کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال کاهش قیمت برنج با ورود محصول نو + قیمت روز


کد خبر : ۲۳۶۶۹یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱:۰۲۱۴۴۴ بازدید

دبیر انجمن برنج کشور گفت : طبیعی است که در زمان توقف تولید، قیمت‌ها نیز رشد داشته باشد؛ اما با ورود محصولات جدید قیمت کاهش ...

دبیر انجمن برنج کشور گفت : طبیعی است که در زمان توقف تولید، قیمت‌ها نیز رشد داشته باشد؛ اما با ورود محصولات جدید قیمت کاهش خواهد یافت.

جمیل علیزاده شایق-دبیر انجمن برنج کشور در خصوص قیمت برنج در بازار که در ماه های اخیر با رشد قابل توجهی همراه بوده است بیان داشت:  قیمت برنج مرغوب در بازار کیلویی حدود 12 هزار تومان است و با ورود محصولات جدید و نو به بازار با کاهش مواجه خواهد شد.

شایق با اشاره به اینکه با برداشت و ورود برنج نو به بازار شاهد کاهش قیمت این محصول در بازار خواهیم بود تاکید کرد: از ابتدای سال تا به امروز افزایش قیمت نداشته ایم و تنها در اسفندماه سال گذشته قیمت ها رشد داشته است و با توجه به اینکه محصول جدید در مردادماه وارد بازار خواهد شد؛ بنابراین قیمت ها نیز موقتی است و دچار کاهش خواهد شد.

 همچنین قیمت هر کیلوگرم برنج هندی دانه بلند درجه یک 4500 تومان،برنج هندی درجه دو 4000 تومان، اروگوئه‌ای4000 تومان،‌ برنج پاکستانی 3500 تومان و هر کیلوگرم برنج تایلندی و آرژانتینی 3000 تومان است.

گفتنی است که هر کیلوگرم برنج طارم درجه یک  8000 تومان و برنج ایرانی هاشمی درجه یک بین 13 تا 15 هزار تومان قیمت دارد.

همچنین قیمت هر کیلوگرم برنج طارم رمضانی 6000 تومان، برنج دم‌سیاه 8000 تومان،برنج ندا  6000 تومان، برنج شیرودی  5800 تومان و برنج فجر  5000 تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها