کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرقت 67 میلیون تومانی از بانک با اسلحه پلاستیکی


کد خبر : ۲۴۲۶۸جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳:۳۴۱۰۴۵ بازدید

سارق نقاب پوش که با اسلحه و ایجاد وحشت اقدام به سرقت پول از بانکی درمنطقه پاسداران کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سارق نقاب پوش که با اسلحه و ایجاد وحشت اقدام به سرقت پول از بانکی درمنطقه پاسداران کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

ساعت ۱۴:۵۲ نوزدهم خردادماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ خبری مبنی بر سرقت مسلحانه از یکی از بانک ها در خیابان وفامنش اعلام شد.

مامور حراست بانک گفت: ۱۵ ظهر بود و پنج مشتری در بانک حضور داشتند. در حال اتمام کار و بستن بانک بودیم که یکدفعه مردی سیاه پوش با نقاب بر صورت وارد بانک شد و یک اسلحه کلت کمری و ساکی قرمز رنگ در دستانش گرفته بود. پس از ورود شروع به فحاشی و داد و بیداد کرد. سپس از روی کانتر به سمت صندوق اصلی بانک پرید و در جا تمامی پولهای موجود در گاوصندوق را داخل ساک قرمز رنگش ریخت. پس از آن به سمت ما آمد و باز هم فحش و بد و بیراه گفت. همینکه به در رسید سریعا در را باز کرد و از بانک بیرون رفت.

وی افزود: به دنبال او رفتم که دیدم با پای پیاده در حال فرار است. هرچه دستور ایست دادم نایستاد تا اینکه مامور حراست بانک پارسیان که در نزدیکی ما شعبه ای دارند از بانک خارج شده و یک گلوله به سمت زیر پای او شلیک کرد که در نتیجه او زمین خورد و وقتی که من به سمت او رفتم تا به دستهایش دستبند بزنم همین حراست بانک پارسیان رسید تا به من کمک کند و از آنطرف حراست بانک پاسارگاد که اتفاقا شعبه شان بغل بانک پارسیان است به سمت ما در حال آمدن بود و مرد سارق که قصد فرار داشت با مچ دست به زیر تفنگ حراست بانک پارسیان زد و یک گلوله به سمت پای حراست بانک پاسارگارد شلیک شد و خوشبختانه سریعا اورژانس آمد و او را به بیمارستان انتقال دادند.

مامور حراست بانک ادامه داد: پس از این بود که ماموران کلانتری ۱۰۲ تهرانپارس وارد عمل شدند و با بازداشت مرد مسلح‌ او را به بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران منتقل کردند. پول نقدی که در ساک موجود بود به بانک اقتصاد نوین بازگردانده شد که مبلغ آن ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

پس از ثبت اظهارات متهم پرونده، به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تحقیقات در زمینه صحت و سقم ادعاهای متهم در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار گرفت و همچنان او برای انجام تحقیقات تکمیلی تحت نظر پلیس قرار دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها