کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار تلویزیون در انتظار رونق شب عید


کد خبر : ۲۳۷۳یکشنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۷:۵۰۲۳۵۱ بازدید

اگر چه در ابتدای فصل زمستان قرار داریم و تا شب عید زمان زیادی باقیمانده است، اما بسیاری از کسبه و فعالان بازار خرید و فروش تلویزیون ...

 اگر چه در ابتدای فصل زمستان قرار داریم و تا شب عید زمان زیادی باقیمانده است، اما بسیاری از کسبه و فعالان بازار خرید و فروش تلویزیون از هم اکنون برای بازار شب عید برنامه‌ریزی کرده و همین موضوع منجر به بروز تغییراتی در بازار شده است.

تغییراتی که موضوع گفت‌وگوی کوتاه ما با ثابت، یکی از فعالان بازار تلویزیون شده است.شنیده می‌شود از هم اکنون فعالان بازار تلویزیون در تدارک بازار شب عید هستند.درست است. معمولا هر سال کسبه از اوایل زمستان برای تامین موجودی بازار شب عید شرایط را فراهم می‌کنند.

برخی اعلام کرده‌اند که گروهی از فعالان بازار از عرضه کالا به بازار خودداری کرده تا موجودی شب عید را تامین کنند. درست است؟

ممکن است برخی از کسبه چنین اقدامی بکنند، اما شرکت‌های مطرح چنین اقدامی نمی‌کنند؛ زیرا توانایی تولید در حجم مورد نیاز را دارند.اما شنیده‌ها حاکی از این است که برخی از شرکت‌ها که از قضا تولیدکننده هستند از عرضه کالا به بازار خودداری می‌کنند.در حال حاضر موجودی در بازار کامل است. البته ممکن است برخی از شرکت‌ها بنا به سیاست‌های خاص شرکتی برخی اقدامات را انجام دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها