کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش 35 درصدی قیمت حبوبات در راه است


کد خبر : ۲۴۰۵۴یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴:۲۸۱۴۷۸ بازدید

رئیس اتحادیه بنکدارن مواد غذایی از کاهش 30 تا 35 درصدی قیمت حبوبات با ورود محصولات تازه به بازار خبر داد.

محمد آقاطاهر در گفتگو با صدا و سیما، کاهش قیمت را تا یک ماه و نیم آینده اعلام کرد و افزود: محصولات جدید عدسی ونخود از ایلام و پل ذهاب وارد بازار شده است که به زودی قیمت ها را در مراکز عرضه کاهش می دهد.

به گزارش ایران جیب، وی لوبیا قرمز را ارزان ترین محصول موجود در بازار دانست و گفت: این ماه غذایی هم اکنون به میزان روزانه 6 هزار تا 7500 در بازار عرضه می شود.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تصریح کرد: نخود دربازار 6 هزار تا 6500 تومان در هر کیلوگرم فروخته می شود که با ورود محصولات جدید به زودی این قیمت کاهش می یابد.

آقاطاهر ، صنعتی بودن مصرف لوبیا چیتی را مانع کاهش قیمت آن با وجود حجم بالای واردات این محصول اعلام کرد و گفت: لوبیا چیتی هم اکنون بین 7500 تا 8 هزار تومان در هر کیلوگرم فروخته می شود.

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی عدس موجود در بازار را به دلیل کافی نبودن محصول داخلی ،وارداتی دانست وگفت: قیمت عدس در عمده فروشی ها از 5800 تا 6200 تومان عرضه می شود.

آقاطاهر با اشاره به تامین کامل نیاز قند وشکر در بازار ادامه داد: شکر در عمده فروشی ها از 2480 تومان تا 2550 تومان و قند شکسته با قیمت 2850 تا 2900 تومان فروخته می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها