کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مردم جنس چینی را به تولید ایرانی ترجیح می‌دهند!


کد خبر : ۲۵۱۱۷دوشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰:۴۳۱۵۷۸ بازدید

رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران می‌گوید: مردم به این دلیل به خرید جنس چینی روی می‌آورند که این کالاها در بسته‌بندی ...

رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران می‌گوید: مردم به این دلیل به خرید جنس چینی روی می‌آورند که این کالاها در بسته‌بندی های فریبنده و شکیل و کامل عرضه می‌شود.

غلامرضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، تاکید کرد: عوامل متعددی در تمایل و علاقمندی مردم به سمت کالاهای خارجی موثر است که اصلی ترین دلیل آن ارزان بودن آن است.

وی ادامه داد: متاسفانه واردات بی رویه به کشور، کارخانه‌ها، صنعت و اشتغال آسیب زده است و کشورهای خارجی و در راس آنها چین به خوبی فهمیده‌اند که ایرانیان از چه کالایی خوششان می‌آید همان را با قیمت نازل به بازارهای ما سرازیر می‌کنند.

این مقام مسئول کارگری با تاکید بر ضرورت اصلاح سیاستهای واردات کالا افزود: اگر این سیاستهای اصلاح و بازنگری نشود دیگر نمی‌توانیم تولیدات خود را سرپا نگه داریم و کارخانه‌های خود را یکی پس از دیگری از دست می‌دهیم.

عباسی با بیان اینکه باید به کیفیت تولید داخل اهمیت داده شود، ‌ اظهار کرد: اولین مرحله در داشتن تولید کیفی، توجه به نیروی انسانی، تامین نیازها و پرداخت حقوق و دستمزد مکفی و شایسته شان و منزلت نیروی کار است تا فقط به تولید فکر کند و به دنبال شغل دوم نرود و از کیفیت کار نزند.

به گفته رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور تولیدکنندگان باید هزنه تولید را کاهش دهند و روی بسته بندی محصولات خود بیش از پیش هزینه کنند تا برای مصرف کننده جذابیت خرید و مصرف داشته باشد.

وی تصریح کرد: روی بیشتر اجناسی که عرضه می‌شود ارزش افزوده زده شده و همین مبالغ کم کم جمع شده و به مصرف کنندگان و بنگاهها هزینه‌های زیادی را تحمیل می‌کند.

عباسی در پایان حمایت دولت از بنگاههای تولیدی و حفظ اشتغال موجود را خواستار شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها