کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اخراج چند تن از مدیران بخش موبایل LG در پی فروش نامناسب


کد خبر : ۲۴۸۴۱شنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۱۶۱۳۳۲ بازدید

برکسی پوشیده نیست که ال‌جی این روزها اوضاع خوبی در بخش موبایل ندارد و ظاهراً عرضه گوشی ماژولار جی 5 نیز نتوانسته روند نزولی ...
اخراج چند تن از مدیران بخش موبایل LG در پی فروش نامناسباخراج چند تن از مدیران بخش موبایل LG در پی فروش نامناسب

برکسی پوشیده نیست که ال‌جی این روزها اوضاع خوبی در بخش موبایل ندارد و ظاهراً عرضه گوشی ماژولار جی 5 نیز نتوانسته روند نزولی این شرکت را تغییر دهد. به همین دلیل این شرکت کره‌ای تصمیم به اخراج برخی از مدیران بخش موبایل خود گرفته است.

درحالی‌که گلکسی اس 7 و اس 7 اج به سامسونگ کمک کرد تا فروش و سود بسیار خوبی داشته باشد‌ ظاهراْ اوضاع برای هم‌وطن این شرکت یعنی ال‌جی چندان خوشایند نیست. به همین دلیل ال‌جی طرحی با عنوان اداره مدیریت برنامه‌ها تشکیل داده و برخی از مدیران موبایل را اخراج و با افراد جدیدی جایگزین کرده استو علاوه بر این ال‌جی چندصدنفر از کارکنان خود را نیز از بخش موبایل به بخش خودرو منتقل کرده است.

در خانه‌تکانی جدید ال‌جی  Kim Hyung-Jeong یکی از مدیران ارشد ال‌جی حالا وظیفه مدیریت آزمایشگاه تحقیقات ال‌جی موبایل را برعهده گرفته و Cho Juno مدیرعامل بخش موبایل هم اداره مدیریت برنامه‌ها را برعهده خواهد داشت که توسعه، بازاریابی، تولید و فروش محصولات بخش موبایل از جمله وظایف آن است.

درحالی‌که هواوی به سرعت به سامسونگ و اپل نزدیک می‌شود و این دو شرکت نیز بدون اشتباهات فاحش به کار خود ادامه می‌دهند باید دید ال‌جی چگونه می‌تواند به فروش مورد نظر خود دست پیدا کند. این شرکت در حال حاضر تنها با سهم 4 درصد به رتبه هفتم بزرگترین فروشنده‌های گوشی‌های هوشمند دنیا سقوط کرده است. اگر ال‌جی به روال سال گذشته خود پایبند باشد شاید در آینده نزدیک شاهد عرضه جانشین V10 به عنوان رقیبی برای گلکسی نوت 7 سامسونگ باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها