کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هزینه خدمات اصلی اپراتورهای موبایل اعلام شد/ جدول تعرفه‌ها


کد خبر : ۲۵۱۳۶دوشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۲۱۳۱۹۵ بازدید

هم‌زمان با اجرای ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه نگاهی به یکی از ملاک‌های مهم مهاجرت مشترکان به اپراتورهای دیگر می‌اندازیم.

هم‌زمان با اجرای ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه نگاهی به یکی از ملاک‌های مهم مهاجرت مشترکان به اپراتورهای دیگر می‌اندازیم.

با اجرای ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه عملا اپراتورهای موبایل وارد رقابت جدی با یکدیگر بر سر جذب مشترکان جدید و حفظ مشترکان سابق شدند. زمانیکه مشترکان ناراضی یک اپراتور قابلیت انتقال شماره به اپراتور دیگر را جهت دریافت خدمات بهتر داشته باشند، اپراتور ملزم به ارتقای کیفیت می‌شود تا به این طریق مشترکان خود را از دست نداده و زمینه‌ای برای ورود مشترکان دیگر اپراتورها به شبکه‌اش شود.

ترابردپذیر دقیقا نقش انتقال دهنده شماره‌ها بین اپراتورهاست؛ به این طریق که اگر تا دیروز یک سیم‌کارت با شماره 09…. داشتید اما از خدمات اپراتور همچون مکالمه یا اینترنت ناراضی بودید، امروز می‌توانید با همان شماره به شبکه اپراتور دیگری بروید که برایتان راضی کننده‌تر است.

بررسی روند ترابرد شماره‌ها در دنیا نشان می‌دهد، اپراتورهایی که دارای تعرفه ارتباطی ارزان‌تر و جذاب‌تر هستند می‌توانند یکی از ملاک‌های مهاجرت مشترکان دیگر اپراتورها باشند.

البته این موضوع عمومیت ندارد و در کشورهای اروپایی، "کیفیت خدمات و میزان پوشش‌دهی" نیز از جمله دیگر ملاک‌های مهاجرت به سمت اپراتورهای دیگر است.

با توجه به اینکه از روز گذشته عملیات اجرایی ترابردپذیری به شکل پایلوت و با ظرفیت محدود برای هر اپراتور آغاز شده، نگاهی به جداول تعرفه‌ای اپراتورها در زمینه خدمات پایه و اینترنت، برای کسانیکه متقاضی ترابرد شدن شماره‌شان هستند، خالی از فایده نخواهد بود.


تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی :
 

vruhqg8t76c9dnq75obv.jpg


تعرفه سیم‌کارت‌های اعتباری :
 

تعرفه سیم‌کارت‌های اعتباری



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها