کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تغییر قیمت لحظه‌ای در بازار شکر


کد خبر : ۲۴۷۷۳چهارشنبه، ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳:۴۷۳۸۱۶ بازدید

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت شکر در بازار ساعت به ساعت تغییر می‌کند، به حدی که نمی‌توانیم قیمت اعلام کنیم.

محمد آقاطاهر در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت تأمین کالاهای اساسی در بازار به ویژه شکر که در ماه مبارک رمضان مصرف بیشتری دارد، اظهار داشت: کمبود شکر اکنون در بازار احساس می‌شود و همین امر سبب شده تا قیمت‌ها بالا رفته که قیمت عمده‌فروشی به درد خرده‌فروشی نمی‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه انبار عمده‌فروشان باید زودتر از اینها با توزیع به موقع تغذیه و تأمین می‌شد، افزود: وزارت جهاد کشاورزی در حال توزیع شکر است که امیدواریم هر چه زودتر بر روی قیمت شکر تأثیر بگذارد.

به گفته آقاطاهر، کمبود شکر در بازار از 4 روز پیش احساس شده و قیمت‌ها به حدی بالا رفته است که ترجیح می‌دهیم، اعلام نکنیم، چرا که هم اکنون نیز قیمت شکر ساعت به ساعت در حال تغییر است.

به گزارش خبرنگار فارس، قیمت هر کیلو شکر قبل از این نوسان در بازار به صورت فله‌ای هر کیلو 2700 تا 2800 تومان و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بسته‌بندی 900 گرمی 2800 تا 3200 تومان به فروش می‌رسید.

به گزارش فارس، فودپرس نوشت، با آغاز ترخیص بار کشتی Rosalia Damato در بندر امام خمینی به زودی 65 هزار و 800 تن شکر وارداتی در کشور توزیع می شود.

کشتی Common Faith با 55 هزار و 200 تن شکر نیز به فجیره امارات رسیده و تا هفته آینده در بندر امام خمینی پهلو می گیرد.

همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پاین تیرماه  دو کشتی دیگر با نام های Athhos با 54900 تن شکر و کشتی The Wise با 67300 تن شکر وارد کشور می شود.

بنا بر این گزارش 69 هزار تن شکر نیز تا دهه اول مرداد ماه توسط کشتی Kirusson وارد کشور خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها