کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

باکیفیت‌ترین دوربین دوم در جهان


کد خبر : ۲۴۸۹شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۰:۱۶۳۲۴۲ بازدید

اسناد داخلی منتشرشده مربوط به شرکت هوآوی نشان می‌دهد این شرکت چینی در حال کار کردن روی گوشی هوشمندی موسوم به Ascend P7 است که هم‌اکنون با نام Sophia شناخته می‌شود.
باکیفیت‌ترین دوربین دوم در جهانباکیفیت‌ترین دوربین دوم در جهان

 گوشی هوشمند Ascend P7 به‌روزرسانی‌های قابل ملاحظه‌ای را نسبت به مدل Ascend P6 شامل می‌شود و یک نمایشگر لمسی پنج اینچی از نوع TFT LCD را با کیفیت 1080 پیکسلی در خود جای داده است. شرکت هوآوی برای این گوشی هوشمند تراشه مرکزی HiSilicon Balong 910 در نظر گرفته است که شامل چهار هسته پردازشگر 6/1 گیگاهرتزی، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی می‌شود. البته برای این گوشی هوشمند چینی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD نیز در نظر گرفته شده است تا امکان افزایش حافظه داخلی آن فراهم شود.

آن طور که در اسناد منتشر شده توضیح داده شده است، بدنه Ascend P7 از مواد بسیار عالی ساخته شده است و از نظر ظاهری بسیار شبیه مدل قبلی است.

 این گوشی هوشمند بهترین دوربین دیجیتالی دوم را در جهان شامل می‌شود و باکیفیت‌ترین تصاویر را از خود کاربر تهیه می‌کند. شرکت هوآوی برای این محصول دوربین دوم با کیفیت هشت مگاپیکسلی در نظر گرفته است و دوربین اصلی آن نیز با کیفیت 13 مگاپیکسلی شامل قابلیت اتوفوکوس می‌شود که البته فلش LED نیز برای آن در نظر گرفته شده است. 

این گوشی هوشمند باتری 2400 mAh را در خود جای داده است و برای آن قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE نیز فراهم شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها