کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش یک مسکن مهر به چند نفر در پرند


کد خبر : ۲۴۰۴دوشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴:۱۰۱۹۱۶ بازدید

درحالی شرکت عمران شهر پرند درگیر تکمیل واحدهای مسکن مهر این شهر است که برخی تعاونی های مسکن با واگذاری واحدهای این طرح در آن واحد به چند نفر برای متقاضیان دردسرآفرین شده اند.

تسنیم : در حال حاضر حدود 20 هزار واحد مسکن مهر پرند به دلیل نداشتن خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب عملا قابل واگذاری به متقاضیان نیست.

در مجموع حدود 200 پیمانکار در حال ساخت 95 هزار واحد مسکن مهر در پایتخت صنعتی سازی مسکن کشور هستند.این در حالی است که بخشی از ساخت وساز مسکن مهر این شهر توسط تعاونی ها انجام می شود. تعاونی هایی که بسیاری از متقاضیان رضایت چندانی از آنها به خاطر تاخیر در ساخت وساز و از همه مهم تر افزایش روزافزون قیمت ساخت ندارند.البته این ها تنها گوشه ای از گرفتاری های متقاضیان مسکن مهر است که با آن کنار آمده اند.متاسفانه پس از خلف وعده های فراوان در خصوص زمان تحویل واحدها از سوی تعاونی ها، شماری از متقاضیانی که قرعه شانس به آنها رو کرده و قرار بوده واحد خود را تحویل بگیرند با مصیبت دیگری روبرو شده اند.

یکی از متقاضیان مسکن مهر پرند در این باره به خبرنگار اقتصادی تسنیم، گفت: پس از یک سال انتظار سرانجام تعاونی به ما اعلام کرد برای تحویل مسکن مهر مراجعه کنیم، با هزار آرزو کلید واحد را تحویل و روانه خانه ام شدم. اما وقتی در را باز کردم دیدم که خانواده دیگری در آنجا ساکن است.

وی ادامه داد: ابتدا تصور کردم که طبقه را اشتباهی آمده ام و آدرس درج شده در قرارداد را برای چندمین بار نگاه کردم، اما آدرس درست بود. برای همین به فردی که در خانه ام بود گفتم قرارداد این واحد مسکونی به نام بنده است. اما در کمال تعجب او نیز قراردادی را نشان داد که مانند قرارداد من بود، با این تفاوت که خریدار فرد دیگری بود و خبری از اسم بنده نبود.

این متقاضی مسکن مهر گفت: پس از پرس و جو درباره این اتفاق متوجه شدیم که حدود 50 نفر دیگر با چنین  مشکلی مواجه شده اند و مشخص نیست که تعاونی مسکن چرا این کار را انجام داده است.

وی خواستار پیگیری این موضوع از سوی مسئولان و دست اندرکاران مسکن کشور شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها