کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ترافیک سنگین درمحورهای منتهی به شمال


کد خبر : ۲۴۹۸۰سه شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷:۰۴۳۵۹۹ بازدید

مدیر سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به وجود ترافیک سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور، گفت: تردد از کرج به مرزن‌آباد ...
ترافیک سنگین درمحورهای منتهی به شمالترافیک سنگین درمحورهای منتهی به شمال

مدیر سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به وجود ترافیک سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور، گفت: تردد از کرج به مرزن‌آباد از ۱۸ امروز تا ۶ صبح فردا یکطرفه است.

یاسر خالدی در گفتگویی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی برای تعطیلات عید سعید فطر گفت: با توجه به تعطیلات، محدودیت‌های تردد برای وسایل نقلیه سبک و سنگین در محدوده‌های و محورهای مواصلاتی کشور  در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به محدوده‌های تردد در جاده چالوس، گفت: از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۶ صبح فردا (۱۶ تیرماه) از مرزن‌آباد به سمت کرج تردد ممنوع بوده و از ساعت ۱۸ تا ۶ صبح فردا از کرج به سمت مرزن‌آباد یکطرفه خواهد بود.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور، گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران ـ کرج، محدوه پل کلاک و در اکثر مقاطع محور چالوس سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور هراز اظهار داشت: در حال حاضر محور فرعی شمشک به دیزین هم با ترافیک سنگینی روبرو است.

خالدی تصریح کرد: آزادراه رشت ـ قزوین در محدوده توتکابن تا رودبار که به دلیل رانش زمین مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد و تردد در آن در جریان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها