کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

سایپا سالیانه 2 خودرو جدید وارد بازار می‌کند

کدخبر:۲۵۱۰۰یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۲۴۴۷۸۶ بازدید

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر است این شرکت سالیانه 2 خودرو جدید را به بازار داخل عرضه کند.
سایپا سالیانه 2 خودرو جدید وارد بازار می‌کند

مهدی جمالی روز یکشنبه در حاشیه بازدید محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از مرکز تحقیقات سایپا در جمع خبرنگاران افزود: خودرو های جدید این شرکت با استفاده ازدستاورد های تحقیقاتی مرکز تحقیقات این شرکت وارد بازار خواهد شد.

وی با بیان این که امسال نیز یک خودرو جدید سایپا وارد بازار داخلی خواهد شد و مراکز تحقیقات در همه جهان با استفاده از حمایت های عمومی و دولتی ایجاد می شوند ، افزود: مرکز تحقیقات سایپا با انجام هزینه های بسیار سنگین خود این شرکت توسعه داده شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا علت هزینه های سنگین برای مرکز تحقیقات را استفاده از تسهیلات گران قیمت بانکی برشمرد و یادآور شد: سال گذشته حدود 1.7درصد خالص فروش شرکت که بیش از یک هزار و 460 میلیارد ریال (146 میلیاردتومان) بوده صرف هزینه های تحقیقاتی شده است.

وی با بیان اینکه این عدد در کشوری مانند آمریکا 3.8 درصد خالص فروش و در کشوری مانند ژاپن 4.6 درصد و در اروپا 4.1 درصد است ، گفت: این میزان هزینه کمی برای تحقیق و توسعه است، اما این بودجه از طریق منابع بسیار سنگین بانکی و با توجه به این که گروه با تهدید منابع مالی مواجه بود ، اختصاص داده شده است.

جمالی ابراز امیدواری کرد با حمایت های دولت بتوان هزینه های تحقیقاتی را با هزینه های کمتری انجام داد زیرا این امر در توسعه محصول های جدید اثر گذار است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا یادآور شد : سایپا در 9 سال گذشته برند اول صادرات خودرو کشور را به خود اختصاص داده است و در سال گذشته نیز به رغم آنکه بازارهای صادراتی مورد تهدید قرار گرفت ، صادرات انجام داد.

وی عمده بازار صادراتی این شرکت را کشورهای عراق، سوریه و ونزوئلا عنوان کرد و ادامه داد: بازار عراق و سوریه سال گذشته در اثر اقدام دشمنان با خطر جدی مواجه شد که با هدف جایگزینی مطالعات خوبی درباره الجزایر صورت گرفته است.

جمالی افزود: تلاش می شود امسال سایتی در الجرایر طراحی شود که توان تولید 20 هزارخودرو را در سال داشته باشد و بتوان آن را تا دو سال آینده افتتاح کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه صادرات این شرکت در عراق و سوریه با مشکل مواجه شده است، ادامه داد: تلاش شد این موضوع از روش های دیگر تامین شود و براین اساس در دو ماه گذشته بیش از 3400 خودرو صادر شد.

وی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی سایت الجزایر و اقدام هایی درحال انجام برای کشورهای نیجریه و پاکستان، میزان صادرات افزایش یابد.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

خ: 1395/4/2016:31:13،
257
17
منم میتونم از چین سالیانه که 2 تا که چیزی نیست 10 تا رونمایی کنم
ابی: 1395/4/2016:41:59،
29
139
واس ی 111 یه ماه باید تو نوبت باشم اصن.. ماشین تو بازار نیست
فرزاد: 1395/4/2016:54:14،
170
25
ساینا را دیدم تو خیابون فکر کردم ماشین تصادفیه!!!!
محسن: 1395/4/2017:03:15،
118
26
نه راست میگن سایپایی ها . با چین همکاری کنن سالی ۱۰ تا هم میشه وارد چرخه کرد . وطنم پاره تنم
حسین: 1395/4/2017:48:43،
73
25
منظورش بدون شک دو تا لگن چینی جدید است ! این که خبر تازه ای نیست هر روز یک لگن چینی جدید دریک نقطه این مملکت ناگهان سبز میشه !! ایران شده آشغال دونی چین !!! ما از آشغال دونی چین با شما صحبت میکنیم !!!!
قانونی: 1395/4/2017:57:11،
72
20
Sf 111
AX 114
Bz 112

مدلهای جدید پراید با تغییر رنگ سپر و فرمان و دسته بوووووووق
ملنگ: 1395/4/2017:59:38،
53
22
نکته اول- بنظر میاد سایپا خیلی بد قدمه چون کشورای نامبرده یا درگیر جنگ داخلی شدن یا ورشکسته اقتصادی.!!!!

نکته دوم- بگیم دولت کل سند ایرانو بزن به نام سایپا تا حمایتشو از شما نشون بده!!!! دیگه چه جوری ازتون حمایت کنه؟!!!!
مسعود: 1395/4/2019:09:07،
49
17
همچین میگین سالیانه دو خودرو جدید انگار چه هنری به خرج میده
چراغای پراید 131 عوض میکنه اسمشو میزاره 132 میشه خودرو جدید
نت: 1395/4/2021:44:24،
36
22
البته از نظر علمی اینا خودرو حساب نمی شوند
تاینا: 1395/4/2108:41:26،
26
23
خوب از اوضاع درهم و برهم مملکت استفاده کنید و خون مردم را تو شیشه کنید.البته شما برای شیشه هم خرج نمیکنید که کف جاده ها میریزید.
1: 1395/4/2016:31:27،
111
28
در نهايت لگن سازي به بن بست ميرسه پس خودتونو خسته نكنين.

هر سال ميخان 2 مدل فرغون چيني بي كيفيت گرون رونمايي كنن.مردم هم موش آزمايشگاهي هستن.

مچكريم
سعید: 1395/4/2016:55:15،
57
22
فرغون مگه بده؟
لااقل باهاش میشه یه کاری رو پیش برد، ولی ماشین چینی جز ضرر و نابودی پول و صنعت و جون مردم چیزی نداره
دلال كوچولو: 1395/4/2016:33:09،
58
19
مركز تحقيقات برا مونتاژ لگن هاي چيني؟!!

يني ياد بگيرين چجوري پيچهاي برليانس و چانگان و...رو سفت كنين؟
خودتونو خسته نكنين
لگن سازي با قيمت بالا و كيفيت پايين فايده نداره
ناشناس: 1395/4/2016:34:45،
63
25
به خدا من راضی نیستم شما این همه به خودتون فشار بیارین. آقا ما داریم از رضایت می ترکیم. جان من بیش از این مارو شرمنده نکنین!
زاپاتا: 1395/4/2016:34:56،
55
22
مردم پس اندازشونو بدن كه از شما لگنهاي چيني بخرن؟

با اين قيمتها خارج از ايران ميشه هيوندا و مزدا خريد!!

حمايت از صنعت لگنسازي كافيه

التماس نكنين.مشتري نيس
بچه محل: 1395/4/2016:36:09،
61
21
خلايق هرچه لايق

حتما انتظار دارين مردم تو صف وايسن و لگن چيني ازتون بخرن

زهي خيال باطل

ورشكستگي با شيب ملايم تا آخر سال قطعيه
احمدی: 1395/4/2016:36:42،
44
19
بابا این مهندس ها رو اذیت نکنید.اینقدر نقاشی های بچه هاشون رو تبدیل به ماشین نکنند.البته فقط رنگ و شکل لامپ های عقب منظوره......
امیرو: 1395/4/2016:37:40،
40
20
سالیانه دو چراغ به همراه جلو پنجره جدید طراحی میکنه و اگر خیلی حال کرد ممکنه روی داشپورد هم دستی بکشه . اونوقت اسمش رو میزاره ماشین جدید و حدود 15 درصد هم گرانتر میفروشه !
علي: 1395/4/2016:42:55،
39
22
آخه آوردن ماشين چيني كجاش معرفي خودرو به بازاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد نعمت بخش: 1395/4/2016:44:07،
45
19
خواهش ميكنم از ما لگن بخرين تا ورشكست نشديم

انقدر فرغونها رو دستمون مونده كه همه پاركينگهامون پر شده

قول ميديم فرغونهاي جديد هم براتون توليد كنيم

مجبورين از ما بخرين
حمید: 1395/4/2016:44:44،
47
23
توهینی اشکار به شعور ایران و ایرانی به قدمت 38 سال تمام
محسن: 1395/4/2016:48:24،
45
24
خودرو های جدید این شرکت با استفاده ازدستاورد های تحقیقاتی مرکز تحقیقات این شرکت وارد بازار خواهد شد.
اوووف!!!!!!!!!
ارش: 1395/4/2016:52:30،
39
27
خودرو های جدید این شرکت با استفاده ازدستاورد های تحقیقاتی مرکز تحقیقات این شرکت وارد بازار خواهد شد.
جل الخالق رو که رو نیست سنگ پای قزوین باید جلوشون لنگ بندازه
غلطه: 1395/4/2016:56:25،
55
22
شما بگو هزينه دزدي مديران ساليانه اينقد شده،شما اگه واحد تحقيقات داشتين كه به اين نتيجه ميرسيديد كه پرايد ماله ٣٠ سال بيشه،شما ها بدترين مردم روي زمين هستيد
شرکت پویا پلاست زاینده رود: 1395/4/2017:00:27،
30
67
سلام دوستان. مسیر رهایی از بیکاری فقط و فقط تولیده. یک عده هستند که نه ایده ای دارند نه توانی فقط میاند کامنت میزارند تولید ایرانی بده و فلان و بهمان. عزیز من اگر میتونی آستین بالا بزن و اگه نمی تونی برو استراحت بکن. اگر کارخانه ایران خودرو(با همه انتقاداتی که بهش هست) تعطیل بشه میدونی چه فاجعه ای به بار میاد و بقیه کارخانجات مثل اسنوا و... یک کم فکر کنید. راه چاره را بگید نه اینکه فقط انتقاد کنیم
تحریم خرید: 1395/4/2017:27:22،
54
15
راه چاره اینه که آقایون دست از دزدی بردارند و ماشین با کیفیت و به روز با قیمت مناسب تولید کنند
.
.
یعنی باید آدم کاربلد و با وجدان بیاد سر کار .





مجید: 1395/4/2018:15:46،
37
21
قطعا مسیر پیشرفت تولیده ولی خودروسازی که ساختمان سازی یا بانکداری میکنه آیا راه واسه پیشرفت گذاشته خیلی از شرکتای نوپای جهان 20 ساله شروع کردن به تولید ولی ببینید الان کجا هستن آیا این همه کشته دادن واسه این خودروها کافی نیستش و حق مردم نیستش خودروی بهتر با خدمات بهتر سوار شن غیر از اینکه شرکتایی که کاملا به صورت باندبازی و آقازادگی دارن فعالیت میکنن شما شرکت مپنا رو ببینید از بهترین های ایرانه هر چی هم اراده میکنه میسازه حالا این لگن سازای ما رو ببین اینا همشون ق مردم رو تضییع میکنن یه یخچال ارج دارم واسه 15 ساله پیشه عالیه ولی این تولید داخلی کجا و آن کجا!!!!
غمگسار: 1395/4/2018:58:04،
43
21
دوست من فرمایش شما درسته.اما در شرایطی که بازار آزاد و رقابتی باشه.سی و چند سال حمایت آخرش شدیم مونتاژکار چینی های تازه به دوران رسیده ! به نظر شما این حق ما مردم بوده؟ من شخصا تلاش و انگیزه ای در صنعت داخلی در جهت بهبود کیفیت و مشتری مداری نمی بینم.و از اونجایی که پول یا مفت هم در نمیارم ترجیح میدم به فکر خودم و جیبم باشم.درنتیجه بهت منفی دادم.
محمدرضا: 1395/4/2101:04:39،
33
26
ایران خودرو تعطیل بشه که تا اینا سر کارن نمیشه مثلا چی میشه؟!
20000 نفر بیکار میشن؟! قطعه ام که فقط داره از چین میاد.
پس نمیشه گفت قطعه ساز بیکار میشه.
سالی 20000 نفر دارن میمیرن تو جاده ها و این یعنی 20000 خانواده در سال عزادار میشن.
سالی هزاران نفر به خاطر بیکیفت بودن خودروهای داخلی دارن ناقص میشن و این یعنی ....
همه رو خود آقایون بهتر میدونن ولی امان امان از پول مفت که به کسی مزه کنه.
چه دلیلی داره 40 سال انحصار و حمایت از این بیکفایتی ها؟!
چرا باید خرید یه خودرو ایمن و معمولی برای ایرانی جماعت آرزو بشه؟!
واقعا به چه مجوزی دارن به مردم زور میگن؟
منتقد: 1395/4/2108:47:17،
25
18
یعنی شما جون من و خانوداه من رو بگیر که می خواهی سرکار باشی. شما ها خونه باشید ما حقوق شما را کامل می دهیم . تو ایران بالای 20 میلیون خودرو هست که از هر ماشین ده میلیون بگیرند و قیمتها را ازاد کنند و به فرض اینکه نفرات وابسته به خودرو سازی صد هزار نفر باشند، تا آخر عمر هم که مجانی بخورید مشکلی پیش نمی یاد. یعنی اگه ماهی 4 میلون بگیرید به مدت 41 سال جواب گوی هر نفر است.
حسن: 1395/4/2017:12:11،
38
20
در جواب شرکت‌پویا پلاست تولید ایرانی مزخرفه. با مدرک و سند میشه ثابت کرد. بله تولید خوبه منتها اگه درست و منطقی باشه . نه این که از کیفیت کاسته یشه و به قیمت افزوده. چیزی که تولیدش نه صرفه اقتصادی داره و نه کیفیت باید درش تخته بشه. کارگرهای محترم بجای زیر سقف و کولر بودن رو بفرستید سر زمین کشاورزی تولید افزایش پیدا کنه. تولید محصول با کیفیت و خوراکی. اون جزو مایحتاجه مردمه. خودرو با کیفیت جز نیاز مردمه منتها با کیفیت. خودرو بی کیفیت جز الوده کردن هوا و از بین بردن سرمایه و وقت مردم چیزی دیگه نیست.
بهروز: 1395/4/2017:18:08،
34
24
اون بالایا این همه سال از این سایپا و ایران خودرو حمایت کردن تا بتونن رو پای خودشون بایستن حالا بعد این همه ظلم که به مردم شده اینا اندر خم یه کوچه ان و شدن وارد کننده ، اونم از چین و جنس بنجل .... متاسفم
یزدان ه: 1395/4/2017:20:31،
35
19
بخدا قسم فقط تحریم
مهدی: 1395/4/2017:55:24،
38
18
احتمالن عمده ترین کار مرکز تحقیقات جستجو در کشور پهناور چین و پیدا کردن آشغالترین تولیدان اون کشور هست که انصافن پیدا کردن آشغالترین ها در میان اون همه آشغال کار سختیه و پاداش متناسبی هم می طلبه!150 ملیارد تومن که جوابگوی دو نفر هم نمیشه با این گرونی!
پوریا: 1395/4/2019:08:25،
41
25
مدیر عامل سابق سایپا در مصاحبه ای گفته بودند که ارزو
دارند سایپا جهانی شود.حتما با پراید و تیبا و اریو چینی
سایپا موفق می شود خودروسازان جهانی را پشت سر
بگذارد.!!!!
ایرج: 1395/4/2019:58:55،
29
28
منظور خودروهای آماده چینی بی کیفیت
هموطن: 1395/4/2020:46:00،
32
22
آقا از اینها انتظار تولید ماشین با کیفیت نداشته باشید سی سال فقط به شکمشون مراجعه کردن نه به عقلشون فقط فقط دارند می دزدند نه متخصص تربیت کردن نه با دانشگاهها همکاری کردن نه به فکر بومی سازی خط تولید بودن نه به قطعه سازها بها دادن نه با خودرو سازهای دنیا رقابت کردن هیچ و هیچ بیشتر از این از خودرو سازان داخلی نباید انتظار داشت فقط داریم پسرفت می کنیم نه پیشرفت
ن: 1395/4/2021:32:43،
32
24
واقعا دست برو بچ چین درد نکنه.
چه فعالیتی دارن
هادی: 1395/4/2104:25:41،
33
21
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سایپا 131و132و133و134و135.... 999999
این میشه هزاران خودروی جدید، جناب شکسته نفسی فرموده اند!!!
س: 1395/4/2112:36:09،
26
21
کاش کمی تعصب و عرق میخن داشتند این مافیای صنعت خودرو - کاش یکبار فرزندان این مدیران رانت خوار مجبور به زندگی اجباری در ایران میشدند تا شاید بخاطر آینده اش وطن فروشی نمیکردند- عمر خودرویچینی 2 سال بیشتر نیست و ایمنی سواری ندارند- ایمنی بهداشتی ندارند بخاطر استفاده از مواد آلوده در ساخت قطعات پلاستیک و پارچه ای و حتی فلزی!!!!!!!!!!!!
البته مدیر عاملش نمیداند اینها چه هستند مدرک دکترای کیلوئی مدیریت در دانشگاه آزاد.
علی: 1395/4/2115:20:06،
28
22
هزینه تحقیقیات 150 تایی میشه بفرمایید نتیجه تحقیقات این چند ساله چه بوده ظاهرا که جز فروش و گاها مونتاژ خودرو چینی افتخار دیگری در کارنامه تان نیست یا اگر هست من در این کشور نیستم

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل