کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آتش‌سوزی خودرو سواری در بزرگراه مدرس / تصاویر


کد خبر : ۲۵۱۶۲سه شنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴:۴۲۱۷۵۴ بازدید

با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، نیروهای عملیاتی ایستگاه 11 بلافاصله خود را ساعت 17:53 روز گذشته ...

با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، نیروهای عملیاتی ایستگاه 11 بلافاصله خود را ساعت 17:53 روز گذشته به بزرگراه آیت اله مدرس بین خیابان میرداماد و ظفر رساندند.

مهدی نیکنام فرمانده آتش نشانان اعزامی در این مورد گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید که در حاشیه بزرگراه متوقف بود، دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله ور بود.
وی با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه راننده خودرو بدون آسیب دیدگی از خودرو خارج شده بود، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات مخصوص و لوله های آبدهی خود را به خودرو سواری رساندند و با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

وی در ادامه افزود: نیروهای عملیاتی با سرعت عمل خود از رسیدن شعله های آتش به تعداد زیادی اسپری شیمیایی، چسب مایع و یک عدد پیک نیکی که در صندوق عقب خودرو سواری قرار داشتند، جلوگیری کردند و با تلاش فراوان مواد قابل اشتعال را از خودرو خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی و تحویل خودرو سواری به عوامل انتظامی، مأموریت خود را به پایان رساندند.

7d5xq4qp77tueykf76.jpg

ys5u0yao9el0n49ofmn8.jpg

afquseuni3zt7zf5bbaf.jpg

mnba9errpwl2rijbsog.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها