کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شکر با قیمت مصوب توزیع می شود


کد خبر : ۲۴۳۷۴یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۵۰۱۲۵۶ بازدید

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی از موجودی مناسب ذخایر شکر کشور خبر داد و گفت: با توجه به میزان ذخایر موجود شکر این شرکت ...

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی از موجودی مناسب ذخایر شکر کشور خبر داد و گفت: با توجه به میزان ذخایر موجود شکر این شرکت، نگرانی و مشکلی در رابطه با تنظیم بازار این کالای اساسی وجود ندارد.

علی قنبری گفت: در حال حاضر ذخایر استراتژیک شکر کشور درحد مطلوب قراردارد و هر زمان نیاز باشد با توزیع به موقع، بازار شکر را تنظیم می کنیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: به منظور تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و در راستای حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان وجلوگیری از افزایش قیمت ها، هم اکنون بخشی از موجودی شکر شرکت بازرگانی دولتی ایران با قیمت مصوب در بازار عرضه می شود.

قنبری تصریح کرد: شرکت بازرگانی دولتی ایران کلیه نیازهای صنایع و صنوف مختلف تولید کننده به شکر را با قیمت مصوب و براساس پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی اعم از قنادی و شیرینی پز و... و. در اختیار آنان قرار خواهد داد و این صنوف نگران تأمین شکر مورد نیاز خود نباشند.

مدیرعامل شرکت بازررگانی دولتی ایران با بیان اینکه یکی از مهمترین مأموریت ها و وظایف این شرکت حفظ ذخایر و تنظیم بازار کالاهای اساسی است، تأکید کرد: این اطمینان را به مردم و مصرف کنندگان می دهیم که هر زمان نیاز باشد با حضور به موقع در بازار و توزیع کالاهای در اختیار خود با قیمت مصوب، بازار را تنظیم و از ایجاد فشار و نوسانات قیمت ها جلوگیری خواهیم کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها