کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اولویتهای شبکه پستی کشور اعلام شد


کد خبر : ۲۳۶۵۷شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴:۱۴۸۷۲ بازدید

مدیرعامل شرکت پست گفت که برقراری تعادل درآمد و هزینه در شبکه پستی که به عنوان یک بنگاه اقتصادی ایفای نقش میکند. باید با جدیت ...

مدیرعامل شرکت پست گفت که برقراری تعادل درآمد و هزینه در شبکه پستی که به عنوان یک بنگاه اقتصادی ایفای نقش میکند. باید با جدیت دنبال شود چرا که مدیریت بهینه هزینه ها مسایل و مشکلات مجموعه را به طور چشمگیری حل خواهد کرد.

حسین مهری اواخر هفته گذشته در نشست گروه پستی هشت به تشریح اساسنامه جدید پست پرداخت و اظهار کرد: با توجه به این که این اساسنامه براساس سه وجه فیزیکی، الکترونیکی و مالی تدوین گردیده مسلماً اجرای آن تحول بخش پست را موجب خواهد شد.

مدیرعامل با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شبکه پستی بیان کرد: فعالیت های موثری در مجموعه تا کنون انجام شده ولی نباید به آن بسنده کرد و باید با تلاشی مضاعف امور بزرگ تری را به انجام رسانیم.

وی با بیان این که با الکترونیکی شدن امور برای باجه قبول آینده روشنی را نمی توان متصور شد و دیگر نیازی به حضور فیزیکی متقاضی برای قبول خدمات نیست گفت: فناوری اطلاعان منجر به ارایه بهتر خدمات به مردم شده و با این تغییر باید به جهت گیری جدیدی متناسب با تحولات نیازها و شرایط روز بیاندیشیم.

مهری با اشاره به این که پست یک بنگاه اقتصادی بوده و توسعه آن وابسته به تعادل درآمد و هزینه می باشد یادآور شد: نگرش اقتصادی به فرایندها و کنترل هزینه ها در این شبکه ضروری است و می بایست مدیریت هزینه در دستور کار واحدهای اجرایی قرار گیرد.

وی با مروری بر شعار سال جاری تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" افزود: از این پس تراز مالی استان ها به صورت فصلی اعلام خواهد شد تا بتوانیم با عملکرد بهینه به تعادل درآمد و هزینه دست یابیم و این شعار را تحقق بخشیم.

مدیرعامل بر استفاده بهینه از تجهیزات، فضاها، امکانات و نیروی انسانی تاکید و خاطرنشان کرد: در صورت کمبود و لزوم از توان بخش خصوصی استفاده گردد.

مهری شفاف سازی آمار و اطلاعات را ضروری برشمرد و اظهار کرد: صحت در ارایه اطلاعات وضعیت روشن و مشخصی از شبکه را فراهم کرده و باعث کنترل و ساماندهی آن و همچنین هدایت بهینه امور می شود.

مدیرعامل در پایان ظرفیت ها و امکانات پست را بسیار گسترده خواند و اظهار امیدواری کرد: با عزمی همگانی شاهد شکوفایی و توسعه بیش از پیش شبکه پستی به ویژه در عرصه تجارت الکترونیک باشیم.

نشست گروه پستی 8 با حضور مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و استان های تهران،خراسان رضوی، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، خوزستان، فارس و مازندران که اعضای گروه مذکور را تشکیل می دهند و همچنین استان های کرمان، لرستان و منطقه 13 پستی ، واحدهای برتر عملکردی سال 94، برگزار گردید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها