کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

همراه‌اول ماهانه یک میلیارد تومان جایزه می‌دهد


کد خبر : ۲۴۷۷۵چهارشنبه، ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۵۷۴۱۳۶ بازدید

اپراتورهای اول و دوم ارتباطی در این روزها اقدام به معرفی طرح‌هایی کرده‌اند که آگاهی مشترکان نسبت به آنها، می‌تواند کار راه‌انداز و ...

اپراتورهای اول و دوم ارتباطی در این روزها اقدام به معرفی طرح‌هایی کرده‌اند که آگاهی مشترکان نسبت به آنها، می‌تواند کار راه‌انداز و جذاب باشد.

اپراتور اول تلفن همراه در قالب طرح جایزه بزرگ همراهی و با شعار "این همراهی میلیاردها می ارزه!" هر ماه 5 جایزه 200 میلیون تومانی و در مجموع یک میلیارد تومان به قید قرعه به 5 نفر از مشترکان خود اهدا می‌کند.

ماهانه یک میلیارد به همراهان اول

مشترکان آن برای شرکت در این طرح نیاز به ثبت‌نام و فعالسازی ندارند و طبق اعلام، قرعه‌کشی فقط بر روی سیم‌کارت‌های فعال این اپراتور اجرا می‌شود.

در این طرح، کارکرد مشترکان دائمی یا اعمال شارژ مشترکان اعتباری، امتیاز خواهد داشت.

همچنین مشترکان به ازای هر سال همراهی با همراه اول امتیاز خواهند گرفت. علاوه بر این در طرح جایزه بزرگ همراهی، امتیاز قابل ملاحظه‌ای نیز برای پیوستن به خانواده بزرگ این اپراتور در نظر گرفته شده است.

شارژ و پرداخت قبض موبایل به اختیار بانک

اپراتور دوم ارتباطی نیز با توسعه سرویس شارژ خودکار، امکانی را فراهم آورده است که مشترکان این اپراتور می‌توانند با داشتن حساب در بانک‌های ملت، ملی و سامان این سرویس را بر روی خط خود فعال کنند.

این اپراتور طی همکاری با سیستم بانکی، شارژ خودکار سیم‌کارت را امکان‌پذیر کرده است.

مشترکان اعتباری ایرانسل که سرویس شارژ خودکار را فعال می‌کنند، بدون نیاز به خرید مکرر شارژ، به بانک این اجازه را می‌دهند تا به صورت خودکار مبلغ شارژ را از حسابشان کسر کند.

همچنین با استفاده از این سرویس، مبلغ قبض مشترکان دائمی در زمان سررسید به صورت خودکار از حساب بانکی مشترک کسر و پرداخت می‌شود.

با استفاده از این سرویس، هر بار که مقدار شارژ مشترک به آستانه 500 تومان برسد، به صورت خودکار، حساب ایرانسل او به مبلغی که از پیش تعیین کرده است شارژ شده و وی از طریق پیامک از شارژ حسابش مطلع می‌شود. به این ترتیب، نگرانی مشترک بابت نداشتن شارژ در زمان ضرورت از بین می‌رود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها