کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رقم دریافتی ماهانه استاندار تهران اعلام شد


کد خبر : ۲۴۵۵۵پنجشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۱۱۲۳۱۶ بازدید

از روز گذشته فیش های جدید حقوقی دست به دست شده که در آن عنوان می شود استاندار تهران ماهانه 65 میلیون تومان حقوقق می گیرد.
رقم دریافتی ماهانه استاندار تهران اعلام شدرقم دریافتی ماهانه استاندار تهران اعلام شد

از روز گذشته فیش های جدید حقوقی دست به دست شده که در آن عنوان می شود استاندار تهران ماهانه 65 میلیون تومان حقوقق می گیرد.

منبع خبر نیز حمید رسایی نماینده سابق و جنجالی مجلس بود.
 

xcvqpkxas9h6ikixv60.png

او در کانال تلگرامی خودش نوشته بود: « هاشمی استاندار تهران، تحت عنوان مامور از شرکت آسکوتک (شرکت تابعه ایمیدرو مستقر در آلمان) ماهیانه معادل 65 میلیون تومان در قالب یورو بعنوان حقوق دریافت می کند. آقای هاشمی استاندار محترم تهران، لطفا در احترام به افکار عمومی، فیش حقوقی خودتان را منتشر کنید. نمایندگان تهران هم برای اینکه نشان دهند وکیل اشخاص خاص، احزاب و جریانات حربی نیستند، این موضوع را از استاندار تهران مطالبه و نتیجه را به مردم اعلام کنند.»

ساعاتی پیش روابط عمومی استانداری تهران در اطلاعیه ای به این موضوع واکنش نشان داد. در این جوابیه آمده است:‌ «همان طور که می‌دانید، اخیراً در برخی شبکه های اجتماعی مطالبی در خصوص میزان حقوق استاندار محترم تهران منتشر شد که کاملاً ناصواب؛ نادرست و مبالغه آمیز بوده است. این اطلاعیه آورده است: جناب آقای مهندس سید حسین هاشمی پیش از تصدی مسئولیت استانداری تهران ماهیانه مبلغ 17 میلیون تومان اعم از حقوق و مزایا و … دریافت می نموده اند.

این مبلغ پس از انتصاب ایشان به سمت استاندار تهران بدون هرگونه ازدیاد و ارتقاءکمافی السابق تداوم یافته است. این میزان، تنها مبلغی است که ایشان دریافت می نمایند و هیچگونه حقوق ؛ مزایا ؛ حق مأموریت و … در طول 3 سال گذشته از وزارت کشور به ایشان اختصاص نیافته است. دولت محترم موضوع حقوق مدیران را در دستور کار قرار داده و با ابلاغ ریاست محترم جمهور این مسأله دنبال می شود و قاطعانه با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.»



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها