کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال افزایش اونس تا سطح 1425 دلاری


کد خبر : ۲۵۰۲۲جمعه، ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۳۶۲۶۲۵ بازدید

تا پایان این سه ماهه بر اساس اوجگیری مجدد تقاضای سرمایه‌گذاران و چشم‌انداز سیاست‌‌های تسهیلی بیشتر، طلا احتمالا به روند صعودی ...

تا پایان این سه ماهه بر اساس اوجگیری مجدد تقاضای سرمایه‌گذاران و چشم‌انداز سیاست‌‌های تسهیلی بیشتر، طلا احتمالا به روند صعودی خود تا سطح 1425 دلار برای هر اونس ادامه خواهد داد.

بر اساس اعلام جورجت بول، تحلیلگر بانک ABN، دقیق‌ترین پیش‌بینی کننده قیمت طلا از نظر بلومبرگ، طلا و نقره به جذب سرمایه‌گذاران ادامه خواهند داد که این موضوع ناشی از سیاست‌های تطبیقی بانکهای مرکزی دنیا شامل اروپا خواهد بود. 

هدف قیمت هر اونس در پایان سه‌ماههه 1425 دلار خواهد بود که 75 دلار بالاتر از پیش‌بینی قبلی و بالاترین قیمت از آگوست 2013 بوده است. اونس در معاملات امروز زیر 1370 دلار قیمت داشت.

طلا و نقره در حالی صعود کرده‌اند که پس از رای بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا،  گمانه‌زنی‌ها در خصوص اعمال تسهیلات بیشتر توسط بانک‌های مرکزی و ثابت نگهداشتن نرخ بهره توسط فدرال‌رزرو، سرمایه‌گذاران جذب این فلزات گرانبها شده‌اند. 

 ABN همچنین اعلام کرد که احتمال قیمت‌های پایین‌تر در سه‌ماهه نهایی سال جاری و سال 2017 وجود دارد، این بانک گفت چنین افتی باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاران فرصتی برای خرید پیدا کنند.

بانک  ABN اعلام کرد، قیمت طلا و نقره از زمان همه‌پرسی برگزیت به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است. تقاضای دارایی امن، نرخ بهره فدرال‌رزرو در امسال و سال آینده و تسهیلات بیشتر بانک مرکزی انگلستان و بانک مرکزی اروپا عوامل اصلی رشد قیمت بوده‌اند.»

لازم به ذکر است، طلا در سال 2016 رشدی 29 درصدی را تجربه کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها