کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرواز مستقیم ایران به دانمارک راه ‌اندازی شد


کد خبر : ۲۳۹۵۶شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱:۲۶۱۷۲۲ بازدید

مراسم افتتاحیه پرواز مستقیم شرکت ماهان ایر به دانمارک با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، مقامات فرودگاهی ...

پرواز مستقیم شرکت هواپیمایی ماهان ایر از ایران به دانمارک راه اندازی شد.

مراسم افتتاحیه پرواز مستقیم شرکت ماهان ایر به دانمارک با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، مقامات فرودگاهی ، مسئولین شرکت ماهان ایر و جمعی از کارکنان سفارت در فرودگاه کپنهاگ در روز گذشته برگزار گردید.

در این مراسم سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به روند رو به گسترش روابط دو کشور طی ماه های اخیر اظهار امیدواری کرد با شروع پرواز مستقیم بین دو کشور تسهیلات لازم برای رفت و آمد اتباع ایران و دانمارک بیش از گذشته فراهم شود.

وی دیدار وزیر امورخارجه دانمارک از تهران به همراه هیئت بلندپایه بازرگانی و همچنین دیدار معاون امورکنسولی و مجلس وزیر امورخارجه کشورمان از دانمارک را طی ماه های اخیر نشانه اراده جدی مسئولان دو کشور در گسترش روابط دو جانبه دانست.

در ادامه مراسم، معاون عملیاتی فرودگاه کپنهاگ ضمن اظهار خرسندی از افتتاح پرواز ماهان ایر به این کشور ، آمادگی این فرودگاه را جهت ارائه تسهیلات بیشتر به خدمه و مسافران ماهان ایر مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به توانمندی فرودگاه کپنهاگ در پذیرش بیش از 26 میلیون مسافر در سال اعلام نمود که این ظرفیت تا سقف 40 میلیون مسافر در ابعاد مختلف فنی ، خدماتی و تکنیکی افزایش خواهد یافت .

معاون بین الملل شرکت ماهان ایر نیز با تاکید بر سرویس دهی مناسب این شرکت در پروازهای خارجی به مسافران اعلام نمود که ماهان ایر براساس توافق بعمل آمده هرهفته دو پرواز ( 5شنبه و یکشنبه) در مسیر تهران – کپنهاگ انجام خواهد داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها