کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

Huawei P9 و Huawei P9 Plus‌ به بازار ایران معرفی شدند


کد خبر : ۲۳۷۶۶دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۴۷۲۷۸۱ بازدید

شرکت هواوی 18 فروردین ماه از گوشی‌های هوشمند Huawei P9 و Huawei P9 Plus‌ رسما رونمایی کرد و حالا عصر دیروز با برگزاری مراسمی ...

شرکت هواوی 18 فروردین ماه از گوشی‌های هوشمند Huawei P9 و Huawei P9 Plus‌ رسما رونمایی کرد و حالا عصر دیروز با برگزاری مراسمی، این گوشی‌های هوشمند را به بازار ایران معرفی کرد.
 

lrl7zdpddn35e86duhrt.jpg


در ابتدای این مراسم که در هتل اسپیناس پالاس تهران و با حضور مدیران ارشد این شرکت و خبرنگاران رسانه‌های جمعی برگزار شد« الهه طاهری مدیر روابط عمومی هواوی در ایران ضمن خوش امدگویی به حاضرین و اعلام برنامه از Ray Yao مدیر ارشد دفتر هواوی در ایران دعوت کرد تا سخنران ابتدایی این مراسم باشد.
 

62mzzxc1sdj9ow2qpm.jpg


Ray Yao مدیر ارشد دفتر هواوی در ایران سخنان خود را با خوشامدگویی به حاضرین آغاز کرد و با اعلام اینکه به تازگی کار خود در ایران را آغاز کرده، ایران را یکی از بزرگترین بازارهای خاورمیانه توصیف کرده و خود را همواره علاقمند به حضور در کشورمان توصیف کرد.

وی سپس با اعلام اینکه ما امروز اینجا هستیم تا از یک محصول انقلابی در عرصه گوشی‌های هوشمند رونمایی کنیم اما قبل از آن لازم است شما را با مسیری که تا امروز طی کرده و در پیش رو دارد همراه کنم، به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت این شرکت در ایران و جهان پرداخت. بنابر اعلام مدیر ارشد دفتر هواوی در ایران این شرکت در سال 2015 موفق به عرضه 108 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار شده که این میزان از رشد 47 درصدی این شرکت در سال 2015 و ادامه روند رو به رشد این شرکت از سال 2011 خبر دارد.
 

dxeddheahzefr7r6v74i.jpg


وی همچنین از رسیدن به مرز عرضه 75 میلیون دستگاه در سه ماهه اول سال 2016 خبر داد که پیش‌بینی این شرکت افزایش 50 درصدی نسبت به سال گذشته تا پایان سال جاری میلادی است. Ray Yao در پایان با اشاره به اینکه برند هواوی در طی 5 سال گذشته به یکی از صد برند برتر دنیا تبدیل شده و تنها در عرض 2 سال شاهد 15 درصد رشد بوده از رسیدن به رتبه هفتادم در لیست باارزش‌ترین برندهای جهان توسط این شرکت خبر داد و تاکید کرد هواوی بیشتر از یک برند گوشی هوشمند است و تمرکز ما در فراهم آوردن چشم‌اندازیست که در آن تکنولوژی را می‌بینیم و از آن استفاده می‌کنیم.

پس از وی نوبت به بنیامین دارمی مدیر ارشد بازاریابی موبایل هواوی در ایران رسید که به معرفی گوشی‌های هوشمند جدید پرچمدار هواوی در ایران بپردازد.
 

lr4bt037b9zdhnpeoedn.jpg


بنیامین دارمی سخنان خود در معرفی پرچمدار جدید این شرکت را در سه بخش طراحی، دوربین و فناوری بکار گرفته شده به حاضرین ارائه کرد. وی طراحی این گوشی هوشمند را با بدنه فلزی و کاملا یکپارچه توصیف کرد و هیچ شکافی در میان اجزای بدنه دیده نمی‌شود. وی نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه را واقعا حیرت‌آور دانست که ابعاد 5.2 اینچی صفحه نمایش را در بدنه آن کاملا جمع‌وجور نشان می‌دهد که حاشیه 1.7 میلیمتری صفحه نمایش در آن کاملا به جذابیت بیشتر صفحه نمایش کمک کرده است.
 

ij6y2zddf0nt8pg0819w.jpg


دارمی در ادامه با نمایش گوشی‌های هوشمندی که وی آنها را رقبای Huawei P9‌ دانست از ضخامت بدنه کمتر این گوشی هوشمد نسبت به آنها و همچنین کمتر بودن برآمدگی دوربین در آن نسبت به این گوشی‌های هوشمند خبر داد.
 

Huawei-P9-P9-Plus-in-Iran-11


مدیر ارشد بازاریابی هواوی در ایران در ادامه به همکاری این شرکت با لایکا اشاره کرد که بیش از صد سال در بازار دوربین عکاسی جهان قدمت دارد. وی همکاری با لایکا را کاملا انحصاری با شرکت هواوی دانست. وی در توضیح لنزهای دوگانه بکار گرفته شده در این گوشی هوشمند تاکید کرد که یکی از این دو لنزها وظیفه ثبت تصاویر سیاه و سفید و دیگری وظیفه ثبت تصاویر به صورت رنگی را داراست که با ترکیب این تصاویر، تصویر نهایی با کیفیت هر چه تمام‌تر به دست خواهد آمد.
 

Huawei-P9-P9-Plus-in-Iran-05


وی جذب نور بیشتر، ثبت بهتر رنگ‌ها و همچنین فوکوس چند مرحله‌ای بر روی اشیاء داخل کادر و همچنین وجود تنظیمات دستی دوربین را از جمله مزایای این دوربین دانست که می‌توانند تجربه بهتری را برای خریداران آن به ارمغان آورد.

بنیامین دارمی از حسگر اثر انگشت سه‌بعدی گوشی هوشمند P9 ‌به عنوان اولین مورد از بخش فناوری به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند آغاز کرد که می‌تواند امکانات جالبی در کنار باز کردن قفل صفحه نمایش به کاربران دهد که شامل مرور گالری، تنظیم آلارم گوشی، جواب دادن تماس تلفنی، و .. دانست که با اثر انگشت کاربر امکان‌پذیر خواهد بود.
 

Huawei-P9-P9-Plus-in-Iran-12


وی سپس سراغ سخت‌افزار این گوشی هوشمند رفت که از چیپست Kirin 955 بهره برده که دارای چهار هسته Cortex-A72 با سرعت 2.5 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A53 با سرعت 1.8 گیگاهرتز است.در این گوشی هوشمند می‌توان از دو سیم کارت به طور همزمان بهره برد و یا از جایگاه سیم کارت دوم به عنوان جایگاه کارت حافظه جانبی بهره برد.
 

Huawei-P9-P9-Plus-in-Iran-13


دارمی استفاده از سه انتن در این گوشی هوشمند را برای اولین بار در جهان دانست که دیگر محدودیتی را در خصوص گرفتن گوشی در دست برای کاربران به همراه نخواهد داشت.

بنیامین دارمی در ادامه سراغ معرفی نسخه پلاس آخرین پرچمدار این شرکت رفت که مختص کسانی خواهد بود که بیشتر از این امکانات می‌خواهند. P9 Plus با شش امکان بالاتر نسبت به نسخه عادی عرضه خواهد شد که شامل صفحه نمایش بزرگتر 5.5 اینچی، دوربین سلفی بهتر، لمس پیشرفته‌تر صفحه نمایش، باتری با ظرفیت بیشتر، صدای بهتر و امکانات استفاده ریموت است.
 

Huawei-P9-P9-Plus-in-Iran-03


با وجود افزایش ظرفیت و اندازه صفحه نمایش همچنان ضخامت دستگاه زیر 8 میلیمتر باقی مانده است و با توجه به افزایش اندازه صفحه نمایش و سایر امکانات این گوشی هوشمند، ظرفیت باتری این مدل به 3400 میلی‌آمپرساعت ارتقا یافته و صفحه‌نمایش نیز از نوع Super AMOLED خواهد بود. این صفحه‌نمایش همچنین به فشار حساس بوده و فناوری لمس سه‌بعدی نیز برای آن در نظر گرفته شده است که هواوی 18 اپلیکیشن برای استفاده از آن در نظر گرفته است.
 

Huawei-P9-P9-Plus-in-Iran-06


در دوربین سلفی این مدل از فوکوس خودکار بهره برده شده است و بلندگوهای این مدل نیز در هنگام قرارگرفتن به صورت افقی عملکرد بلندگوهای استریو و در هنگام قرارگرفتن به صورت عمودی به صورت یک بلندگوی ترکیبی دارای صدای بم و زیر عمل خواهند کرد. درگاه مادون قرمز نیز از جمله امکانات دیگر این گوشی هوشمند است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها