کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت بیش از 7200 تومانی مرغ غیرقانونی است


کد خبر : ۲۴۸۲۵جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۳۲۷۰۴ بازدید

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان تاکنون 12 هزار تن گوشت مرغ منجمد در راستای تنظیم بازار توزیع ...

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان تاکنون 12 هزار تن گوشت مرغ منجمد در راستای تنظیم بازار توزیع شده است، گفت: عرضه گوشت مرغ با قیمت بیش از 7200 تومان غیرقانونی است.

علیرضا ولی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام وظیفه ذخیره‌سازی مواد پروتئینی و تنظیم بازار آن را بر عهده دارد، گفت: در راستای تحقق اهداف این شرکت، مرغ تولیدی را با نظارت سازمان دامپزشکی و بر اساس استانداردهای لازم خریداری و ذخیره‌ می‌کند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام  با با بیان اینکه این شرکت 60 هزار تن مرغ برای تنظیم بازار و ذخایر استراتژیک ذخیره‌سازی کرده است، افزود: از ابتدای ماه رمضان تاکنون 12 هزار تن از این محصول پروتئینی به تناسب نیاز در بازار تزریق شده است.

وی با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در زمینه گوشت مرغ در بازار وجود ندارد، و قیمت عرضه عمده گوشت مرغ کمتر از 7 هزار تومان است، تصریح کرد: متاسفانه برخی خرده‌فروشی‌ها گوشت مرغ را با قیمتی بیش از قیمت معمول عرضه می‌کنند که وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام هیچ مسئولیتی در قبال کنترل قیمت‌ها در خرده‌فروشی‌ها بر عهده ندارد.

ولی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام مسئولیت تأمین و کنترل قیمت گوشت مرغ بصورت عمده را بر عهده دارد، بیان داشت: عرضه گوشت مرغ با قیمت بیش از 7200 تومان غیرقانونی است و دستگاه‌های نظارتی باید با این مسئله برخورد کنند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهار داشت: این شرکت در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از کمبود، هر کیلو گوشت مرغ منجمد را با قیمت عمده 4500 تومان عرضه می‌کند و در فروشگاه‌های سطح شهر هم حداکثر با قیمت 5100 تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه بهترین قیمت مرغ کمتر از 7 هزار تومان است بیان داشت: اگر شرکت پشتیبانی امور دام ذخایر خود را در ماه رمضان به بازار وارد نمی‌کرد برخی سودجویان قیمت این کالای پروتئینی را به بیش از 9 هزار تومان هم می‌رساندند



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها