کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نوسازی ناوگان اروند با 2000 تاکسی تویوتا و هیوندای/ عکس


کد خبر : ۲۵۰۸۲یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱:۲۱۳۷۴۹ بازدید

در این خصوص چهار خودروی هیوندای اکسنت و النترا و نیز تویوتا کرولا و کمری GLX مدنظر قرار گرفته است و تعویض این چهار ...
نوسازی ناوگان اروند با 2000 تاکسی تویوتا و هیوندای/ عکسنوسازی ناوگان اروند با 2000 تاکسی تویوتا و هیوندای/ عکس

معاون سازمان منطقه آزاد اروند از نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی این منطقه خبر داد و گفت: حدود 2000 دستگاه خودرو به همین منظور هدف‌گذاری شده است.

محمدرضا معتمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام نوسازی ناوگان تاکسیرانی در منطقه آزاد اروند، بیان کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی در منطقه آزاد اروند در حال نوسازی است و بیش از 2000 تاکسی به همین منظور هدف‌گذاری شده که امیدواریم تا پایان سال جاری 500 تاکسی تعویض شوند.

وی ادامه داد: در این خصوص چهار خودروی هیوندای " اکسنت" و "النترا" و نیز تویوتا "کرولا" و "کمری GLX " مدنظر قرار گرفته است و تعویض این چهار مدل خودرو با تاکسی‌های در حال نوسازی بلامانع است.

معاون اقتصادی منطقه آزاد اروند با اشاره به این‌که خرید این خودروها بسته به توان مالی تاکسیرانی دارد، اظهار کرد: قیمت این خودروها حدود 40 میلیون تومان تمام می‌شود که به همین منظور 30 میلیون تومان برای تاکسیرانان وام در نظر گرفته‌ایم و با بانک‌های عامل نیز مذاکره شده تا با ارائه‌ تسهیلات کم‌ بهره، بتوانیم خودروها را تعویض و نوسازی کنیم.

معتمدی افزود: علاوه بر این، هیات مدیره منطقه‌ آزاد اروند تصمیم گرفت علاوه بر تسهیلات ارائه شده توسط بانک‌ها، عوارض گمرکی از تاکسیران‌ها اخذ نشود به همین منظور هزینه نقل و انتقال، پلاک‌گذاری و عوارض که حدود پنج تا شش میلیون تومان تمام می‌شود با توجه به این‌که تاکسیرانان قشر ضعیف جامعه هستند این مبلغ از آنها اخذ نخواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها