کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید پراید و رانا در جاده سولقان / تصاویر


کد خبر : ۲۳۸۰۴سه شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱:۳۴۲۳۱۸ بازدید

برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری، دو مصدوم بر جای گذاشت.

با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 74 را ساعت 13:20 روز گذشته به جاده سولقان اعزام كرد.

علیرضا بابائی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری رانا و یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامشخصی با یکدیگر برخورد کرده بودند که براثر شدت این حادثه راننده خودرو سواری رانا در خودرو گرفتار شده بود.

وی با اعلام اینکه راننده خودرو پراید قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده بود، افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله با قطع جریان برق خودروها و نصب علائم هشدار دهنده در طول مسیر، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری ابزار و تجهیزات ویژه راننده خودرو رانا را به محل امن انتقال دادند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: با توجه به مصدومیت رانندگان هر دو خودرو، آتش نشانان مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و پس از انتقال خودروها به حاشیه جاده و تحویل محل حادثه به عوامل راهور، مأموریت خود را به پایان رساندند.

      



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها