کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

سیتروئن های تولیدی در ایران از 45 تا 120 میلیون تومان

کدخبر:۲۴۱۶۵سه شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳:۴۷۱۲۷۶۲ بازدید

شرکت خودروسازی سیتروئن که بر سر خرید 50 درصد از سهام سایپا کاشان با طرف ایرانی خود به تفاهم رسیده قصد دارد خودروهایی با قیمت ...
سیتروئن های تولیدی در ایران از 45 تا 120 میلیون تومان

شرکت خودروسازی سیتروئن که بر سر خرید 50 درصد از سهام سایپا کاشان با طرف ایرانی خود به تفاهم رسیده قصد دارد خودروهایی با قیمت متوسط به بالا را در ایران تولید و عرضه کند که قیمت این خودروها بین 45 تا 120 میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش ایران جیب به نقل از اقتصادنیوز، بر اساس این گزارش در بازار كنونی محصولات شركت سیتروئن که به صورت فول رنج از خودروهای با قیمت متوسط تا خودروهای لوکس را در بر می‌گیرد، برای پر کردن این فاصله در بازار ایران، حضور يافته است.

این گزارش حاکی از آن است که سیتروئن بر آن است تا با استایل کاملا جدید و به روز و با قیمت های کاملا رقابتی طبقه متوسط جامعه ایرانی را هدف قرار داده و به راحتي مي تواند سهمی از اين بازار را به خود اختصاص دهد. 

بر اساس این گزارش خودروهای توليد شركت سیتروئن در بازار ايران در بخش‌های مختلف ابعادی و بدنه‌ای، از صندوقدار و هاچ بک تا دو دیفرانسیل تا ابعاد خودروهای کوچک و متوسط خانوادگی را در بر می‌گیرد که بنابر شنيده‌ها این محصولات در رنج قیمتی بین 45 تا 120 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

آنگونه که کسب اطلاع شده، این خودروها از پلتفرم مشترک با خودروهای پژو بهره می‌برند و با توجه به اینکه طی سالیان گذشته، قطعات این پلتفرم ها در زنجیره تامین و قطعه سازان داخلی کشور، تولید شده اند، مزیت منحصربفردی را در اختیار این برند قرار می‌دهد تا بتواند موفقیت پایدار خود در بازار ایران را تضمین کند.

بر این اساس، عملكرد مثبت و حضور پررنگ اين خودروساز فرانسوی از ديرباز كه محصولاتی چون ژيان را به بازار ايران عرضه كرده، مي تواند به عنوان بازيگر مهمی در بازار ايران نقش ايفا كند. بازاری كه تمامی خودروسازان بزرگ جهان خواهان حضور و استفاده از آن هستند و در اين بين سيتروئن با ارائه خودروهای جديد و قيمت‌های رقابتی سعی دارد گوی رقابت را از ديگر رقيبان بربايد.

شركت سيتروئن كه از ديرباز با حضور خود در بازار ايران و عرضه خودروی محبوب ژيان معرف حضور ايرانيان است چرا كه اين خودرو با اغلب مردم نوستالوژی خاصی داشته و خاطرات خوشی در ذهن افراد به جا گذاشته است. البته اين شركت پس از آن نيز با عرضه خودروهای معروف زانتيا و C5 بازگشتی موفقيت آميز به بازار ايران داشت. حال با خرید 50 درصد از سهام سایپا کاشان قصد دارد برای سومین بار شانس خود را در بازار ایران امتحان کند.

بر اساس این گزارش، بازار خودروی ایران طی سال های اخیر از خودروهای ارزان به سمت خودروهای با قیمت متوسط حرکت کرده است. به عبارتی، الگوی خرید خودرو در ایران از صرفا مالکیت برای جابجایی، به مالکیت برای سرگرمی و بهبود رفاه زندگی تغییر کرده است.

این گزارش حاکی از آن است که حرکت تدریجی تغيير سلايق در كشور، فرصت رشد برای خودروهای با قیمت متوسط و بالاتر را در آینده فراهم خواهد کرد، ضمن آنکه در حال حاضر این شواهد یعنی خرید خودروهای با قیمت های بالاتر و با آپشن و ... دیده می‌شود.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

ناصر: 1395/3/2513:59:55،
152
279
سراتو اشغال سايپا ٩٠ تومن اشغال كره ايش هم ١٢٠ اونقت ماشين فرانسوي چطور ١٢٠؟
احتمال بدترين هاشو ميارن
البته اگه اين اتفاق بيوفته كه بعيده
خوب ما هم دوست داريم لگن بي اصالت كره اي نخريم فرانسوي بخريم ولي اگه قيمتش مناسب باشه
mim: 1395/3/2514:33:55،
202
58
اینم حکایت همون ال لگنیه که میخواست با قیمت 7 میلیون تومان به دست مردم برسه.میگن 45 تومن.شما از 80 یا 90 به بالا حساب کن.
amin: 1395/3/2516:23:18،
148
70
یه جوری از ماشین فرانسوی تعریف میکنی انگار بنزه.اصلا آشغال ترین و پر اصطحلاک ترین ماشینا فرانسوین همون زانتیا رو شما نگاه 90 درصدشون لگنن.هر چند کره ای هم مفت نمیرزه ولی بازم از لگن فرانسوی بهتره.
A.j: 1395/3/2516:36:00،
116
64
سراتو کره ای داشتی ؟؟؟ میگی لگن ؟؟؟
...: 1395/3/2516:54:02،
52
32
ایزه قراره 60 تومن باشه
شاید یه هاچ بگ تو اندازه ام وی ام 110 بدن 45
بهروز: 1395/3/2517:17:32،
128
57
داستر 2015 صفر + + +

سراتو 2000 سایپا _ _ _

ماشین باز : 1395/3/2517:42:07،
50
31
دقت کنید ، گفته روی پلتفرم پژو ، محصولات جدید را ارائه می کنه .
پلتفرم پژوهای داخلی مربوط به سی سال پیشه ، پس سیتروئن خودرو های مندآوردی به خورد ملت میده نه اون ماشینی که در جاده های اروپا وجود داره
فاروق: 1395/3/2517:42:13،
98
33
موتور TU5
گیربکس 405
اتاق سیتروئن الیزه
اینجوری میشه 45 کلی هم سایپا روش سود میکنه
فرشید: 1395/3/2522:03:12،
38
51
مگه مجبورت کردن داش من که نظر بدی......سراتو سایپا لگنه؟
غمگسار: 1395/3/2610:58:04،
36
32
از نظر طراحی به نظر دوستان

سیتروئن الیزه +++++

پژو 301 ----------

ممنونم.فقط طراحی مد نظرمه.
احمد: 1395/3/2514:05:17،
139
38
تا خودرو به قیمت واقعی عرضه نشه نمیخریم
علی: 1395/3/2515:34:14،
103
34
میخرین اقا.تو ده تا گروه خودرویی عضو بودم همه میگفتن نمیخرن رفتن خریدند از گروه ها بازخواست میشدن لفت میدادن. اینجا ایرانی شده که مردمش دیگه فرزندان کورش نیستند
احمد پاسخ به علی: 1395/3/2516:23:44،
81
37
داداش بنده از سال 90تا العان قسم خوردم که تا قیمت پایین نیاد نخرم حتی اگه 5سال دیگه طول بکشه.
1234: 1395/3/2600:14:02،
40
23
باش تا صبح دولتت بدمد.از خواب خرگوشی بیدار بشین قیمتی که بالا رفت دیگه پایین نمیاد
واقع بین: 1395/3/2514:07:59،
89
34
دروغه دروغه دروغه ............

اول تا زمانی بدهی بیش از 30 میلیاردی دلاری چین و 6 میلیارد دلاری هند به ایران با اجناس و خودروهای بنجل تسویه نشود خبر خاصی از خودروهای دیگه در ایران نخواهد شد.

دوم اینکه اگر پشت گوشتونو دیدید خودروی سیتروئن با قیمت 45 میلیون تومن هم تو ایران خواهید دید. کف قیمت این خودروها بیش از 60 میلیون تومان خواهد بود.

سوم اگه همونطور که تو این متن نوشته از قابلیت تولید قطعات به اصطلاح ایرانی و پلتفرم پژو برای تولید سیتروئن های جدید استفاده شود آشغالی دیگر با عمر تولید در سی سال آینده نصیبمان خواهد شد.
کاظم پول لازم: 1395/3/2514:09:55،
88
33
خودرو زیر بیست میلیون تونستی بدین بیرون باز یه چیزی/...



45 میلیون باسه خیلیا پول خرید خونست...پول کمی نیست.حتی برا یه کارمند با در آمد متوسط هم بالاست.

سیتروئن تو فرانسه هم فروش بالایی نداره.تازه با قیمتای مفت اونا از دم قسط...تبلیغتشو میتونید با یه سرچ ساده ببینید.
آرش وان: 1395/3/2515:05:45،
77
37
رده بندی فروش برندهای خودروساز در فرانسه تا این ماه 2016:
*******************************************

1- رنو
2- پژو
3- سیتروئن
4- فولکس واگن
5- داچیا
6- فورد
7- اوپل
8-تویوتا
9- نیسان
10- آئودی
11-فیات
12- بی ام و
13- مرسدس
14- کیا
15- دی اس
16- هیوندای
17- مینی
18- اشکودا
19- سئات
20- سوزوکی

__________________________________

منبع: BestSellingCars
غيرممكنه: 1395/3/2514:09:56،
162
36
شما يك درصد فكر كن تو اين مملكت يه اتفاق به نفع مردم رخ بده، غيرممكنه،اينها مار خوردن افعي شدن ،اينها دست چرچيل رو از پشت گره زدن،اينها بدترين خلق هستند
احمد: 1395/3/2514:22:28،
104
33
برای قشر متوسط به پایین چی دارین؟! زیر سی میلیون؟؟! مگه برجام نشد؟ مگه قرار نبود ازاد بشه؟؟ اها یادم اومد برجام مخصوص سرمایه داران بود وگرنه کی فکر قشر ضعیف جامعه بود
شالوده خراب: 1395/3/2522:35:46،
28
26
برای قشر متوسط به پایین چی دارین؟!
همونی که موفع تقسیم ثروت حواله مستضعف میکردند داداش .خخخخخخ
22 میلیون نفر: 1395/3/2514:32:40،
57
35
ما اصلا ماشین نمی خریم حالا بگن 4 میلیون و پونصد.
محمد: 1395/3/2514:44:41،
49
32
چطور ممکنه یه سری به سایت drivearabia بزنین ببینین قیمت ماشینای سیتروئن اونجا چقده هیچکدوم زیر 55000 درهم نیست که به پول امروز ایران بدون عوارض وگمرکی میشه تقریبا 53 میلیون اونوقت چطور میخواد بده 45 میلیون؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رامین: 1395/3/2515:13:31،
61
25
اینها این قیمت ها رو اعلام میکنند
ما هم با همدیگر بحث میکنیم
اونها کارشناسانشون حرف های ما را بررسی می کنند
اونوقت دست ما را می خونند و قیمت فروش را تعیین میکنند.
فکر کنید دوستان......
1234567: 1395/3/2515:57:04،
47
29
هيچكدومشو نميخريم تا ورشكست بشن

سيتروئن با موتور TU5 و قيمت 3 برابري

مچكريم
دهه شصتي: 1395/3/2515:58:25،
53
27
هزينه نگهداري سيتروئن تو ايران خيلي بالاس و عموم مردم از عهده خريد و هزينه نگهداريش بر نميان

ورشكستگي نزديكه
زاپاتا: 1395/3/2515:59:52،
55
33
با اين قيمتها استقبالي نميشه مثل رنو سيمبل و....رو دستشون ميمونه.مردم ديگه پول 3 برابري بابت لگن و فرغون نميدن.
ديگه به فرغونسازا اعتماد نداريم
بهروز: 1395/3/2516:17:54،
67
51
تیولی + + +

کپچر _ _ _
رضا : 1395/3/2516:58:32،
42
31
توایران هرچیزی بقیمتش یعنی اینکه وقتی 405فی29میخوره .سیترویین کمتر90نمیشه چون کسی دیگه405 نمیخره.
یامثلا سراتوسایپا الان90تومنه.پس انحصار موجوده
سرنتی پیتی: 1395/3/2517:17:29،
58
19
من دیگه از این مملکت ناامید شدم.
دیده بان: 1395/3/2521:22:07،
32
25
چرا باید ۱۲۰ میلیون بشه ؟؟؟؟؟!!!!!!!!
این که نهایتا تو اروپا 20 الی 25 هزار دلاره .
این فرانسوی ها هم دندونای ایرانی ها رو شمردن و هر بلایی که می خوان سر ما میارن .
مگه نه اینکه نیروی کار در ایران ارزان هستش و قراره جوینت وینچر باشه ؟ پس چرا نهایتا نباید حدود ۶۰َ میلیون در بیاد .
خدا به زمین گرم بزندشون . بگو آمین .
محمد رضا: 1395/3/2600:59:17،
36
28
امريكا بهترين بازار اتومبيل دنيا است و فرانسويها نتوانسته يك اتومبيل در انجا بفروشند تو خود اينجا تفسير كن و ..........
مشتري: 1395/3/2609:29:29،
24
25
چون قيمتش بالاس مثل سوزوكي ويتارا بدون مشتري ميمونه و به التماس ميفتن

سراتو هم همين بلا به سرش اومده

تا آخر سال ورشكستگي قطعيه

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما