کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت هر کیلو مرغ حداکثر 6700 تومان


کد خبر : ۲۳۹۳۶پنجشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰:۱۸۶۸۶ بازدید

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه آماده توزیع 70 هزار تن گوشت مرغ و قرمز برای تنظیم بازار ماه رمضان هستیم گفت: قیمت مناسب ...

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه آماده توزیع 70 هزار تن گوشت مرغ و قرمز برای تنظیم بازار ماه رمضان هستیم گفت: قیمت مناسب عرضه هر کیلو مرغ گرم و سرد با توجه به فراوانی عرضه در بازار حداکثر 6700 تومان و حداقل 5100 تومان است.

علیرضا ولی در گفت‌وگو با فارس در مورد وضعیت گوشت مرغ و قیمت آن در ماه مبارک رمضان، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام بر حسب وظیفه‌ای که در تنظیم بازار مواد پروتئینی بر عهده دارد برای تنظیم بازار محصولات گوشت و مرغ در ماه رمضان اقدامات لازم را انجام داده و هیچ مشکلی وجود ندارد.


وجود 60 هزار تن مرغ بصورت منجمد در سردخانه‌ها

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه تولید مرغ گرم در تمام استان‌های کشور به اندازه کافی انجام می‌شود، گفت: این شرکت در سال جاری از محل تولیدات داخلی اقدام به ذخیره‌سازی مرغ کرده بطوریکه در حال حاضر حدود 60 هزار تن مرغ بصورت منجمد در سردخانه‌های شرکت موجود است.

وی اظهار داشت: بنابراین با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان این شرکت در سطح گسترده‌ای در تمام کشور اقدام به تأمین ذخایر و توزیع مرغ در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌هایی که به مناسبت ضیافت برگزار شده کرده است.

ولی با بیان اینکه به وفور مرغ گرم و منجمد در کل استان‌ها وجود دارد، گفت:  قیمت‌ها کنترل می‌شود و بطور متوسط باید قیمت هر کیلو مرغ گرم در فروشگاه‌ها و سایر مراکز عرضه بین 6400 تا 6700 تومان باشد.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی مسئولیتی در قبال تنظیم بازار و کنترل قیمت خرده‌فروشی‌ها بر عهده ندارد، گفت: اما تنظیم بازار و کنترل قیمت در عمده‌فروشی‌ها بر عهده این وزارتخانه است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد:  از آنجا که مرغ به وفور و به اندازه کافی در بازار موجود است اگر هر کیلوگرم از این محصول در خرده‌فروشی با قیمتی بیش از 6700 عرضه شود سازمان حمایت و دستگاه‌های مربوطه باید با آن برخورد کنند.

ولی با بیان اینکه هیچ مشکلی در ارتباط با تأمین و توزیع مرغ در سراسر کشور وجود ندارد، گفت: به استانداری‌ها، دستگاه‌های مصرف‌کننده مثل سپاه، ارتش، دانشگاه‌ها و مراکز عمده مصرف اعلام شده تا در صورت نیاز به مرغ به شرکت‌های پشتیبانی امور دام در سطح استان‌ها مراجعه کنند و مرغ مورد نیازشان را از آنجا تأمین کنند.


عرضه عمده هر کیلوگرم مرغ منجمد 4500 تومان

وی قیمت عرضه عمده هر کیلوگرم مرغ منجمد را 4500 تومان عنوان کرد و افزود: قیمت عرضه هر کیلوگرم مرغ منجمد در فروشگاه‌های سطح شهر تهران و خرده‌فروشی‌ها باید بین 4500 تا 5100 تومان باشد.

ولی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام به علت فراوانی مرغ آمادگی توزیع این محصول در سر چهارراه‌ها را هم دارد، تصریح کرد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین مرغ سرد و گرم به صورت شبکه‌ای توزیع می‌شود و  در صورت تقاضا این شرکت آمادگی دارد تا توسط کامیون‌ها مرغ را از مراکز استان‌ها و فرماند‌اری‌ها به محل مورد نیاز انتقال دهد.  


ذخیره‌سازی 10 هزار تن گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار رمضان

وی افزود: علاوه بر تأمین مرغ این شرکت در صورت نیاز بازار آمادگی توزیع گوشت قرمز منجمد را هم دارد و به همین منظور 10 هزار تن گوشت قرمز منجمد توسط شرکت و بخش خصوصی‌ تأمین و ذخیره‌سازی شده است. 

ولی با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز منجمد در فروشگاه‌ها توسط بخش خصوصی آغاز شده است، اظهار داشت: ذخایر گوشت قرمز شرکت پشتیبانی امور دام در استان‌ها توزیع شده اما هنوز به بازار وارد نشده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام قیمت توزیع هر کیلو گوشت قرمز منجمد را 18 هزار و 500 تومان عنوان کرد و افزود: این قیمت توسط ستاد تنظیم بازار اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه گوشت قرمز منجمد توسط بخش خصوصی وارد شبکه بازار شده است گفت: از آنجا که شرکت پشتیبانی امور دام نیاز به تنظیم بازار گوشت قرمز را تاکنون احساس نکرده است هنوز گوشت قرمز منجمد را در شبکه بازار وارد نکرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها