کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ساخت کیسه هوا برای بدنه گوشی‌های هوشمند


کد خبر : ۲۴۴۰چهارشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۷:۴۱۴۹۹۳ بازدید

کیسه هوا از جمله ابزارهای ایمنی محسوب می‌شود که سلامت سرنشینان خودرو را تضمین می‌کند. اما شرکت خودروسازی هوندا در حال ساخت ...
ساخت کیسه هوا برای بدنه گوشی‌های هوشمندساخت کیسه هوا برای بدنه گوشی‌های هوشمند

کیسه هوا از جمله ابزارهای ایمنی محسوب می‌شود که سلامت سرنشینان خودرو را تضمین می‌کند. اما شرکت خودروسازی هوندا در حال ساخت بدنه جدیدی برای آی‌فون است که با داشتن کیسه هوا، جلوی بروز هرگونه مشکل برای این گوشی هوشمند را می‌گیرد.

به گزارش نیویورک‌دیلی‌نیوز، این شرکت خودروسازی ژاپنی روشی ارائه کرده است که طی آن در قاب‌های باریک گوشی از کیسه‌های هوا استفاده می‌شود، تا گوشی هنگام برخورد با زمین دچار مشکل نشود.

این قاب محافظ حاوی کیسه‌های هواCase N نام دارد و شامل شش کیسه هوای کوچک می‌شود و پیش از آنکه گوشی با زمین برخورد کند، این کیسه‌های هوا به صورت خودکار بیرون می‌آیند و از شکستن نمایشگر و دیگر آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کنند.

 فایل ویدئویی منتشر شده روی سایت YouTube مربوط به این فناوری نشان می‌دهد که یک مرد در حالت ایستاده چند گوشی هوشمند را به سمت زمین رها می‌کند. بر اساس این فایل ویدئویی، زمانی که گوشی هوشمند بدون Case N با زمین برخورد می‌کند، نمایشگر آن می‌شکند و در بخش‌های دیگر دچار مشکل می‌شود. اما زمانی که این گوشی به همراه Case N به زمین می‌خورد، مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها