آیفون 7 پلاس خودنمایی می‌کند. احتمالا به لطف وجود کانکتور هوشمند روی بدنه آیفون 7 پلاس قاب‌های هوشمند متنوعی نیز برای آن طراحی و عرضه خواهد شد. خطوط آنتن این دستگاه نیز، مانند برادر کوچک‌ترش یعنی آیفون 7، به لبه‌های بالایی و پایینی گوشی منتقل شده است.

از این تصاویر درمی‌یابیم که که آیفون 7 و 7 پلاس در همان اندازه 4.7 اینچی و 5.5 اینچی عرضه می‌شوند. زبان طراحی خانواده آیفون 7 تغییر محسوسی نسبت به آیفون 6 و 6s ندارد و تنها ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جدید می‌تواند نقطه برتری آنها نسبت به نسل‌های پیشین آیفون باشد.

اگرچه اپل در سال‌های اخیر دیگر نتوانسته مانند دوران استیو جابز طراحی محصولات جدید خود را تا روز معرفی محرمانه نگه دارد، مواردی همچون ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دقیق آنها تا روز معرفی فاش نمی‌شود تا طرفداران اپل اشتیاق خود را برای آشنایی با محصولات جدید از دست ندهند.

pas0xo0bqz5q1ul9iol7.jpg

isoedpa89x2dexft2q8m.jpg

sk6obook27mkdikesa7j.jpg

tr5lhm6to51cqfwf8gs.jpg

6nj8jdkre7cy0xc0qgx.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها