کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

آزاد راه تهران-شمال سال 99 تکمیل می‌شود

کدخبر:۲۴۲۸۲شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۸:۴۷۱۹۳۰ بازدید

مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران - شمال با اعلام پیشرفت 60 درصدی قطعه یک آزادراه تهران- شمال گفت: امیدواریم بتوانیم این آزاد راه ...
آزاد راه تهران-شمال سال 99 تکمیل می‌شود

مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران - شمال با اعلام پیشرفت 60 درصدی قطعه یک آزادراه تهران- شمال گفت: امیدواریم بتوانیم این آزاد راه را به‌طور کلی در سال ۹۹ به بهره‌برداری کامل برسانیم.

مهران اعتمادی روز پنج شنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از آزاده راه تهران - شمال اعلام کرد: هم‌اکنون ۱۲۰ جبهه‌کاری در منطقه یک آزاد راه تهران - شمال فعال است تا بتوانیم با تلاش هفت پیمانکار شاغل در این قطعه این منطقه را بهار سال ۹۶ به بهره برداری برسانیم.

اعتمادی افزود: منطقه یک این آزاد راه به طول ۳۲ کیلومتر دارای ۱۶ پل رفت‌و‌برگشت و ۳۲ هزار متر تونل رفت و برگشت است و با افتتاح این منطقه، فاصله تهران تا چالوس ۶۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.بر اساس این گزارش، با افتتاح قطعه یک آزاد راه مسافرانی که قصد سفر به شمال کشور را دارند می‌توانند از انتهای بزرگراه همت وارد آزاد راه(شروع قطعه یک) شوند و تا منطقه شهرستانک تردد کنند و بعد از آن تا ابتدای قطعه چهار در مرزن آباد در جاده چالوس پیمایش کنند.

مدیرعامل شرکت آزاد راه تهران - شمال با بیان اینکه در فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه امسال با تامین مصالح مورد نیاز و منابع مالی، پیشرفت کار در مناطق مختلف این قطعه بین ۵۰ تا ۷۰ درصد بوده است، گفت: در مجموع ۶ پیمانکار ایرانی و یک پیمانکار چینی در این آزاد راه مشغول به کار هستند. وی با اشاره به رفع مشکلات زمین‌های معارض این آزاد راه خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد برای تکمیل قطعات دو و سه این آزاد راه بین 7 هزار و ۵۰۰ تا 8 هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز داریم که امیدواریم با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و هم‌افزایی، بتوانیم این منابع مالی را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه احداث قطعه دوم این آزاد راه به طول ۲۳ کیلومتر در دست اجرا قرار گرفته است، گفت: در این قطعه تونل البرز بزرگ‌ترین تونل کشور به طول ۶ هزار و ۴۰۰ متر هم اکنون در دست احداث قرار دارد و یک لاین آن هم اکنون به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است. اعتمادی گفت: لاین دوم این تونل نیز در قطعه دوم به میزان 4 هزار و ۲۰۰ متر حفاری شده و تمام مسائل مربوط به ساخت این قطعه تمام شده است.وی با اشاره به قطعه سوم آزاد راه تهران - شمال اظهار کرد: این قطعه با ۴۴ کیلومتر مسافت باردیگر مطالعات آن توسط شرکت‌های ایرانی آغاز شده و با شرکت دوو‌کره‌جنوبی برای انجام سرمایه‌گذاری در این قطعه به توافق رسیده‌ایم. مدیرعامل شرکت آزاد راه تهران - شمال در ادامه تصریح کرد: برای تکمیل این قطعه هزار و ۷۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان آن هزینه شده و برای مابقی آن باید هزار میلیارد تومان دیگر هزینه شود.

وی گفت: پیش بینی ما این است که برای نصب روشنایی، سیستم‌های تهویه و اطفای حریق در تونل‌های قطعه یک آزاد راه تهران - شمال حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه مورد نیاز است.

به گفته وی هم اکنون پل شماره ۶ این آزاد راه به طول ۳۲۰ متر با ارتفاع ۸۰ متر به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است که یک باند آن به‌صورت کامل تکمیل شده و باند بعدی آن ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار داریم این پل تا پایان آذر ماه امسال به اتمام برسد. وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین عملیات لاینینگ تونل در کشور در این آزاد راه در حال انجام است، اظهار کرد: برای انجام عملیات لاینینگ بیست قالب ساخته شده است که هزینه هر یک از این لاینینگ‌ها بین یک و نیم تا 4 میلیارد تومان است تا بتوانیم پوشش داخلی تونل‌ها را انجام دهیم.بر اساس این گزارش، قطعه یک آزاد راه تهران - شمال به طول ۳۲ کیلومتر از تقاطع بزرگراه آزادگان و شهید همت شروع و با عبور از مناطق کن، سولقان و امامزاده عقیل و تونل تالون و دره لانیز به سه راهی شهرستانک می‌رسد و با افتتاح این قطعه قسمتی از راه فعلی که از طریق کرج می‌گذرد حذف و مسیر تهران به شمال حدود ۶۰ کیلومتر کوتاه می‌شود.

قطعه دوم این آزادراه حدفاصل دو آب شهرستانک - پل زنگوله به طول تقریبی ۲۵ کیلومتر است، تونل‌های بلند البرز هر یک به طول ۶ هزار و ۴۵۰ متر در این منطقه قرار دارد و با اجرای این قطعه طول مسیر جاده فعلی کرج - چالوس حدود پنج کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

قطعه سوم آزادراه تهران - شمال حد فاصل پل زنگوله - سه راهی دشت نظیر، به طول تقریبی ۴۶ کیلومتر است، این مسیر دارای دو خط رفت و دو خط برگشت بوده و اخیرا شرکت آزاد راه تهران - شمال با یک شرکت کره‌ای برای سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری در این قطعه به توافق رسیده است. قطعه چهار آزاد راه تهران - شمال حدفاصل سه راهی دشت نظیر - چالوس به طول حدود ۲۰ کیلومتر است به‌صورت دو خط رفت و دو خط برگشت بوده و در قسمت‌های بلند آن یک خط کندرو نیز وجود دارد که تابستان ۹۴ زیر بار ترافیک رفته است.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

?: 1395/3/2902:35:03،
51
19
موفق باشند کار دو ساله را ... ساله تمام می کنند.
فرهاد: 1395/3/2909:24:57،
68
36
عنوان باید اینطوری میشد:
آزادراه تهران شمال 99 سال بعد تکمیل میشود
امیر اصفهان: 1395/3/2909:36:56،
46
21
سال 2099
امیر: 1395/3/2902:48:14،
59
32
عمرا...
رام رام: 1395/3/2903:24:27،
56
18
بزك نمير بهار مياد
خربزه با خيار مياد
ماهان: 1395/3/2904:56:42،
114
31
من موندم رضاشاه اين همه راه تو شمال چه جورى ساخت
كه اين برادران مهندس بعد از سى سال نتونستن
من كارى به رانت خوارى، غلتيدن تو پول و .. ندارم
ولى جواب خدا رو چه جورى ميخوايد بديد اگه علمش رو نداريد چرا از خارجيا كمك نميگيريد
اگه خارجيا كمك نميكنن چرا شما ول نميكنيد. مگه ما بايد توهمه چى خودكفا باشيم. خودكفاشدن به بهانه خرج كردن بيخودى اونم از بيت المال ، بدون هيچ پيشرفتى.
صبر مردم رو كه درنظر نميگيريد ولى خشم و غضب الههى گريبان گيرتون ميشه كه بيش از ١٠هزار ميليارد تومن خرج كرديد كه كمتر از ١٠٠كيلومتر راه بسازيد......
علی: 1395/3/2911:40:15،
45
23
هفته پیش قطعه ۱ رفته بودم خدا شکر با همه قدرت داشتن کار میکردن.
رضا: 1395/3/2907:43:04،
103
24
من نمیدونم چطور رضا شاه نود سال پیش با بیل و کلنگ در عرض چند سال جاده چالوس تونل ورسک و راه آهن سراسری و غیره را ساخت که این آقایون بعد از 40 سال هنوز نتونستند بسازند.... خدا رحمت کنه رضا شاه کبیر را
رضا: 1395/3/2911:24:12،
46
22
تصحیح= پل ورسک
فرد: 1395/3/2908:05:10،
27
29
یاد خالی بندی های شنبه تو سریال چهار خونه افتادم...
(((‌فلفل ))): 1395/3/2908:13:20،
38
25
بله اگه بودجه هر سه ماه يكبار تمام نشود ، و مثالي هست كه ميگويد بزك نمير بهار مياد خر بزه با خيار مياد از اين حرفها خيلي شنيديم براي مردم تازه گي ندارد0
هم وطن: 1395/3/2908:56:43،
37
19
اگه قرار بود ساخته شه تا الان تموم شده بود
يه حيات خلوت درست كردند فقط دارند ميبلعند
فقط بدونيد تمام خونهايي كه تو اين جاده ريخته شده روزي گريبانگيرتون ميشه
hamid: 1395/3/2909:52:30،
44
26
قطعه 4 سال 92 زیر بار ترافیکی رفت که از آسان ترین فازهای این بزرگراه بود.در خوش بینانه ترین حالت می توان گفت: تا پایان دوره 8 ساله این دولت قطعه 1 نیز به اتمام می رسد.
(محاسبه عوارض =>20 کیلومتر، 5000تومان. 120 کیلومتر، حداقل 30000 تومان)
سهیل: 1395/3/2910:44:24،
31
29
عزیز دل این 5000 تومن برا الانه

سال 1410 که پروژه تکمیل شه، دیگه پول نقد جواب نمیده و باید کارت بکشیم. فکر کنم عوارض بزرگراه تهران- شمال حداقل 100000 تومن بشه... ببینید کی گفتم
کامبیز: 1395/3/2911:00:36،
27
26
اتوبان تهران شمال جاده جدید طالقان دو طبقه شدن اتوبن تهران به قزوین محدوده کرج مشکل بزرگ استان البرز که به این زودیها حل نخواهد شد گاو نر میخواهدو مرد کهن
مهیار: 1395/3/2911:16:54،
30
35
من از وقتی یادمه اینا دارن یه جاده میزنن که هیچ وقت هم تموم نمیشه بعد حالا فرض محال تا دو هزار سال آینده تموم کنن چنان عوارضی میبندن که به اندازه پول بلیط هواپیما مجبود بشیم عوارض بدیم :)
مسعود: 1395/3/2912:25:26،
39
18
اروپاییها زیر دریا تونل زدند اینقدر طول نکشیده !!

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

قیمت خودروی جدید پژو 301 از سوی ایران خودرو مشخص شد + شرایط فروش مرداد 96
آغاز فروش فوری پژو 508 در مدل 2017 برای اولین‌بار در ایران + قیمت قطعی / مرداد 96
قیمت جدید محصولات شرکت سایپا اعلام گردید - مرداد 96 / محصولات سایپا گران شد
قیمت جدید محصولات پارس خودرو اعلام شد / افزایش قیمت محصولات / مرداد 96
دستور جنجالی دقیقه نودی نعمت‌زاده حاشیه‌ساز شد
آغاز فروش خودروی جدید MG360 دنده‌ای و اتوماتیک/ مرداد 96 + شرایط فروش
مردم فریب فروش خودروهای زیر قیمت را نخورند + جدول
خودروی جدید هایما S5 جهت نمایش به نمایندگی‌های ایران‌خودرو آورده شد + تصاویر
جدول قیمت پرطرفدارترین خودروهای وارداتی در بازار ایران
جزئیات قیمت پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل در بازار تهران + جدول
معرفی سریع‌ترین خودروی موجود در ایران
اولين نمونه از خودروی JAC J4 وارد ایران شد
سورن توربو را انتخاب کنیم یا دنا؟
ملاقات ایرانی با هیوندای سوناتا 2018
تولید چند خودرو سواری در کشور متوقف شد
آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما