کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کارخانه شیر پگاه کرمان پلمپ شد


کد خبر : ۲۴۳۱۳شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۵۳۱۰۱۵ بازدید

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از پلمب بخش هایی از کارخانه شیر پگاه کرمان خبر داد و گفت: با توجه به برآورد نماینده دانشگاه علوم پزشکی ...

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از پلمب بخش هایی از کارخانه شیر پگاه کرمان خبر داد و گفت: با توجه به برآورد نماینده دانشگاه علوم پزشکی بیش از پنج تن محصول بسته بندی شده فاسد و مشکوک از این مجموعه کشف و توقیف شده است.

دادخدا سالاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان توزیع محصولات فاسد و مشکوک در انبارهای مختلف مشخص نیست و بررسی لازم در این زمینه در دست انجام است.

وی خاطرنشان کرد: پس از شکایت یکی از شهروندان، کارخانه شیر پگاه از سوی هیات عالی امنیت قضایی و بهداشتی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان به ریاست معاون دادستان با همراهی نماینده دانشگاه علوم پزشکی کرمان و پلیس اماکن مورد بازدید قرار گرفت.

دادستان کرمان گفت: در زمان حاضر به جز خط تولید شیر و سردخانه پنیر که برای جمع آوری روزانه شیر لازم است، مابقی اماکن پلمپ شده است.

وی افزود: واحدهای پلمب شده این کارخانه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار گرفته تا پس از کارشناسی لازم و انجام آزمایش های مورد نیاز، گزارش دقیق و قطعی در این باره ارائه شود.

سالاری گفت: در این راستا معاون کارخانه و ویزیتوری که اقدام به توزیع شیر فاسد در بازار می کرد برای اخذ اظهارات به پلیس احضار شده اند و تحقیقات لازم در این زمینه انجام شده است.

بازدید هیات امنیت غذایی از کارخانه شیر پگاه کرمان شامگاه پنجشنبه 27 خرداد ماه انجام شد.

پیگیری خبرنگار ایرنا برای گفت و گو با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و کارخانه شیر پگاه ادامه دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها