کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خدمات دفترچه بیمه به همسر بیمه شده/نحوه احتساب سربازی


کد خبر : ۲۴۷۹۵پنجشنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳:۳۵۶۵۳۹ بازدید

سازمان تامین اجتماعی شرایط لازم برای ارائه خدمات دفترچه درمانی به همسر بیمه شده زن و همچنین نحوه احتساب خدمت سربازی را اعلام کرد.

سازمان تامین اجتماعی شرایط لازم برای ارائه خدمات دفترچه درمانی به همسر بیمه شده زن و همچنین نحوه احتساب خدمت سربازی را اعلام کرد.

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: در صورتی که معاش همسر توسط بیمه شده زن تأمین شود، سن وی از ۶۰ سال بیشتر باشد و مطابق نظریه کمیسیون پزشکی از کارافتاده کلی باشد خدمات دفترچه درمانی به همسر بیمه شده زن تعلق می گیرد.

صدور متمم بخشنامه بخشودگی جرائم

براساس متمم، بخشنامه بخشودگی جرائم کارگاه های صرفاً خدماتی مشمول این ضوابط نخواهند بود و چنانچه خدمات آنها همراه با تولید و یا خدمات، صنعتی و معدنی باشد مشمول تسهیلات ایجاد شده خواهندبود.

جلوگیری از استفاده من غیر حق از نسخ دفترچه درمانی

به منظور جلوگیری از استفاده من غیر حق از دفاتر درمانی و نامعتبر کردن سریال دفترچه درمانی مفقودی، ابطالی و امحائی در کلیه مراکز درمانی، اولین جلسه کارشناسی با حضور نمایندگان ادارات کل نامنویسی و حسابهای انفرادی، درمان مستقیم و غیرمستقیم و شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین در محل دفتر راهبری سیستمها برگزار شد. در این جلسه بر چگونگی نحوه تعامل سیستم های مراکز درمانی با پایگاه اطلاعات  بیمه ای و استحقاق درمان بیمه شدگان و همچنین ارائه راهکار لازم به منظور رفع مشکلات مربوطه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نحوه احتساب سوابق مدت خدمت نظام وظیفه و حضور در جبهه بیمه شدگان

در راستای تنقیح، تجمیع و تلخیص بخشنامه ها و دستورهای اداری و بازنگری به عمل آمده در ۲۶ دستورالعمل جاری، بخشنامه جامع شماره ۱۵ مشترک فنی و درآمد با موضوع نحوه احتساب سوابق مدت خدمت نظام وظیفه و حضور در جبهه بیمه شدگان ( اعم از عادی/جانباز) در تاریخ ۹۵/۴/۶ صادر و به واحدهای اجرایی ارسال شد.


شرایط دریافت کمک هزینه ازدواج از سازمان تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیمه شدگان این سازمان می توانند با در نظر گرفتن چند شرط نسبت به دریافت کمک هزینه بلا عوض ازدواج اقدام کنند.

کیومرث فلاحی از پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان تامین اجتماعی با در نظر گرفتن شرایطی خبر داد.

وی افزود: داشتن حداقل ۷۲۰ روز سابقه بیمه زوجین قبل از تاریخ عقد از جمله این شرایط است که باید زوجین واجد آن باشند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه دائمی بودن ازدواج و ثبت در دفتر اسناد رسمی را از دیگر شرایط پرداخت کمک بلاعوض به بیمه شدگان عنوان کرد.

فلاحی گفت: همچنین این کمک هزینه تنها به زوجینی پرداخت می شود که ازدواج اول آنها است و به ازدواج های بعدی تعلق نمی گیرد.

وی اظهار داشت: متقاضیان می توانند با دردست داشتن اصل سند ازدواج، دفترچه درمانی، شناسنامه بیمه شده و همسر به شعبه ای که در آن حق بیمه پرداخت می کنند مراجعه کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص مبلغ کمک هزینه نیز گفت: این مبلغ از ۲ میلیون تا ۵ میلیون تومان نیز قابل پرداخت است.

فلاحی در پایان از پرداخت ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه به ۱۶۰۰ نفر در سال گذشته خبر داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها