کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مدیران دریافت‌کننده حقوق های نجومی عزل شوند


کد خبر : ۲۴۴۶۵سه شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۲۱۵۵۵ بازدید

زهرا سعیدی در مجلس با تاکید بر اینکه موضوع حقوقهای میلیونی باید شفاف‌سازی شود، گفت: مدیران دریافت‌کننده حقوقهای نجومی ...

زهرا سعیدی در مجلس با تاکید بر اینکه موضوع حقوقهای میلیونی باید شفاف‌سازی شود، گفت: مدیران دریافت‌کننده حقوقهای نجومی باید عزل شوند.

زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یک تیرماه) مجلس شورای اسلامی، نسبت به پرداخت حقوقهای میلیونی به برخی مدیران دولتی انتقاد کرد و گفت: بحث مهمی که امروز باید مطرح می‌شد این بود که در برنامه ششم توسعه نباید اغنیا را غنی‌تر و فقرا را فقیرتر کنیم.

وی افزود: ملت از مجلس انتظار دارد که درباره حقوقهای میلیونی اقدامات جدی و عملی  صورت گیرد.

نماینده مبارکه در مجلس تاکید کرد: بحثی که وجود دارد این است که امروز در موضوع برنامه ششم توسعه ابتدا باید برای مردم شفاف‌سازی کنیم که در حفظ وحدت اجتماعی چه اقداماتی انجام می‌دهیم؟

سعیدی با تاکید بر اینکه سرمایه نمایندگان اعتماد اجتماعی مردم است، اظهار کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند، باید دقت شود به خاطر حفظ حرمت مدیران مومن و پاک‌دست موضوع حقوقهای میلیونی شفاف‌سازی شود.

وی افزود: اگر موضوع حقوقهای میلیونی را برای مردم شفاف‌سازی نکنیم، در اولین آزمونی که در مجلس دهم پیش روی ماست اعتماد اجتماعی مردم از دست می‌رود.

نماینده مبارکه همچنین با اشاره به دستور رئیس مجلس و دیگر روسای قوا مبنی بر پیگیری و برخورد با مدیرانی که حقوقهای میلیونی دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید در جهت عزل مدیران متخلف در جهت حفظ حرمت مدیران پاک‌دست اقداماتی صورت گیرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها