کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوگل بالاخره از اپل جلو زد


کد خبر : ۲۳۹۳۸پنجشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳:۴۷۱۳۰۰ بازدید

هلدینگ آلفابت که کنترل کمپانی‌های مختلفی را نظیر گوگل در اختیار دارد، موفق شده تا در رده‌بندی 100 برند ارزشمند جهان، رتبه‌ی اول را مال ...
گوگل بالاخره از اپل جلو زدگوگل بالاخره از اپل جلو زد

هلدینگ آلفابت که کنترل کمپانی‌های مختلفی را نظیر گوگل در اختیار دارد، موفق شده تا در رده‌بندی 100 برند ارزشمند جهان، رتبه‌ی اول را مال خود کند.

به گزارش ایران جیب به نقل از زومیت؛ براساس اطلاعات ارائه شده، گوگل با رسیدن به ارزش ۲۲۹ میلیارد دلاری در سال جاری که نشان از افزایش ۲۹ درصدی در مقایسه با سال گذشته دارد، موفق شده تا اپل را که کاهش ۸ درصدی ارزش برند را تجربه کرده، پشت سر بگذارد.

اپل نیز با کاهش ۸ درصدی ارزش برند و رسیدن به ۲۲۸ میلیارد دلار در سال جاری میلادی به پله‌ی دوم سقوط کرده است.

همچون سال گذشته، مایکروسافت در جایگاه سوم قرار دارد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط رده‌بندی BrandZ مایکروسافت با داشتن ارزشی ۱۲۲ میلیارد دلاری جایگاه سوم با ارزش‌ترین برند‌های جهان را به خود اختصاص داده است. از جمله‌ی کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری که بین ۱۰ برند با ارزش جهان قرار دارند، باید به فیسبوک و آی بی اِم اشاره کرد. با نگاهی به لیست ۱۰ برند با ارزش دنیا می‌توان به روشنی دید که نیمی از کمپانی‌های حاضر در میان ۱۰ برند برتر در حوزه‌ی فناوری فعالیت می‌کنند.

در میان برند‌های فعال در حوزه‌ خرده فروشی، رشد ۴۴ درصدی برند آمازون بسیار جالب توجه است. این برند از رتبه‌ی ۱۴ با ارزش‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی خرده فروشی به رتبه‌ی هفتم صعود کرده است. در مورد شاخه‌ای از اجناس که با افزایش استقبال و فروش روبرو شده نیز باید به پوشاک اشاره کرد که حجم مبادلات به میزان ۱۴ درصد افزایش یافته و به ۱۱۴ میلیارد دلار رسیده است.براساس اطلاعات ارائه شده توسط BrandZ، آمازون از سال گذشته‌ی میلادی تولید محتوای اختصاصی را آغاز کرده است. همچنین باید به راه‌اندازی شبکه‌ی اختصاصی حمل و نقل توسط آمازون نیز اشاره کرد که امکان ارسال یک ساعته را نیز برای شماری از خریداران امکان‌پذیر کرده است.

استارباکس، با فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه‌ی قهوه و مشتقات این محصول، با رشدی ۴۹ درصدی از نظر میزان ارزش برند به رتبه‌ی ۲۱ رسیده است. یکی از دلایل رشد خیره کننده توسط استارباکس را باید انتشار اپلیکیشن موبایل این کمپانی خواند که امکان سفارش پیش از رسیدن به فروشگاه نزدیک را برای کاربران ممکن می‌کند.ارزش برند فیسبوک نیز طی سال گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است، بطوریکه این کمپانی رشدی ۴۴ درصدی را تجربه کرده و برای اولین بار بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان میان ۱۰ کمپانی برتر قرار گرفته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها