کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فاجعه در سانحه وانت آریسان


کد خبر : ۲۳۸۴۷چهارشنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸:۵۱۱۵۳۱ بازدید

نقص فني به دلیل در رفتن چرخ عقب يك خودروی وانت آريسان درجاده سمنان موجب بروز فاجعه شد.

نقص فني به دلیل در رفتن چرخ عقب يك خودروی وانت آريسان درجاده سمنان موجب بروز فاجعه شد. 

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت و گو با عصر ایران در مورد جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته یک خودروی وانت آریسان مدل 1394 در حالی که راننده به همراه همسر و 2 فرزندشان در حال تردد در محور گرمسار به سمنان بودند به علت در رفتن چرخ عقب سمت راست دچار حادثه شده که در این حادثه متاسفانه 2 فرزند این خانواده جان خود را از دست می دهند.
  
وی با بیان اینکه 2 کودک این خانواده در قسمت عقب خودرو که کاملا مسقف شده بود حضور داشتند خاطر نشان کرد: بعد از در رفتن چرخ عقب، قسمت زیرین خودرو شامل فنر و کرپی با زمین برخورد کرده و حدود 40 متر روی آسفالت کشیده می شود که این موضع باعث بروز حریق در ناحیه باک بنزین می شود.
 

iicn2q3h11mlgajk4xca.jpg

سرهنگ جهانی ادامه داد: بعد از آنکه وانت دچار آتش سوزي شده راننده و همسرش توانستند خود را از درون خودرو خارج كنند ولي متاسفانه شدت حریق به حدی بود که این پدر و مادر نتوانستند اقدامی برای نجات فرزندانشان انجام داده و متاسفانه 2 فرزند این خانواده که پسر 5 ساله و دختر 3 ساله بودند در آتش سوخته و جان باختند.

 

p5de89wzt890qk0sj6f.jpg


 وی در مورد علت این حادثه گفت: علت اصلی و فنی این حادثه و اینکه چه عاملی باعث در رفتن چرخ این خودرو شده است از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است و به زودی با نهایی شدن گزارش برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی و انتظامی ارائه خواهد شد



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها