کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عوارض 5 هزار تومانی برای مسیر 20 کیلومتری


کد خبر : ۲۴۳۰۹شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵:۲۴۲۴۹۵ بازدید

دریافت عوارض پنج هزار تومانی برای مسیر 20 کیلومتری از مرزن آباد تا چالوس رکورد دیگری در آلبوم افتخارات آزاد راه تهران شمال ثبت کرد.
عوارض 5 هزار تومانی برای مسیر 20 کیلومتریعوارض 5 هزار تومانی برای مسیر 20 کیلومتری

دریافت عوارض پنج هزار تومانی برای مسیر 20 کیلومتری از مرزن آباد تا چالوس رکورد دیگری در آلبوم افتخارات آزاد راه تهران شمال ثبت کرد.

آزادراه تهران شمال که قرار بود سالها پیش به طور کامل به بهره برداری برسد هنوز به گفته پیمانکار و مهندسان ناظر کار زیاد دارد ما نکته قابل تامل این روزهای این آزادراه پر رکورد، دریافت عوارض خارج از عرف آن هم برای مسیر 20 کیلومتری از مرزن آباد تا چالوس است.

ناگفته نماند این 20 کیلومتر آزاد راه که تقریبا 3 سال پیش افتتاح و راه اندازی شد، تاکنون بارها به دلیل ریزش کوه و تکمیل عملیات ساخت مسدود و دوباره بازگشایی شده بود.
لازم به ذکر است محمدناصر زندی فرماندار چالوس در خطبه‌های نماز جمعه مرزن آباد در تاریخ 31 اردیبهشت ماه امسال گفته بود: ابتدا رقم هزار تومان برای عوارضی مرزن آباد و چالوس از طریق پیمانکار مطرح شد و درنهایت میزان حجم تردد موردبررسی قرار گرفت و از سوی دیگر چون سیستم برای ارزیابی میزان تردد برای خودرو وجود نداشته فعلاً به‌طور موقت 1500 تومان مصوب شد.

اما در حال حاضر برای هر خودروی سواری 5 هزار تومان، خودروی وانت 10 هزار تومان، مینی بوس 10 هزار تومان و کامیون 15 هزار تومان عوارض دریافت می شود. حال باید دید وزیر راه و شهرسازی که ظاهرا مدتهاست از این مسیر عبور نکرده و حتی اخبار دریافت این عوارض هم به گوشش نرسیده باز هم برای احقاق حقوق مسافران و ساکنان این شهرها دست به کار می شود یا هزینه های تکمیل این طرح خاک خورده آنقدر بالا رفته که ترجیح می دهد با پیمانکار وارد جدل نشود و دیگر دستور مردم پسند ندهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها