کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس

کدخبر:۲۵۱۸۶سه شنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۵۹۸۵۸۳ بازدید

کراس‌اورها رفته‌رفته بخش عمده‌ای از خودروهایی هستند که در جاده‌ها وخیابان‌ها تردد می‌کنند و به نظر می‌رسد که این روند ادامه داشته باشد.
پدال - مسعود انیس حسینی: شاسی‌بلند-کراس‌اورها رفته‌رفته بخش عمده‌ای از خودروهایی هستند که در جاده‌ها وخیابان‌ها تردد می‌کنند و به نظر می‌رسد که این روند ادامه داشته باشد.  بخشی از بازار که قبلاً‌به سدان‌های لوکس جمع‌وجور اختصاص داشته، اینکه تحت نفوذ کراس‌اورها قرار گرفته است. هر مشتری در بازار خودرو، فارغ از بودجه و ذائقه‌ای که برای خرید دارد، می‌خواهد یکی از این شاسی‌بلندهای کاربردی و احتمالاً عضلانی را داشته باشد. انتخاب‌های متنوع پیش‌روی این مشتریان در بازار، کم نیستند.
 
در ادامه، بهترین مدل‌های ۲۰۱۶ یا 2017 از کراس‌اورهای لوکس کامپکت را که هم‌اکنون در بازار خودرو در دسترس هستند، مرور می‌کنیم.
 
 
کادیلاک SRX
 
>کادیلاک SRX یک گزینه پیشرو در کلاس خودرویی‌ای است که قبلاً توسط مدل محافظه‌کارانه لکسس RX پایه‌گذاری شده است. خریداران می‌توانند از بین دو نوع سیستم دیفرانسیل جلو و تمام‌چرخ متحرک، و همین‌طور دو آپشن مختلف سیستم تعلیق با درجه صلبیت متفاوت، انتخاب خود را داشته باشند.
 
کادیلاک SRX
 
تعویض دنده‌ها در گیربکس‌ ۶ دنده اتوماتیک، گاهی اوقات آن‌چنان نرم نیست و موتور ۳/۶ لیتری V6 سر و صدای زیادی در هنگام شتاب‌گیری ایجاد می‌کند. این در حالی است که در سرعت‌های معمول، کابین SRX از شرایط آرام و ساکتی برخوردار است.
 
کابین کادیلاک SRX
 
SRX علی‌رغم سطح عملکرد پایین‌تر نسبت به سایر رقبا، به عنوان گزینه محبوب در بین مشتریان کراس‌اورها مطرح است. با این حال، رابط کاربری اعصاب‌خردکن در نمایشگر لمسی و تجربه رانندگی ناامید کننده، موضوعاتی نیستند که بتوان به‌سادگی از کنار آنها گذشت. مدل ۲۰۱۶، آخرین نسخه از کادیلاک SRX خواهد بود و قرار است که با مدل جدید XT5 جایگزین گردد. بنابراین، احتمالاً نمایندگی‌های کادیلاک ظرفیت مذاکره بیشتری را در هنگام معامله داشته باشند.
 
Cadillac SRX
 

 
ولوو XC70
 
XC70 چیزی بین یک شاسی‌بلند و یک استیشن‌واگن است، امّا ولوو علاقه دارد که آن را با عنوان یک «شاسی‌بلند» ارائه کند؛ هر چند که این مدل قرابت بیشتری با یک «استیشن‌واگن» دارد. گزینه‌های پیشرانه از یک موتور توربوی چهار سیلندر با حجم ۲ لیتر و قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار شروع می‌شود که با استفاده از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، قدرت خود را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. اگر بخواهید یک مدل دو دیفرانسیل داشته باشید، یک موتور توربوی پنج سیلندر دریافت می‌کنید که قدرتی برابر ۲۵۰ اسب‌بخار تولید می‌کند و با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه است.
 
ولوو XC70
 
کابین ولوو XC70
 
فاصله خودرو از سطح زمین به میزان مناسب ۲۱۱ میلی‌متر است. امّا این حقیقت که XC70 یک نسخه «قدبلندتر» از V70 واگن است، به این معناست که ارتفاع رانندگی در این مدل به اندازه رقیبانش نیست. به سبک سایر محصولات ولوو، مجموعه‌ای از امکانات ایمنی در دسترس قرار می‌گیرند؛ از جمله سیستم ترمز اضطراری که می‌توان از بسیاری از برخوردها با وسایل نقلیه دیگر و عابران پیاده جلوگیری کند.
 

 
ولوو XC60
 
XC60 به عنوان یک گزینه جذاب برای آلمانی‌های حاضر در این کلاس، یک خودروی اسپورت محسوب نمی‌شود، ولی از یک سواری راحت، یک کابین هوشمند و مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های ایمنی برخوردار است. نسخه‌های دیفرانسیل جلو از این مدل، یک متور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر با قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار دریافت می‌کنند و این در حالی است که یک موتور توربوی ۲/۵ لیتری پنج سیلندر به همراه سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک عرضه می‌شود.
 
ولوو XC60
 
همچنین خریداران مدل‌های دو دیفرانسیل می‌توانند از یک موتور با توربوشارژر و سوپرشارژر  ۲ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۳۰۲ اسب‌بخار نیز استفاده کنند. هر دو نوع موتور چهار سیلندر در کنار یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و موتور پنچ سیلندر در کنار یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در دسترس قرار می‌گیرند.
 
کابین ولوو XC60
 
سبک اسکاندیناوی و مجموعه‌ گسترده‌ای از تجهیزات ایمنی باعث می‌شود که مالکان XC60 احساس راحتی و امنیت مناسبی داشته باشند. شاید یکی از نقاط ضعف پیشرانه محجوب XC60، سیستم استاپ‌-استارت اتوماتیک باشد که برای کاهش مصرف سوخت استفاده می‌شود؛ سیستمی که عملکرد آن کاملاً قابل‌لمس است و البته، خوشبختانه می‌توان ‌آن را از کار انداخت. قرار گرفتن این مدل از ولوو در نزدیکی‌های پایین‌ترین رده کلاس خودرویی، احتمالاً به این دلیل است که مدت زیادی از معرفی آن در سال ۲۰۰۹ می‌گذرد.
 
volvo xc60
 

 
اینفینیتی QX50
 
یک سواری آرام و خونسرد، شاسی متعادل و یک پیشرانه کاریزماتیک به QX50 کمک می‌کند تا گزینه‌ای ورزشکارانه برای مشتریان باشد. شاید تنها در چیزی که در میان، درنظر گرفته نشده، ارتباط مؤثر فرمان است. یک موتور ۳/۷ لیتری V-6 با قدرت ۳۲۵ اسب‌بخار و یک سیستم گیربکس خشک ۷ سرعته اتوماتیک، تنها گزینه پیشرانه QX50 را تشکیل می‌دهند.
 
اینفینیتی QX50
 
این مدل در حالت استاندارد به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود و این در حالی است که امکان انتخاب دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک نیز وجود دارد. QX50 که قبلاً دارای کابین مجهزی بوده، برای مدل ۲۰۱۶ طول بیشتری پیدا کرده و در نتیجه، میزان فضای پاها در عقب به میزان ۱۰۴ میلی‌متر افزوده شده است.
 
کابین اینفینیتی QX50
 
صفحه نمایش ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی اینفینیتی QX50 از بسیاری از نمونه‌های مشابه در مدل‌های رقیب کوچکتر است و همین‌طور، طرح‌های گرافیکی در آن قدیمی به نظر می‌رسند. این در حالی است که آپشن‌هایی مانند سیستم راهبری، کروز کنترل انطباقی و هشدار برخورد از جلو، موقعیت مناسبی را برای آن ایجاد می‌کنند. امّا در هر صورت، QX50 نیاز به یک بازنگری کامل در طراحی خود دارد تا بتواند همچنان در صحنه رقابت باقی بماند.
 
Infiniti QX50
 

 
آکورا RDX
 
RDX برای کسانی که برای ویژگی‌های چون راحتی، ایمنی و تکنولوژی بیشتر از دینامیک رانندگی، ارزش قائل هستند، یک کراس‌اور لوکس محسوب می‌شود. در این مدل، موتور ۳/۵ لیتری V-6 قدرتی معادل ۲۷۹ اسب‌بخار تولید می‌کند و چرخ‌های جلو را از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به همراه پدل‌شیفتر به حرکت می‌اندازد. سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک به صورت یک آپشن عرضه می‌شود.
 
آکورا RDX
 
کابین آکورا RDX
 
آکورا RDX مصرف سوخت مناسبی دارد و شاسیِ آن برای یک رانندگی آرام تنظیم شده است. همچنین تجهیزات ایمنی هوشمندی شامل کروز کنترل انطباقی و هشدار برخورد از جلو در این مدل ارائه شده‌اند. آنچه در اینجا فراموش می‌شود، نبود هر گونه علاقه به رانندگی محصولات آکورا ست که باعث می‌شود که RDX نتواند در رده‌های بالایی کلاس خودرویی‌اش حضور داشته باشد.
 
Acura RDX
 

 
لندروور دیسکاوری اسپورت
 
طراوت بیشتر در چهره ظاهری دیسکاوری اسپورت باعث می‌شود که برخی قابلیت‌های مهم این خودرو در خارج از جاده، از نگاه‌ها پنهان باقی بماند؛ موضوعی که باعث می‌شود که این مدل از بسیاری از رقبایش متمایز شود. البته شاید یک موتور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر با قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار و یک گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته شاید همیشه زوج خوشبختی نباشند؛ چرا که برخی اوقات واکنش‌ها نسبت به پدال گاز با اندکی تأخیر همراه است. لندروور دیسکاوری اسپورت در حالت استاندارد، به صورت دو دیفرانسیل است و این در حالی است که یک سیستم ۴ حالته «واکنش به مسیر»، آن را برای حالت‌های مختلف، اعم از ماسه، برف، سنگ و گِل، آماده می‌کند.
 
لندروور دیسکاوری اسپورت
 
در دیسکاوری اسپورت امکان انتخاب آپشن ردیف سوم صندلی‌ها با ابعاد کوچک وجود دارد که ظرفیت خودرو به صورت اسمی، به ۷ سرنشین می‌رساند. در حالی ردیف سوم صندلی‌ها ممکن فضای خفه‌کننده‌ای داشته باشد، ولی صندلی‌های ردیف دوم شرایط مناسبی دارند. هندلینگ  دیسکاوری اسپورت با سایر رقبا قابل‌مقایسه است، ولی وضعیت سواری ممکن است چندان راحت نباشد؛ به‌ویژه با استفاده از چرخ‌های ۲۰ اینچی.
 
کابین لندروور دیسکاوری
 
نمایشگر لمسی سیستم اطلاعات و سرگرمی، شرایط متوسطی دارد و نسبت به برخی از سیستم‌های مشابه مدل‌های رقیب، در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.
 
Land Rover Discovery Sport
 

 
لینکلن MKX
 
MKX با استفاده از یک طراحی منحصر به فرد در بدنه و سطح بالای تجهیزات استاندارد، سعی بر این دارد که خود را از فورد اِج متمایز کند؛ مدلی که بر اساس آن ساخته شده است. پیشرانه استاندارد این مدل، یک موتور ۳/۷ لیتری V-6 با قدرت ۳۰۳ اسب‌بخار است و این در حالی است که امکان استفاده از آپشن دو توربوشارژر ۲/۷ لیتری V-6 با قدرت ۳۳۵ اسب‌بخار نیز وجود دارد. هر دوی این موتورها با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه خواهند شد که به صورت استاندارد، قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل خواهد کرد. سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک در این مدل به صورت آپشن عرضه می‌شود.
 
لینکلن MKX
 
کابین لینکلن MKX
 
کابین MKX مملو از امکانات لاکچری است؛ از جمله صندلی‌های نرم چرمی و یک آپشن سیستم صوتی Revel با ۱۹ اسپیکر. البته برخی لبه‌های سخت نیز در طراحی کابین یافت می‌شوند. همچنین این کابین سکوت و آرامش مناسبی دارد؛ موضوعی که به لطف استفاده از شیشه‌های آکوستیک و عایق صوتی هوشمند محقق شده است. امّا قیمت‌گذاری سطوح بالاتر تریم لینکلن MKX، شاید بسیار جاه‌طلبانه باشد.
 
LINCOLN MKX
 

 
لکسس RX
 
نگذارید که طراحی افراطی لکسس RX شما را به اشتباه بیندازد؛ چرا که این همان کراس‌اور مجللی است که قبلاً بوده و کمتر با تصوری که از طراحی ظاهری خودرو در ذهن ایجاد می‌شود، مطابقت می‌کند. RX به صورت استاندارد از یک موتور ۲۹۵ اسب‌بخاری V-6، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم دیفرانسیل جلو استفاده می‌کند و در عین حال، امکان انتخاب یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک نیز وجود دارد.
 
لکسس RX
 
کابین لکسس RX
 
علاوه بر این، یک نسخه گران‌قیمت هیبرید نیز از لکسس RX در دسترس مشتریان قرار دارد. این مدل همراه با آپشن دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک، مصرف سوخت ناامیدکننده‌ای ۱۰/۷ لیتر در تست‌ها نشان داده است که فاصله زیادی با تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا به میزان ۷/۸۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. کابین RX از متریال‌هایی گران‌قیمت بهره می‌برد و مدل F اسپورت نیز علاوه بر سایر آپگرید‌ها، یک سری صندلی‌های نرم و راحت دریافت می‌کند. البته رابط کاربری «ریموت تاچ» در لکسس که با آپشن سیستم راهبری در دسترس قرار می‌گیرد، شرایط استفاده راحت و ساده‌ای ندارد.
 
Lexus RX
همراه مکانیک



دیدگاه ها

ژیگول: 1395/4/2216:05:18،
336
8
بهتر بود تیتر میزدی. بهترین کراس اور های دست نیافتنی
حسین: 1395/4/2218:20:18،
122
6
اینها در مملکت ما که کره ای لوکس !!! و چینی خوب حساب میشن !!! دست نیافتنی هستند !!! ولی در تمام دنیا خودروهای در دست رس مردم عادی هستند !!!!
علی: 1395/4/2218:23:42،
71
7
ایران جیب فقط میخواهی دل ملت محروم و در حصر توسط مافیای مخوف خودروسازان رو بسوزونی ؟!!!! به خوبی میدونی ملت ما محکوم به خرید لگن های داخلی با قطعات چینی و لگن های از بیخ چینی هستند و لاغیر !!!!!
ادب: 1395/4/2219:02:01،
24
48
سلام ولوو xc70 انصافا جلوش شبیه کراس اور h30 مال ایرانخودرو
علی: 1395/4/2219:09:53،
55
36
اگر اقای روحانی بگذارد دلار ارزان شود و تعرفه را مثل ترکیه که مثل ما خودرو فقط منتاژ می کند 6 درصد کند و تسهیلات با بهره خیلی کم داده شود مثل همه کشورهای دیگر دنیا...اکثر مردم می تواند این خودروها را سوار شوند.......مشکل دولت روحانی است که فقط و فقط و فقط به فکر جیب خود و اطرافیانش استت نه رفاه مردم و عمل به ده ها وعده های که داده است....
چینی دوست: 1395/4/2219:16:22،
21
58
هایما از همه سرتره مخصوصا مونتاژ ایرانخودرو
حسین: 1395/4/2219:24:36،
69
6
این خودروهای فراوان در آمریکا هستند و ترجمه این جور مقاله ها بدرد ایرانی ها نمی خورد !!!! ابن جا کشور لگن سوار ها است !!!!
پزشک: 1395/4/2223:22:04،
22
39
والا من فقط پولای تو بانکم دومیلیارده ولی لیفان x60رو ترجیح دادم
نغمه: 1395/4/2309:08:04،
24
4
باریکلا به آمریکاییها و ژاپنیها و سوئدیها.make.believe
کامران: 1395/4/2309:17:58،
24
4
جالبه.لکسس ۶ سیلندر ۳۵۰۰ سیسی مصرفش با پارس tu5 ۱۶۰۰ سی سی ایران فرقون یکی هست.
پاسخ به پزشک: 1395/4/2309:58:18،
25
6
والا منم پولای تو بانکم 3 میلیارده ولی ترجیح میدم به جای پزشک برم پیش تزریقات چی
آرش: 1395/4/2313:13:03،
14
4
می دونید چرا همه به علی منفی دادن
چون اونایی که منفی دادن رفتن ترکیه و دیدن که خودرو در ترکیه گرونه و اونجا هم عین اینجا تعرفه واردات از ۴۵ تا ۱۴۵ درصد داره
Hami: 1395/4/2216:12:17،
36
55
براي أفراد ساكن شهر سدان بهتره شاسي بلند برأي أفراد روستايي و كسايي كه بيشتر استفاده جاده اي دارند مناسبه سدان زيبايي بيشتري هم داره
مسعود: 1395/4/2216:20:37،
27
24
چه مطلب خوبی. تشکر
حسین: 1395/4/2318:20:05،
16
6
مثبت ترین موضوع این است که مثل آدم به این ماشین های خفن میگه «کراس اور» نه این که تو مملکت ما به هر لگن چینی و کره ای که کراس اور هم نیستند میگند شاسی بلند!!!!شاسی بلند!!!!
lمحمود: 1395/4/2216:27:29،
77
7
ایرانی ها با حقوق پایین و در آمد کم ولی هر چی که حکومت در اختیار این شهروندان کم در آمد قرار می دهد 3 برابر قیمت جهانی؟! جالب هست در اخبارهمیشه از ملت رنج کشیده ایران بعنوان ملت قدر شناس ذکر میشه ... آقایان مسولین میشه لطفا بفرمایید قدر کدام حرکت مردمی شما را باید بدانیم
مهدی: 1395/4/2216:29:54،
53
8
عکساشونم ببینیم کفایت میکنه والا
احمد: 1395/4/2216:30:07،
19
13
اها اینارو میگن ماشین لیاقت ملت فرهیخته ما مخصوصا جوانان تو فضای مجازی همین هاست اونم با قیمت زیر ده میلیون
علی: 1395/4/2216:34:20،
47
20
شاسی بلند فقط Land Rover Range Rover .....بی رقیب ترین شاسی بلند دنیا.....
راد: 1395/4/2216:35:25،
45
6
اخه دیدن این مطالب چه سودی به حال ما داره؟
جزاینکه فقط باید افسوس خورد... ما چه زمانی میتونیم سوار اینجور ماشین هایی شیم.وقتی که تازه ۱۰۰ میلیون پول میدیم واسه ی ماشین چینی..
ali: 1395/4/2216:42:03،
20
25
پژو 2008 کجا رفت ؟؟
قرار است این خودرو در ایران تولید شود !!
بهزاد: 1395/4/2219:34:03،
31
4
آره عزیزم قراره تولید بشه با موتور tu5 - سوار شو حالشو ببر
ایران: 1395/4/2216:43:28،
73
12

بهترین، ایمن ترین، قوی ترین، مطمین ترین و... خودروها آمریکایی هستند که کسی حق واردات آنرابه کشورمان ندارد.

درتمام زمینه ها(خودرو، هواپیما و...) بهترین موتورمحرکه آمریکایه!
کارمند: 1395/4/2217:20:41،
26
20
بهترین پیشرانه یا همون موتور هواپیما را شرکت رولزرویس تولید می کنه
حتی روی هواپیماهای شرکت بوئینگ و لاکهیلد مارتین نیز همین موتورها بسته می شه
دانا: 1395/4/2309:20:49،
19
5
آمریکا و انگلستان که در تمام زمینه ها پیشرو هستند.
م ت: 1395/4/2310:06:28،
19
4
چقدر زيبا گفتي.
پارسا: 1395/4/2216:50:42،
38
5
ايرانجيب ، چرا قيمت جهاني اين ماشين هارو نزاشتيد!
علي: 1395/4/2216:58:52،
47
15
عه عه پس جك جي ٥ خودمون كو؟!! تازشم توربو هم داره اونم دو تا
مجید: 1395/4/2217:37:31،
38
10
عزیزممممممممم منظورت S5 بود دیگه ، نه !؟
مردم: 1395/4/2313:24:35،
14
4
علی جون داداش، بدبختی ما اینه ک حتی اون s5 هم ماله خودمون نیست... نایلون کشیدن روی صندلی که صنعت محسوب نمیشه دوستم
رضا: 1395/4/2216:59:24،
43
25
سورن elx ef7 کلاس11++++++
پارس tu5-------------------------
واسه مصرف کننده نه واسه دلالی
پرشیا: 1395/4/2309:15:04،
13
10
پارس tu5 هم سبکتره.هم کم مصرف تره هم بسیار پر شتاب تر از سورن هست و بازار فروش خیلی خوبی هم داره.افت قیمتش هم خیلی کم تره.درحال حاضر پر فروش ترین محصول ایران خودروست که با ۳ ماه تاخیر تحویل داده میشه ولی سورن یک روزه تحویل میگیری چون توی انباراشون مثل چی سورن مانده.
دهه شصتی: 1395/4/2217:05:53،
49
6
صدقی و شرکا و خانواده و بقیه سر سفره نشسته ها نقدا با گمرکی دوبله دست به خرید تو نمایشگاه نشستند تا سهمشون از انقلاب هدر نره
واقعا که از جووونی حسرت دیدیم و بس
احمد: 1395/4/2217:20:34،
44
6
ايرانجيب عزيز ولوو ساخت كشور سوئد ميباشد.
امیر: 1395/4/2218:20:08،
33
11
لینکلن و کادیلاک را از لیست حذف کنید چون هم پرمصرف
هستند و کیفیت هم ندارند.!!!!!!!!!!!!!!!!
سیروس: 1395/4/2218:20:13،
24
6
من از قیافه لکسوس خیلی خوشم اومد.اما حیف که پولشون با جیبه ما ها نمیخونه
حسنلو: 1395/4/2218:59:40،
20
3
یکی بگه اون لکسوسه پلاکش کجا نصب میشه؟
محمد: 1395/4/2221:30:37،
29
4
تو بخر پلاکشو بیا رو پیشونیه من نصب کن
حسین: 1395/4/2222:10:29،
16
5
لکسوس تو ایران پلاک نمیخواد دیگه توهر شهر ایران یکی دوتا پیدا میشه همه میدونن مال کیه!!! پلاک میخواد چیکار ! آمریکا که نیست پر لکسوس باشه !!!!
Mehdi: 1395/4/2301:08:52،
17
4
آقا این لکسوس ارزونش کنن من که پلاکشو میبندم به کمر خودم . والا . با این نوناشون
ناشناس: 1395/4/2221:53:56،
19
7
برین استان گیلان یا آذربایجان همه اینا هستند.مخصوصا لینکلن برند محبوب هست.
یعقوب: 1395/4/2222:19:31،
21
10
در ایران که این کراس اورها وجود ندارند. در بین کراس اورهای دارای مجوز واردات در ایران بی تردید میتسوبیشی اوتلندر بهترین انتخاب است. هم به دلیل عملکرد بسبار خوبش و هم قبمت مناسبتر در مقایسه با رقبایی چون سورناو، سانتافه و راو فور. البته سی آر وی هوندا هم عالی است اما قیمتش اصلا رقابتی نیست.
مارال: 1395/4/2222:45:51،
15
5
اینا جمع و جورن واقعا....!!
اا: 1395/4/2223:07:40،
19
3
کادیلاک امریکایی؟؟؟ مگه نمیدونی خودرو های امریکایی پرمصرف و بدرد نخوره !!!!! نباید وارد کشور بشه مرگ بر امریکا
کارن : 1395/4/2223:35:31،
13
3
ممکنه در مورد پیشرانه کاریزماتیک کمی توضیح بفرمایید
ممد: 1395/4/2307:16:57،
16
4
اینفینیتی آیا خودروهای این کمپانی رو میشه وارد کرد
بیشتر در مورد محصولاتش مطلب بزارید
با تشکر
محمد: 1395/4/2309:09:43،
16
4
اینفینیتی برند لوکس نیسان ژاپن حساب میشه.مثل لکسس تویوتا.
غلااام: 1395/4/2307:53:05،
11
5
پس پرايدكجاست؟

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل