کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توضیحات یک برند چای درباره یک خبر


کد خبر : ۲۴۶۱۸شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۴۸۷۰۴ بازدید

پس از انتشار خبری با عنوان این خوراکی‌ها غیراستاندارند به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران، شرکت احمد ایرانیان ...

پس از انتشار خبری با عنوان "این خوراکی‌ها غیراستاندارند" به نقل از "روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران"، شرکت "احمد ایرانیان شایان" توضیحاتی را در این خصوص برای سایت عصرایران ارسال کرد.

مدیرعامل این شرکت درخصوص اطلاعیه اداره کل استاندارد استان تهران گفت: این شرکت با بیش از 30 سال سابقه دارای چهار واحد تولیدی در شهرهای کرج، قزوین، باقرآباد و شمس‌آباد است که تنها در واحد صنعتی شمس آباد تولید را به دلیل پایان مدت زمان اعتبار پروانه استاندارد متوقف کرده‌ایم.

وی درباره این‌که چرا این شرکت بلافاصله برای تمدید پروانه استاندارد واحد تولیدی شمس‌آباد اقدام نکرده است، گفت: پیش از به اتمام رسیدن مدت زمان اعتبار پروانه استاندارد، تولید در این واحد صنعتی به دلایلی ازجمله برنامه‌های توسعه‌ای، تعمیرات، جابه‌جایی و رکود بازار متوقف شده بود و به دلیل توقف تولید در این شش ماه برای تمدید پروانه استاندارد تعجیلی نداشتیم.

این عضو اتحادیه بازرگانان صنف چای افزود: در حال حاضر با انتصاب مسئول فنی (کنترل کیفی) جدید، اقدامات خود برای تمدید پروانه این واحد صنعتی را تسریع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: روی تمامی محصولات موجود در بازار چای "احمد دادخواه" نشانی واحد تولیدکننده مربوطه درج شده است که نشان می‌دهد هیچ کدام از آن‌ها پس از پایان مدت زمان اعتبار پروانه استاندارد در واحد شمس‌آباد تولید نشده‌اند یا تولید آن‌ها در دیگر واحدهای تولیدی این شرکت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت احمد ایرانیان با اشاره به صادرات چای "احمد دادخواه" به کشورهای عراق، آذربایجان، ازبکستان، ترکیه، تاجیکستان و افغانستان گفت: در بازدیدی که به‌تازگی توسط ماموران وزارت بهداشت انجام شده نیز به‌جز نحوه چیدمان لیبل‌های بسته‌بندی که شمارش آن‌ها را مشکل می‌کرد، اشکالی به فرایند تولید واحد مستقر در شهرک صنعتی شمس‌آباد گرفته نشده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها